Kuinkahan monta tulehdusta mulla on suussa eri paikoissa? Viisaudenhammas, ylähammas (juurihoito), ainakin. Sit ihan ientulehdus koska ikenestä tulee verta. Eli se voi aiheuttaa särkyä joten ei tiedä oikein missä on tulehdus ja missä ei. Joka tapauksessa tilanne ei oo hyvä, tätä aiheuttaa se kun ei käy hammaslääkärissä (siis actual paikkaamassa jne.) noin 10 vuoteen. Ja nyt oon kuitenkin käyny tässä jo sen jälkeen 14 kertaa. Eikä vieläkään kauheesti helpota säryt. Silleen, ei käy noin 10 vuoteen actual paikkaamassa tms hammaslääkärissä, ehkä jotain puhdistusta tai jotain annoin sinä aikana välillä tehdä. Sen jälkeen käy 14 kertaa hammaslääkärissä, paikkausta, juurihoitoa, yms. Säryt ei helpota vieläkään kauheasti. Tosin noista 14 kerrasta ainakin kaksi on sellaista jolloin ei oikein tehty mitään, 1 oli vain väliaikaisen paikan lohkeaman tarkistaminen jolle ei sillä kerralla tehty mitään vaan odotin seuraavaan kertaan, joten se oli ns vain tarkistuskäynti. Sit yks niistä kerroista oli vain aloituskerta jolloin muistan että oisin saanu vain sitä jotain ihmeen pintapuudutetta jostain syystä ja meinasin tukehtua siihen kun se valu mun kurkkuun, mut sit kuitenkaan sillä kerralla ei tehty mitään ihmeellisempää joten en tiedä miks sitä pintapuudutetta laitettiin. Ehkäpä se halus totuttaa mut siihen et laitettiin kokeeks. Eli ainakin kaks noista kerroista oli vähä ns turhia eli ei tehty mitään. Eli periaatteessa 12 sellasta kertaa joista oli jotain hyötyä mut silti säryt ei oo lakanneet näköjään. Kuulostaa siltä että tilanne on aika hankala suussa jos käy 12 kertaa hammaslääkärissä eikä säryt lakkaa. Ja mä tiedän et ne todennäköisesti haluu poistaa multa ainakin 2 hammasta. Viisaudenhammas ja juurihoidettava ylähammas. Luultavasti ne ehdottaa sitä jossain kohtaa. Mutta katotaan. Ois vaan pitäny pari vuotta aikaisemmin alottaa tää prosessi. Jos sen alotin syyskuussa 2025... Niin se olis pitänyt alottaa viimeistään silloin 2023 kun siellä kävin. Tai olinkin menossa sinne, mutta kas kummaa, dalacin-kuurin takia en voinut mennä kun olo oli niin huono sinä päivänä, sitten mun piti varata uusi aika kyllä sen jälkeen mutta totta kai hammaslääkäripelkoiselta jää aika varaamatta, vai mitä luulis. + Pakko-oireiselta (teenkö oikein jne.)
Eli jotta oisin menny sinne silloin 2023, niin kunpa mä en ois sitä dalacinia syöny sillon, kunpa olisin sen patin kanssa menny vaikka myöhemmin lääkäriin. Voi jeesus.
Also miten tää on mahollista et sama paikka, ainoat kerrat ku oon käyny siel, sama lääkäri, ainoat 2 kertaa ku oon käyny siel, oli molemmat kissoje kuolemien jälkee. Heinäkuu 2023, huhtikuu 2026, miten se on mahdollista et molemmat, ainoat kerrat, on just samalla tavalla heti sen jälkeen. Tai siis lyhyen aikaa sen jälkeen. Bonus points hoista, koska no :D aika obvious reasons. Toki Eunkwangkin siihen liittyy yhtä vahvasti :D mutta siinä ei ollut mitään yllättävää, koska se OLI jo molemmilla kerroilla, hoi taas.... Oli ensimmäisellä kerralla vasta... No, ihan eri asia kun toisella kerralla. Mutta hyvin se jäi päähän sinäkin aikana, etenkin se: "miksi mulla on näin outo olo tästä ohjelmasta vaikka en ymmärrä mihin tää liittyy, se ei johdu eunkwangista mut en ees tiedä onks tää ihastusjuttu vai ei" toki arvelin sen olevan ihastusjuttu mut siinä vaiheessa en vielä ymmärtäny ollenkaan mistä oli kyse. Tiedän vain että se oli hyvin.................... :D noh. Omituisen tuntuista. Ja kyseessä oli juhannus. Ja en siis keksinyt tätä jälkeenpäin vaan ihmettelin sitä asiaa tosiaan jo juhannuksena. Että ihan sinä päivänä olin jo silleen "MIKÄ täs ohjelmas oikeen on". Eli en voi uskoa että sain siitäkin tälläsen aavistuksen, lisäks ddaragat sun muut myöhemmin joista en TIETENKÄÄN tiennyt että se edes on hoista, no, olihan se, mut sain vasta myöhemmin tietää. En TIETENKÄÄN tiennyt että se tyyppi joka oli eunkin kaa siinä ohjelmassa, on millään lailla taewoohon liittyvä. Usko pois, en tiennyt.
Nyt sit ihan jännityksellä odotetaankin mitähä mahtaa tapahtua joskus pitkän ajan päästä.
Tässä on viel lisääkin symbolismia joka tosin ei suoraan liity niihin vaan enemmänkin tähän trans juttuun mutta joo se on aika hauska :D en vain viitsi kertoa sitä koska tunnistettavuus ehkä.
Nooh, KAIKKI LIITTYY.
mut jos mulla ois hyvä olo, se ois ihan hyvä asia, mut mul ei oikeastaan koskaan ole hyvä olo. Hehhe. Since 2023 tai jotain. Eikä kaikki suinkaan liity sukupuoleen.