Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,958
I'm ugly and I'm finally okay with it.

It's cope.

But I'm finally learning how to cope with being an ugly ass mf

(Just like all women are, btw.)

Still have dysphoria

But

I'm ugly. And I'm finally okay with it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
I was. But then people had to ruin that too

No, oon mä vieläkin omalla tavallani okei. Oon hyväksyny sen että synnyin helvetin rumaksi. Oon ihan okei sen kanssa. Sitä paitsi, maailmassa on paljon muitaki rumia ihmisiä. Ihmisiä joilla on vitun rumat tissit (kaikki????) niinku mullaki. Ihmisiä joilla on vitu ruma naama niinku mullaki. Ihmisiä joilla on vitu ruma pillu niinku mullaki. (Dysforia, mut ei siit rumuudesta)

Ihmisiä joilla on vitu ruma iho niinku mullaki

Ihmisiä joilla on vitu rumat hiukset niinku mullaki

Ihmisiä joil on vitu ruma perse (läski) niinku mullaki

Muutenkin läskejä kuten mäki eli no, vitun rumia. (Sori Skeletor :D)

Ihmisiä joilla on kaikki vitun rumaa niinku mullaki.

Its okay. For me.

Jopa mun ihonväri on vitun ruma, kasvonpiirteet, vartalon muoto. Mikään vaate maailmassa ei näytä hyvältä mun päällä, ei se oo sen vaatteen vika, vaa iha vaa mun ulkonäön. Mut ei se haittaa enää. Mulle ulkonäkö koko ajan menettää vaa enemmän ja enemmän merkitystä ja kohta sillä ei oo enää juuri mitään merkitystä mun omassa päässä.

Jäljelle jää ainoastaan dysforia, muusta kuin rumuudesta. Dysforia tisseistä tms, mut ei rumuuden takia, vaan muilla tavoilla. En enää välitä rumuudesta ollenkaan. Ainut mistä en osaa olla välittämättä on dysforia itsessään. Rumuus on niin basic. Niin moni ihminen on ruma. Ei se edes hävetä mua. Mua hävettää vaan ja ainoastaan mun skpl.

Ajattelin että oisin halunnu tappaa itteni koska sanottiin että pienet tissit on parempia koska ne roikkuu paljon vähemmän ajan myötä. Mut sit rumuus ei yhtäkkiä enää hävettänykään mua. Tottakai mä oon ihan sairaan ruma. Mut ei siin oo mitään ihmeellistä, se on niin basic. Lähes joka toinen on oikeesti vitun ruma ku ite katon ihmisiä, arkielämässä tai netissä. Itse asiassa en oo montaa nähnykään jotka ei ois vitun rumia. Nään kaikki mallitkin tosi rumina, no ihme kun ne on naisia, mut niin. Ne jotka on miehille mukamas kuumia, nuoret "kauniit", jotka laittautuu, näyttäytyy mulle myös yhtä rumina kun ne tavallisen näköset naiset, jopa läskit naiset.

Tämmönenkin on mulle ruman näköstä:

Sori, mut kyl säki oot yhtä ruma ku mäki :D which is super ugly. Saatan mä toki olla hivenen vielä rumempi, mut en mä nää tota kauniina. Ei kukaan nainen oo todellakaan kaunis. Enkä sano että kaikki miehet on täydellisen näkösii myöskään. Harvemmin on. Ehkäpä vaan silloin jos on rakastunu. Eipä muuten oikein kukaan näytä mitenkään houkuttelevalta imo. Too bad, bitches.

Tää nyt on sitte vaa mitä mun omiin silmiin näyttää mut näin se vaa menee

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Sille nyt en voi mitään jos jostain muutamasta ihmisestä oon silleen oon niin rakastunu etten ikinä voi päästä yli, mut muuten ihmiset on kyl yleisesti ottaen rumia muutkin.

Ja sitä paitsi, en kyl haluu olla niiden kaa vaik oonki rakastunu, koska mä en halua olla jonkun sellasen kaa joka tulee myös pitämään mua rumana. Ja muita vaihtoehtoja ei ole olemassakaan, koska oon objektiivisesti ruma. Luultavasti kaikista kohdista. Ei se haittaa mua, niin kauan kun oon sinkku. Mut jos olisin oikeesti jonkun kaa, niin se alkais häiritsemään mua todella paljon. Sinkkuna ei oo mitään väliä kuinka vitun ruma oot, joten ihan basic mulle. Mut en haluu olla jonkun kaa kuitenkaan sen takii just. Kosk sit se alkais haitata mua. Enkä halua edes tavata niitä. En halua niiden näkevän mua, koska sit se rumuus vasta alkais haitata mua. Ei se nyt haittaa, mut jonku eunkwangin kanssa se haittais, ja paljon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
"Neurodivergence and Trauma: Intense attachment to objects is sometimes found more frequently in neurodivergent individuals (such as those on the autism spectrum) or in those with histories of trauma, where objects are safer and more predictable than human relationships. "

"Abnormal or intense levels of affection for places and objects is a documented psychological experience, often involving the human tendency to anthropomorphize (attribute human traits to) inanimate things. While many people have sentimental attachments, extreme bonds can sometimes stem from deep-seated needs for security, stability, or comfort"

Minä. Mua ahdistaa niin paljon jos jotain söpöä heitetään roskiin. Siks mua ärsyttää että vaik jostain suklaan papereista tehdään söpöjä koska ne pitäs heittää roskiin yleensä. Siis tää ongelma on ollu vuosia, en vaan henkisesti kestä sitä. Tekisivät niistä edes sellasia tosi tylsiä täysin yksivärisiä ei mitään söpöä jne. Silti siin ois varmasti ongelma mut vähän lievempi. Oon toki monesti elämässäni heittäny jotain ruoka, karkki yms roskia roskiin, tai joku muu on heittänyt mun, mut yhä ne häiritsee, ne vanhatkin jutut. Koska mulle sellanen suklaan paperi tms voi olla sama asia ku joku pehmolelu melkeinpä, jos se on söpöä niin se on aika vaikee heittää pois. Melkein sama ku heittäsit jonku nallen roskiin. Tää on tosi vaikeeta enkä mä tiiä kuinka mä selviän tästä yleensäkään. Tietysti sit tulee aina muutki ongelmat siihen jotka tavallaa liittyy siihen mut on kuitenkin erillisiä. Jne. Et mul on vaikee ongelma tavallaan pakko-oireiden kanssa jotka ei välttämättä oo pakko-oireita, enkä tiedä mitä ne on. Tiedän vaan et mulle tulee pieniä ajatuksia joista en tiedä mitä mun ois pitänyt tehdä.

Sainpa uuden reseptinkin, brintellix. Josta tulee samanlaisia ajatuksia. Eihän toki tiedä miten se vahingoittaa kehoa, kuten transhoidotkin. Eikä myöskään tavallaan tiedä kun jos se aiheuttaa ESIMERKKINÄ vain: no mitä vaan, vaikka pahoinvointia. Ei se pahoinvointi ole itsessään kovin suuri ongelma välttämättä, ainoastaan oireet jotka siihen liittyy. Eli: että lääke aiheuttaa jonkun, jolloin se saattaa olla VÄÄRIN. ja toiseks, no, aika moni muukin asia. Eli kyllä ne ulottuu mihin tahansa asiaan. On sanomattakin selvää että elämä on mahdotonta jos on koko ajan paha olo. Ja tarkotan siis koko ajan. Koko ajan valveilla ollessa ainakin.

Brintellix voi tietysti lopettaa pahan olon, mutta se aiheuttaa samoja oireita kun kaikki muukin.

Myös: en tiedä kokonaisuudessaan onko tehty oikein, pelottaa. Kovasti.

Myös: haluaisin hammaslääkäriin koska kipu on aika kova.

Myös: kunpa elämä olisi varmasti oikein.

Myös: kunpa mun ei tarvisi heittää roskia roskikseen, jos heitän siitä tulee huono olo, jos en heitä siitä tulee huono olo koska miksi säästän valikoiden tietyt ja tiettyjä en. Tietysti kaikkea ei kylläkään voi säästää. Tai voi jos haluaa. Sehän se ongelma onkin: ei tiedä mitä pitää tehdä. Ja jos tekee jotain väärin, se on aika iso ongelma. Kyl brintellix houkuttelee aika paljon, mut. (Eikä mulla edes ole koko lääkettä kotona vielä)

Hammaslääkäri houkuttelis enemmän koska särky ei lähe edes hampaita pesemällä.

Mitä sillon tehään jos viisaudenhammasta särkee? Poistetaan viisaudenhammas. Eli enpä taida mennä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Kuinkahan monta tulehdusta mulla on suussa eri paikoissa? Viisaudenhammas, ylähammas (juurihoito), ainakin. Sit ihan ientulehdus koska ikenestä tulee verta. Eli se voi aiheuttaa särkyä joten ei tiedä oikein missä on tulehdus ja missä ei. Joka tapauksessa tilanne ei oo hyvä, tätä aiheuttaa se kun ei käy hammaslääkärissä (siis actual paikkaamassa jne.) noin 10 vuoteen. Ja nyt oon kuitenkin käyny tässä jo sen jälkeen 14 kertaa. Eikä vieläkään kauheesti helpota säryt. Silleen, ei käy noin 10 vuoteen actual paikkaamassa tms hammaslääkärissä, ehkä jotain puhdistusta tai jotain annoin sinä aikana välillä tehdä. Sen jälkeen käy 14 kertaa hammaslääkärissä, paikkausta, juurihoitoa, yms. Säryt ei helpota vieläkään kauheasti. Tosin noista 14 kerrasta ainakin kaksi on sellaista jolloin ei oikein tehty mitään, 1 oli vain väliaikaisen paikan lohkeaman tarkistaminen jolle ei sillä kerralla tehty mitään vaan odotin seuraavaan kertaan, joten se oli ns vain tarkistuskäynti. Sit yks niistä kerroista oli vain aloituskerta jolloin muistan että oisin saanu vain sitä jotain ihmeen pintapuudutetta jostain syystä ja meinasin tukehtua siihen kun se valu mun kurkkuun, mut sit kuitenkaan sillä kerralla ei tehty mitään ihmeellisempää joten en tiedä miks sitä pintapuudutetta laitettiin. Ehkäpä se halus totuttaa mut siihen et laitettiin kokeeks. Eli ainakin kaks noista kerroista oli vähä ns turhia eli ei tehty mitään. Eli periaatteessa 12 sellasta kertaa joista oli jotain hyötyä mut silti säryt ei oo lakanneet näköjään. Kuulostaa siltä että tilanne on aika hankala suussa jos käy 12 kertaa hammaslääkärissä eikä säryt lakkaa. Ja mä tiedän et ne todennäköisesti haluu poistaa multa ainakin 2 hammasta. Viisaudenhammas ja juurihoidettava ylähammas. Luultavasti ne ehdottaa sitä jossain kohtaa. Mutta katotaan. Ois vaan pitäny pari vuotta aikaisemmin alottaa tää prosessi. Jos sen alotin syyskuussa 2025... Niin se olis pitänyt alottaa viimeistään silloin 2023 kun siellä kävin. Tai olinkin menossa sinne, mutta kas kummaa, dalacin-kuurin takia en voinut mennä kun olo oli niin huono sinä päivänä, sitten mun piti varata uusi aika kyllä sen jälkeen mutta totta kai hammaslääkäripelkoiselta jää aika varaamatta, vai mitä luulis. + Pakko-oireiselta (teenkö oikein jne.)

Eli jotta oisin menny sinne silloin 2023, niin kunpa mä en ois sitä dalacinia syöny sillon, kunpa olisin sen patin kanssa menny vaikka myöhemmin lääkäriin. Voi jeesus.

Also miten tää on mahollista et sama paikka, ainoat kerrat ku oon käyny siel, sama lääkäri, ainoat 2 kertaa ku oon käyny siel, oli molemmat kissoje kuolemien jälkee. Heinäkuu 2023, huhtikuu 2026, miten se on mahdollista et molemmat, ainoat kerrat, on just samalla tavalla heti sen jälkeen. Tai siis lyhyen aikaa sen jälkeen. Bonus points hoista, koska no :D aika obvious reasons. Toki Eunkwangkin siihen liittyy yhtä vahvasti :D mutta siinä ei ollut mitään yllättävää, koska se OLI jo molemmilla kerroilla, hoi taas.... Oli ensimmäisellä kerralla vasta... No, ihan eri asia kun toisella kerralla. Mutta hyvin se jäi päähän sinäkin aikana, etenkin se: "miksi mulla on näin outo olo tästä ohjelmasta vaikka en ymmärrä mihin tää liittyy, se ei johdu eunkwangista mut en ees tiedä onks tää ihastusjuttu vai ei" toki arvelin sen olevan ihastusjuttu mut siinä vaiheessa en vielä ymmärtäny ollenkaan mistä oli kyse. Tiedän vain että se oli hyvin.................... :D noh. Omituisen tuntuista. Ja kyseessä oli juhannus. Ja en siis keksinyt tätä jälkeenpäin vaan ihmettelin sitä asiaa tosiaan jo juhannuksena. Että ihan sinä päivänä olin jo silleen "MIKÄ täs ohjelmas oikeen on". Eli en voi uskoa että sain siitäkin tälläsen aavistuksen, lisäks ddaragat sun muut myöhemmin joista en TIETENKÄÄN tiennyt että se edes on hoista, no, olihan se, mut sain vasta myöhemmin tietää. En TIETENKÄÄN tiennyt että se tyyppi joka oli eunkin kaa siinä ohjelmassa, on millään lailla taewoohon liittyvä. Usko pois, en tiennyt.

Nyt sit ihan jännityksellä odotetaankin mitähä mahtaa tapahtua joskus pitkän ajan päästä.

Tässä on viel lisääkin symbolismia joka tosin ei suoraan liity niihin vaan enemmänkin tähän trans juttuun mutta joo se on aika hauska :D en vain viitsi kertoa sitä koska tunnistettavuus ehkä.

Nooh, KAIKKI LIITTYY.

mut jos mulla ois hyvä olo, se ois ihan hyvä asia, mut mul ei oikeastaan koskaan ole hyvä olo. Hehhe. Since 2023 tai jotain. Eikä kaikki suinkaan liity sukupuoleen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958

Just sitä mä tarkotin

I mean did i even know his name back then??????

En oo aivan varma osasinko sillon lukea esim siitä tekstistä et hoyoung (obviously 호영) mut en ainakaan tienny sen enempää. Siin also luki must vaan 호영, ei 손호영. 😭 Enkä toki tienny sen lempinimee (hoi). Sitä mä nimittäin en AINAKAAN tienny. Mut mietin että tiesinkö edes hoyoung myöskään. Tiedän et se luki siinä otsikossa i think mutta en oo varma että kiinnitinkö huomiota. En kuitenkaan miettinyt häntä silloin kovin paljon, vain ihan muutamat tapaukset. Oli silloin kun oli se squish video (lmao only i know) ja sit se juhannus..............? Kun jälkeenpäin.......?????????? Ajattelin lyhyesti jotain....? Ko???? Että?????? Safe???? Tai joku?????? Ihastuksen tynkä? Joka ei ollu ihastuminen koska MYÖHEMMIN, mulla oli vielä se että "tarkottaako tää että ihastun siihen joskus myöhemmin tulevaisuudessa" eli ei ollu sillon mikään varsinainen ihastus. (Ja tarkottihan se näköjään.)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Ööm

Muistan vieläkin sen:
"Ei toi oo edes mitenkään attractive mun silmiin, en oo ees mitenkään attracted siihen, minkä takia ajattelen näin, tarkottaako että ihastun siihen tulevaisuudessa"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Tosin sitä ihmettelen miksi sanoin myöhemmin etten ollu edes pienesti attracted siihen koska mun mielestä sitä ennen oli ollu se "ihastumisen tynkä" jos sitä sellaseks voi kutsuu. Se aivan pieni häivähdys?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Cute

En edes uskois tähän ilman ddaragaa huoh ddaraga on the SOLE REASON sille että uskon koko juttuun????????????? ULTIMATE DELULU SONG?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Ei oo käytännössä muuta syytä kun se juttu

Eli ddaraga

Ainut syy miksi ikinä uskon tähän

Eunkwangin kohalla se on sitte taas ilmeisesti seorab

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Seorab ja sitten erillisenä juttuna siinä oli se btob asia (jonka en tiennyt liittyvän eunkwangiin) eli only one for me ja beautiful pain

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,958
Ja sit ne kaks vitun PYSÄKKII siinä (Saturday night & observation, ja toinen pysäkki, uri sikku again, mutta tällä kertaa se oli se kerta kun pohdin erästä keho-ongelmaa ja sit olin vaan et hah hes kinda cute mut tää oli taas sellanen hyvin hyvin pieni ihastuksen tynkä sillonki)

Ylös Pohja