Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Ei munlaisille oo minkäänlaista paikkaa tässä koko maailmassa. Tai ehkä pitää muuttaa jonnekin afrikkaan niin olisin arvoisessani paikassa, ilman ruokaa vettä yms.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sinänsä outoa miksi vanhemmat "rakastavat" mua (eivät rakasta mutta muistaisivat varmaa kuitenkin) koska en ole hyödyksi yhteiskunnalle edes

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Transsukupuolisuus on kaunista. Hyi vittu, ei todellakaan ole. Se tuhoaa elämän aivan kokonaan. Se vittu TUHOAA elämän. Se on kuin syöpä joka pitäs kitkeä pois koko maailmasta. Hyi vittu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ihan todella vastuutonta sukupuolidysforian levittämistä muutenkin. Tai siis loppupeleissä tää on mun oma syy, mut silti nekin vois vähän miettiä kuinka paljon asiasta puhutaan ja mieluummin hyvin vähän, ettei levitettäis tätä tuskallista asiaa entistä useammalle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Transsukupuolisuus ei oo kaunista, vaan se on mustaa, synkkää, kuolemaa, kärsimystä, ahdistusta, yksinäisyyttä, pienien asioiden kasautumista isoksi, muiden ymmärtämättömyyttä, itsensä naurettavaks tuntemista, vahvaa kuolemanhalua, entisen terveemmän elämän menettämistä, arvottomuutta, syvääkin syvempää häpeää, vihaa ja inhoa, oksetusta, itsensä lyömistä ja muilla tavoin pahoinpitelyä, syvää toivottomuutta, keinojen etsimistä vain todetakseen ne turhiksi, jne. Toivottavasti joku edes voisi ymmärtää tämän, mut tuskinpa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Se on ilon katoamista lähes kokonaan.

Jos nään yhdenkin henkilön vielä glorifioivan tätä paskaa niin kerron sille asioita

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Transsukupuolisuus on sitkeä syöpä jota ylläpidetään tässä paskassa maailmassa ilmeisesti glorifioimalla sitä ja jakamalla ja levittämällä sukupuolidysforiaa yhä useammalle, jotka ei sitä välttämättä ennen tuntenutkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Voi vittu kun ehdin jo melkein ajatella että vahvistanpa nyt edes juridisen sukupuoleni mieheksi jos se helpottaisi edes jotain. Sitten huomasin että ei vittu täähän on tehty taas niin vaikeaksi että enpä taidakaan ryhtyä siihen hommaan. Vaikka jo pelkkä juridinen sukupuoli voisi auttaa. Tai ei oikeastaan, mutta. Miten mä pääsen pois tästä elämästä?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Miten

Mä pääsen pois

Tästä elämästä?

Jokainen askel jonka otan, jokainen pienikin päätös minkä teen, on täysin ylivoimainen. Täysin. Vitun. Ylivoimainen. Samaan aikaan mun dysforia on niin voimakas etten voi olla päivääkään ilman sitä tunnetta, mutta samalla en voi tehdä minkäänlaisia päätöksiä transpolille hakeutumisesta tai EDES juridisen sukupuolen vahvistamisesta. Pitäisiköhän mun alkaa taas katsomaan henkihieverissä myunghoon-videoita, jos pääsisin siihen samaan himmentyneen dysforian tilaan jossa olin vielä jokin aika sitten. Varmaan se on sitten ollu kuitenkin se toimivin keino. Että.... En tiedä sitten auttaako se ENÄÄ dysforiaan mitenkään varsinaisesti mut että ainakin tossa joku päivä olin kattonu 8 hoon-vidii päivän aikana (ja sit taas toisena päivänä yli 40 :D)

Et en tiedä jos päivittäin keskittyis siihen niin vitun täydellisesti niiiiin.......... Himmentyiskö dysforia taas? Ei se sillonkaan pois menny mut VÄHÄN himmens sitä.

Nyt viimeks kattonu torstaina yhtään mitään koko youtubessa ja sillonki vaa 3 chun vidii, ja keskiviikkona no joku 14 kyl. Toki Instagramissakin oon. Mut tosiaan viimeks torstain yhtää mitää et ku nyt ton tapaamisen jälkeen oon ollu niin paskana etten oo kattonu oikeestaa yhtään mitään. Oon ollu niin paskana ettei pahempaa oloa voi olla ja dysforiakin paheni sietämättömäks kait.

En tiiä ehkä pitää taas tätä kiellettyä eskapismia kokeilla ainut sallittu hoitokeinohan on brintellix niin.... Idk. Muutaman vidin vois koittaa kattoa jos vaikka dysforia himmenis epäilen kyllä ettei mua mikään enää pelasta. Täs on nyt oltu 2 vuotta pahentuneessa dysforiatilanteessa niin alan kyllä uskomaan tän olevan ihan loppuelämän kestävä. Että tuskin päästään enää edes ikinä sinne 2017 vuoden tasolle joka oli sentään aivan eri luokkaa. Nyt nimenomaan dysforiasta puhuttaessa.

Vai katotaanko taas vittu jotain sametin videoita :D enpä niistäkään paljon helpotusta saanut.

Kai fiksumpi olis jo oikeasti tappanut itsensä tässä kohtaa. Sen kirjotinkin itelleni tonne että kyl täytyy olla aivan umpihullu että mieluummin elää kuin kuolee tässä tilanteessa ja umpihullu mä näköjään oon kun tässä vielä keikun. Umpihullu ja todella tyhmä. Ei näköjään houkuttele tarpeeksi haudan lepo, vaikka olisi niin rauhaisaa. Mieluummin kärsii, niin kyllä se suoraan sanottuna umpihulluudesta kertoo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Jaa no en taas osaa tehdä sitäkään päätöstä onhan se niin suuri päätös että katsooko chun videoita vai ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ne työkkärin ongelmatapaukset käsi ylös joil on enää yhtään itsetuntoa jäljellä nimittäin mulla ei ole ja viimeisin tapaaminen oli vika niitti sille ja nytten oon käytännössä niin täysin vailla minkäänlaista itsetuntoa että enempää sitä ei voida enää pois ottaa tai enempää ei voi enää edes satuttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mietin vieläkin voikohan siit ittensä aika rankasta pahoinpitelystä tulla jotain vammaa mutta luultavasti ei mut jos tuli niin se on sitten vaa yks vastoinkäyminen lisää.

Ja ihminen jolla on kaikki hyvin ei pahoinpitele itseään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Sama asia ku ois puoliso joka hakkaa sua ihan kunnolla oli ne niin voimakkaita iskuja että pitelin päätäni kyllä sen jälkeen ja koitin pitää kylmää siinä. Ihme jos ei jotain pientä aivotärähdystä edes tullut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Jokohan nyt alan lopettaa sen lyömisen. Ei tota ollukaan tapahtunut pitkään aikaan mut ilmeisesti se tapaaminen aiheutti sen

Ylös Pohja