Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
Sweating James Mcavoy GIF

Lmaooo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mä en ymmärrä ollenkaan

Myös

Being intensely in love is driven by a powerful surge of brain chemicals—specifically dopamine, oxytocin, and norepinephrine—that create feelings of euphoria, pleasure, and intense attachment. This state, often felt as infatuation, acts on the brain's reward system, making you crave the person for comfort, validation, and excitement.

Eiks mun masennuksen pitäis sit olla parantunu jos aivot on tollases tilassa. Joku ei täsmää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mä tiedän vaan sen että 26.8.2024 oli se päivä jolloin ensimmäisen kerran näin ddaragan ja silloin oli se ensimmäinen fiiliskin siitä. Ja siinä aloin periaatteed vasta miettiä tätä mysteerimiestä (joka on...? Hoi???)

Mut mä en tiedä mikä oli verikoepäivä. Mä tiedän että se oli myös elokuu, mut mä en tiedä mikä päivä.

Joka tapauksessa, kuunneltiin tota "sata vuotta" tosiaan sillon kun multa otettiin ne verikokeet. Mä en yhtään muista monesko päivä se oli. Kuitenkin, jumalauta, mä muistan että oisin tosiaan sillonkin ajatellut "hoita" eli sitä "mysteerimiestä". Siis, sata vuottahan on ollut masatoshi biisi. Niin varmasti ajattelin sitä jonkun verran. Mut muistaisin että oisin ajatellu tosiaan myös mysteerimiestä tähän verikoepäivään ja tähän biisiin liittyen. Ja niinpä ajattelinkin. Se on toki voinut olla myöhemmin tän ddaragan yms tapahtumisen myötä, jos se verikoe oli esimerkiksi aikaisemmin, niin on voinu olla niinkin että jälkeenpäin oon sit miettinyt sitä verikoepäivää ja sitä biisiä ja miettiny tätä henkilöä jonka kaa mun kuulemma piti seurustella sit joskus. Niin se on saattanu mennä et oon miettiny sit tosiaa sitä siin jälkeenpäin, TAI SITTEN jo sinä päivänä. Mut hyvin voi olla jälkeenpäin. Itse asiassa on mahdollista että sillon kun oon ollu ulkona ja nää jutut on tapahtunut, oon saattanut ajatella myös silloin ulkona sitä verikoetilannetta, ja sitä biisiä, jne. En ihmettelis ollenkaan.

Noniin. Eli... Koska mä kuitenkin muistelisin aika varmuudella niin että mä OIKEASTI aattelin nimenomaan HÄNTÄ tosta biisistä.

Ja ajattele että se oli silloin vielä vain ihastus jonka tiesin tapahtuvan, mutta tätä ei ollu tapahtunu. Ajattele että se oli sellanen vaan sillon. Vaikka teknisesti ottaen olin nähnyt siitä niit jotain aiemmin mut en osannu yhdistää tietenkään, miks olisin osannu.

Miten toi on mahdollista? Miten toi on mahdollista että tiesin rakastuvani siihen, ilman että tiesin kuka se on, tiesin vain ne kaikki vihjeet siitä jotka osu 100 % ihan valehtelematta 100 % kaikki osu. Ei epäilystäkään että se ois ollu sattumaa, ei ollu, mä tiesin niin käyvän, mä tiesin rakastuvani just siihen, niin kävi, mä tiesin seurustelevani joskus just sen kanssa, niin ei käyny, vielä.

Mä kuuntelin sata vuotta biisiä ja mä ajattelin HÄNTÄ. siis. MYSTEERIMIESTÄ. vaikka toki ajattelin myös masatoshia mut täs oli taas tää et tavallaan se osui siihen enemmän. SeKIN biisi.

Ja toi sata vuotta.... Mä kyl muistelisin et oisin ehkä ollu ulkona kattonu niit tikkaita ja muistellu sillon sitä verikoepäivää joten todennäköisesti se oli ollu vähän aikaisemmin ja oon sillon miettiny sitä ja rakastani 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀☝🏻

Oooops

Eihän tässä kuinkaan käynyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Jep

26.8. oli se ensimmäinen päivä

Se ulkona oleskelu päivä taas oli 28.8. tai jotain

Verikoe oli 28.8. tai aikaisemmin siit oon aika varma koska muistelin must siin sitä

Miten voi olla?

Jep ajattelin häntä................. Kosk mä viel muistan sen dysforiatilanteen siellä huoneessa

Tai ku puhuttiin niistä kusikokeista ja muutenkin :D

Ja muistan vielä et sil HOItajal (lol) ois ollu joku sateenkaarihommeli siinä, pinssi tai nauha tai joku

FUUUUUCKKKKKKK ITS TRUE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Sillon kyllä tiesin sen olevan jo julkkis koska tiesin että taewoo ja nää jutskat hommelit

Mut sitä ennen en tiennyt sen olevan julkkis koska tiesin et se oli vaan joku, mut ei Eunkwang :DD

Mut 28.8. tiesin jo et se on julkkis koska taewoo ja asiaan liittyvät jutskat hommelit jne

Ja katoin taivaalle/puuta/jne ja kuuntelin sky blue and black ja mietin HÄNTÄ enkä tiennyt ketä mietin mutta olin silleen tuleva poikaystäväni hhhhhhhh joka ei oo eunkwang hhhhhhhhhhhh

Mut silloin sinä yönä/iltana vielä epäilin tietenkin sitä et pitääkö tää paikkansa että tuunko muka seurustelemaan tän JONKUN kanssa JOKA VITTU LIITTYY TAEWOOHON JA NÄIHIN JUTTUIHIN

AAAH LOPETA NYT VITTU JO MÄHÄN KUOLEN TÄNNE

mut tosiaa sinä yönä/iltana epäilin sitä että pitääkö tää paikkansa ollenkaan

(Ja nykyäänhän mä sitä vasta epäilenkin)

Mut silloin joo, mä epäilin ja olin et onkohan tää nyt Muka totta. Mut kuitenkin ajattelin sitä asiaa ja se tapahtui kuitenkin.

HALUISIN KYLLÄ TIETÄÄ TOSIAAN ONKSE TOTTA

VOI EI MÄHÄN KUOLEN TÄNNE IHAN KOHTA

Ylös Pohja