Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Tai ainakin yritän sanoa itelleni niin :D se murskaa mun sydämen kyllä ihan palasiks one of these days. Kirjaimellisesti sama asia tyyliin kun jos Eunkwang ois tolleen joo no nyt hehe I'm dating this girl

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ei siis sillä et mua kiinnostais mut jos en saa sitä niin mun sydäntä ei oo kyllä ikinä murskattu yhtä pahasti aivan siis täysin ja totaalisesti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
OIKEESTI HAISTA VITTU aattelin sitä sillon 2018 tavallaa vittu ainakin 24.9.-30.9. eli vittu 6 päivää

Ja yhtää kuvaa en tallentanu, yhtää videoo en tietääkseni kattonu, vaan sen jakson

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Ensin se ite ilta ku näin sen jakson
Seuraavana päivänä kampis istuminen
Kolmantena päivänä koululla hengailu ne selfiet ja ikkunasta kattomiset

Jokasena päivänä mietin sitä

Sit 30.9. oli viel ainakin se toisen ihastuksen kuvan kattominen ja myunghoonin miettiminen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Mut edelleen taso oli mitä oli koska en muistanut tai tunnistanut sitä silloin koska en tosiaan nähnyt siitä melkein mtn

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
"ei mua vituta"
"Ei, mutta sunnuntaina sua vituttaa ku sä lähet täältä"
"Se voi olla"
"Mm, kannattaa miettiä asiaa pidemmälle "
"Oon mä sitä aika paljon miettinyki"
"Hyvä, muista stressata" ;)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

고양이아빠 🙂
Jep TÄÄ mies oli siis ennen vittu bb 2019 sellanen jota ajattelin ja josta ajattelin et tuun seukkaa sen kaa (jostai syystä)

VITTU 8 VUOTTA. ENNEN BB 2019. vanha case. Mut ei ollu ees mikää varsinainen case sillo. Mutta oli. Mysteeri. Miks sä oot mulle se mysteeri?

Ja muutenkin ööööö se tapahtu oikeasti XD kuvittelin oikeasti että tulen seurustelemaan sen kanssa vaikka en ollut edes rakastunut siinä vaiheessa vielä. Ehkä juurikin hyvin pienesti ihastunu jos sitä edes voi sellaseks sanoa koska tota en edes tunnistanu sitä sen 7 vuoden jälkeen kun en kirjaimellisesti ollut ajatellut sitä juurikaan siinä sitten vuosien varrella enkä koskaan tiennyt siitä mitään. Ja se vaan unohtu täysin jossain vaiheessa seki kertoo jtn et ku katoin niit kuvia nii muistin et siin oli JOKU JUTTU, mut en muistanu kuka ja mitä.

Ylös Pohja