Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966

Okei mut älä kuole

Okei hes not even 50 yet, calm down.
No okei, 48 on kyl silti aika vanha jo. Damn mä kuolen jos se kuolee. Ehkä. Tai sit vaan kuuntelen........ Jotain tiettyi biisei. Mikähän se yks oli mitä ajattelin yks kerta. "Jossain vielä saan sun ihoasi koskettaa...." Jne. Paitsi että no toi ei toimi koska ei olla seurusteltu edes silloin kun se tulee kuolemaan. Mut silti tuun kuuntelee sitä sitten kun niin käy. Joka tapaukses.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Tai silleen kuuntelen noit biisei kyl jo etukäteen niinku Jos sua ei ois ollut on masatoshista :]

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Vitun täydellinen biisi oikeesti yhä ja edelleen, mä kuuntelen tota ja hajoilen sit kun hoi, myunghoon, masatoshi ja eunkwang kuolee, vaikka en ole siinä vaiheessa seurustellut kenenkään niistä kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Jos niin kävis (ei käy mut jos kävis) niin totta, mähän voin sittenkin sanoa when we're old cause when I'm 50 hes 70 so both old

Or even masatoshi 50 and 82 so both old

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
songs about myunghoon for some reason:
- your call
- mixed signals
- kesällä kerran
- where my love goes
- ängeln i rummet
- my my

Tai itse asiassa mä en tiedä jotkut on vähän hatarasti mut your call ja mixed signals on kyl jotenkin niiiiiiiin maailman eniten myunghoon coded

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Liian rakas. Maailman tärkein liian rakas kaikesta huolimatta. Jos jatkan hulluutta niin .. sit tiedät jatkaneesi

Ylös Pohja