Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Voi vittu kun mä en kestä tätä muusuilua

Ei siinä kyllä olis mitään vikaa jos se ei tuottais infinite kärsimystä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Sillonha mä olisin ihan ylpeenä näin:
200.gif

Mut nyt se on aika vaikeeta kun se on juuri se kirjaimellinen asia joka mulle kärsimystä tuottaa. Eipä siinä muuten mitään. Ihan hyvin vois olla ylpee ja iloinen siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Nyt mä oon vaan sillee I'm definitely that, mut...... Se ei oikein tuota mulle muuta kun loppumatonta kärsimistä vuodesta toiseen, hehe

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Kato kun homoudessa ei oo mitään ristiriitaa oman itsen kanssa. Tässä on. Oman ruumiin kanssa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Koko homma on edelleenkin mielenterveysongelma. Se nousee niistä. Jos kellään ei olis mielenterveysongelmia maailmassa, ei toi olis juttu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Iha turha myöskää kenenkään väittää et tää alko reddit-traumoista, no eipä vissiin alkanu. Toki se ei varmasti ollut yhtään hyvä juttu tätä ajatellen, mut ei se kyllä siitä alkanu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967

Naurettavaa. Ei vissiin dysforia paljon painanu. En voi ottaa todesta ketään muusua joka haluaa saada lapsen luonnollista reittiä, ja vieläpä monta kertaa.

No, onnekas kyl. Maistuis mullekin noin dysforiaton elämä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tai siis, en mä koskaan aikonut lapsia hankkia ennenkään, mutta ei mulle itsetuhoista oloa silloin tullut. Ahdistus kyllä, se uimahallimuisto, mutta ei oikeastaan itsetuhoista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ei oikeastaan koskaan, tästä asiasta, ennen vuottaaaaaa.... 2023 tai 2024.

Aika omituista että se dysforia oli ollut olemassa tavallaan niin kauan aikaisemminkin mutta itsetuhoisuus siitä alkoi vasta tossa, ja sen mä muistan ihan selvästi. Koskaan aiemmin ei sitä ollut, siitä asiasta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Näistä kun vois puhua terapiassa niin olisihan se varmaan ihan hyvä :) no, meen sit jonain kauniina päivänä taas johonkin varmaan mutta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Itseäni syyttää tästä saan🎶

Koska pilasin itse elämäni reddit-traumoilla. Tai siis aiheutin ehkä sen dysforiasta johtuvan itsetuhoisuuden sillä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ei helvetti

2000 kiina konsertin kattominen on ku sata miljoonaa veistä mun sydämeen.

Niinku tää ei ois ollu tarpeeks vaikeeta ennen tätä.

NIINKU mul ei ois ollu tarpeeks vaikeeta ennen sua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Pahinta tässä kaikessa on kuitenkin se että yhteiskunnan varoista näitä sitten ”hoidetaan” ja paapotaan hautaan asti. Silti nämä tyypit itkevät kuinka transpoli heitä kiduttaa kun ei saa suoraan hormoneja kouraan ja pitää ensin mennä terapiaan vaikka heillä ei ole siellä mitään käsiteltävä (eipä). Kuinkakohan moni ihminen Suomessa toivoisi oikeasti pääsevänsä terapiaan mutta ei sinne niin vain pääsekään vaitsi nämä muususpeciaalit.

En oo hirveesti päässy terapiaan kyl.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tiedän kyllä ettei tääkään keskustelu mulle hyvää tee. Ei pitäisi pyöriä täällä ollenkaan mutta ei se vain onnistu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Idk taisin olla melkein vuoden poissa sillon tai jtn. Marraskuusta '24 syyskuuhun '25 jos muistan edes mitenkään oikein. Et silleen tosi pitkä tauko ilman tätä jatkuvaa kirjottelua. Vaikka kirjoitin luultavasti sitten jonnekin muualle silloin en mä tiedä. En satu edes muistamaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
– Esimerkiksi binderin hankintaa pidän nyt jälkikäteen virheenä, sillä sen käyttö syvensi ja vahvisti kehoon kohdistuvaa vihaa entisestään.

No ei se tästä voi enempää syventyä :D niin syvyyksissä kuitenkin ollaan jo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
– Nyt Sandra on toipunut ja muuttanut mieltään transition suhteen. Hän on tyytyväinen kehoonsa ja tyttöyteensä, koulu sujuu, ystäväpiiri on palannut ja laajentunut. Hän on taas oma itsensä omassa syntymäkehossaan, vaikka hän kaksi vuotta sitten kuvitteli, että ainoa vaihtoehto itsemurhalle ovat sosiaalisen transition lisäksi hormonit ja sukupuolenkorjausleikkaukset.

Well congrats. En ole katkera mutta kuitenkin 🎶

Oispa: toipuminen

Ylös Pohja