Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
when they wouldn't even like my tits 😭😭😭😭😭😭😭😭 cause they are disgusting 😭😭😭😭😭😭 when they wouldn't even like them jumping 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 gross 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i tried to look what they look like when jumping etc and its gross
Damn right and who the fuck would?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
What The Hell Wtf GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Okei 😭

Mun
Rinta S
Vyötärö S
Lantio M

Tarkoittaa että mulla on iso lantio siis 😞

Noh. Tiedän kyllä mitä toi ykski sano siitä joten joo, tiedän että se on...... "Perfect". Se on vaan..... Vaikeaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Opamox ei auta YHTÄÄN ahdistukseen

Täysin sekavan unettavan olon se teki tällä kertaa, mutta ahdistaa ihan helvetin paljon. Eli kiitti vaan turhasta lääkkeestä. "Ne kyllä auttaa"

Ei auta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kyllä alkaa vähän jo oikeasti tuntua siltä ettei noiden lääkkeiden käyttämisessä ole mitään järkeä. Ei niin opamoxin, cipralexin, sertraliinin tai minkään muunkaan. Joku panadol nyt menee. Tai somac ehkä. Mut ei muuten oikein jos ei nyt aivan pakko olis käyttää. Jotenkin tuntuu että ne vaan pistää kaiken sekasin ja edelleen kaikki tuntuu ihan saatanan väärältä, niinku ihan täydellisen väärältä. En sano että mulla on mikään vitun hyvä olo, mulla on aivan paska ja itsetuhoinen olo yleensä, joten ymmärrän miksi lääkäri suositteli cipralexia, mutta jotenkin sitä miettii kuitenkin että eikö se nyt helvetti tarpeeksi pitkällä terapialla lopu. Ei siihen lääkkeitä tarvita. Ja kyllä, sekin tuntuu väärältä ja kaikki. Mutta alkaiskohan se vääryyden tunne sitte loppua terapiassa (pitkän ajan päästä).

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Itse asiassa tuntuu ku mun ahdistus vain voimistuisi, koska tuntuu väärältä että otin opamoxin ja tuli tälläinen olo, niin se tuntuu väärältä, ja nostaa mun ahdistusta vielä sitten ihan sikana siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ei sen ole tarkoituskaan viedä stressiä pois. Se on sun tehtävä ihan itse. Lääke auttaa jaksamaan sen aikaa.

No kun... Eihän auta jaksamaan nimenomaan XD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Nii hirvee olo ei mitää järkee

Nyt

89cm
74cm
103-104cm

En saanut yhtään selvää kumpi, näin vain sen että 2cm ei riittänyt, 5cm näytti liian paljolta. Mittanauha siis yltää vain 100cm.

Olen niin läski lantiostani ettei edes mittanauha riitä :)

Tämähän on fat admirereille vain iloinen asia. Mulle ei niinkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Lantionympäryksen ollessa 30 cm vyötärönympärystä suurempi kyseessä on selkeä päärynävartalo (tai A-vartalotyyppi), jossa rasva jakautuu terveellisesti alavartaloon eikä sisäelinten ympärille

Ai, no viimeksi sanoit että olen bottom hourglass..

Ylös Pohja