Mä tiedän vaan sen että 26.8.2024 oli se päivä jolloin ensimmäisen kerran näin ddaragan ja silloin oli se ensimmäinen fiiliskin siitä. Ja siinä aloin periaatteed vasta miettiä tätä mysteerimiestä (joka on...? Hoi???)
Mut mä en tiedä mikä oli verikoepäivä. Mä tiedän että se oli myös elokuu, mut mä en tiedä mikä päivä.
Joka tapauksessa, kuunneltiin tota "sata vuotta" tosiaan sillon kun multa otettiin ne verikokeet. Mä en yhtään muista monesko päivä se oli. Kuitenkin, jumalauta, mä muistan että oisin tosiaan sillonkin ajatellut "hoita" eli sitä "mysteerimiestä". Siis, sata vuottahan on ollut masatoshi biisi. Niin varmasti ajattelin sitä jonkun verran. Mut muistaisin että oisin ajatellu tosiaan myös mysteerimiestä tähän verikoepäivään ja tähän biisiin liittyen. Ja niinpä ajattelinkin. Se on toki voinut olla myöhemmin tän ddaragan yms tapahtumisen myötä, jos se verikoe oli esimerkiksi aikaisemmin, niin on voinu olla niinkin että jälkeenpäin oon sit miettinyt sitä verikoepäivää ja sitä biisiä ja miettiny tätä henkilöä jonka kaa mun kuulemma piti seurustella sit joskus. Niin se on saattanu mennä et oon miettiny sit tosiaa sitä siin jälkeenpäin, TAI SITTEN jo sinä päivänä. Mut hyvin voi olla jälkeenpäin. Itse asiassa on mahdollista että sillon kun oon ollu ulkona ja nää jutut on tapahtunut, oon saattanut ajatella myös silloin ulkona sitä verikoetilannetta, ja sitä biisiä, jne. En ihmettelis ollenkaan.
Noniin. Eli... Koska mä kuitenkin muistelisin aika varmuudella niin että mä OIKEASTI aattelin nimenomaan HÄNTÄ tosta biisistä.
Ja ajattele että se oli silloin vielä vain ihastus jonka tiesin tapahtuvan, mutta tätä ei ollu tapahtunu. Ajattele että se oli sellanen vaan sillon. Vaikka teknisesti ottaen olin nähnyt siitä niit jotain aiemmin mut en osannu yhdistää tietenkään, miks olisin osannu.
Miten toi on mahdollista? Miten toi on mahdollista että tiesin rakastuvani siihen, ilman että tiesin kuka se on, tiesin vain ne kaikki vihjeet siitä jotka osu 100 % ihan valehtelematta 100 % kaikki osu. Ei epäilystäkään että se ois ollu sattumaa, ei ollu, mä tiesin niin käyvän, mä tiesin rakastuvani just siihen, niin kävi, mä tiesin seurustelevani joskus just sen kanssa, niin ei käyny, vielä.
Mä kuuntelin sata vuotta biisiä ja mä ajattelin HÄNTÄ. siis. MYSTEERIMIESTÄ. vaikka toki ajattelin myös masatoshia mut täs oli taas tää et tavallaan se osui siihen enemmän. SeKIN biisi.
Ja toi sata vuotta.... Mä kyl muistelisin et oisin ehkä ollu ulkona kattonu niit tikkaita ja muistellu sillon sitä verikoepäivää joten todennäköisesti se oli ollu vähän aikaisemmin ja oon sillon miettiny sitä ja rakastani 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀☝🏻
Oooops
Eihän tässä kuinkaan käynyt