Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Tarviin vaa yhden ihmisen mitä vittuu

Tbh kumpi vaa on good enough sinänsä koska both are my safety mut ei se auta mut oon ihan hätääntyny nii ei siihen mikään auta paremmin ku elämäni rakkaudet

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ihme juttu.

Mun elämä oli niin erilaista niin kyllä tää vaan on ihan muu juttu kuin transsukupuolisuus. Silti se on aina ollu helvettiä sillon kun sitä on ollu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953

Siis MITÄ TÄÄ ON

en ikimaailmassa vois olla kehenkään enemmän kiintyny?????? MITÄ TÄÄ OIKEE ON. en ikinä vois varmaa rakastua kehenkään uuteen enemmän? Nyt apua 😭💔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
oma mies yhyy vaikka ei ookaan mut kuinka se voi tuntuu silt et sen pitäs olla lmaooooooooooooooo

Tätä se tekee ku kiintymystaso on liiallinen huhhuh pääsen iha just yli

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Antaisin paljon jos olisin jossain sellaisessa ajassa ennen sitä ja eunkwangia :DDDDDD No mieluusti 2017 tai jtn

Tai siis tiiåkkö joku sellanen aika kun mulla oli muut ihastukset mut ei Eunkwangii eikä tota

Sillon kun............ Mietin vaikka attea tai jotain en mä tiedä miten se oli niin helppoa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953

1.8.2025 😭

Yhyy yhyy rakkain rakkain söpöin ihanin kulta yhyyyyyyyyy 😤❤️

Yhyyyyy oma söpöin kulta yhyyyyyyyyy kuolen ei vidu miten kestin jarppii niin kauan ainaki 2019-2021 voi viddu en meinaa kestää tätä keissii enää ollenkaa ja tää on sentään ollu vähemmän aikaa

Ylös Pohja