Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
HÄVETTÄÄ

miks te luulette olevanne kuumia tms

Lopettakaaaaaaaa ei ketään miestä koko maailmassa kiinnosta ootte vaa harhasia ja luulette et miehet oikeesti muka tykkää naisista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967

Hyiiiiii

Tavallaan harmittaa ku mul on mielenterveysongelma ja elämä menee sen takia vähän niinkun pilalle

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Transsukupuolinen mä en oo sanan varsinaises merkitykses vaa mul on mielenterveysongelma. Mut se oikeesti harmittaa. Nyt vittu jos joku yrittää viel kerrankin sanoo mulle et oon transsukupuolinen niih... Perkele. Tai jos yritän ite viel sitä sanoa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ei näitä juttuja voi sekottaa et on kyse tästä vaikka ei oikeesti ookaan. Mut aina mulle sanotaan sitä et mee jo transhoitoihin niiku se terapeutti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Miten ihmeessä mä voin nähdä ton niin rumana vaikka kaikki koko ajan periaatteessa väittää jotain muuta

Niinku täälläki (r/saggy):
"You have one of the saggiest breasts I've ever seen. This is more than… a perfection. 😊"

"Big areolas and yummy saggy boobs 😘"

"Lovely titties "

"Amazing sexy boobs "

"Those tits are amazing! "

Ja oon koko ajan noita nähdessänikin silleen "🤢🤢" niinku ei noi kommentit tee mulle mitään. It's fucking disgusting AND ugly.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis ei sellanen vaan auta. En mä tiedä miksei, mut ei se vaan auta. Sit lasken päässäni taas matikkaa kun mietin kaikkia niitä asioita jotka silti on pielessä ja joita ne ei sano, kaikkia niitä yksityiskohtia joita ne vihaa, yms.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mut ei sil oo mitään väliä mitä ne aattelee koska tossakin ne koko ajan jauhaa pelkkää "uuh ihanaa sexy girl ❤️❤️❤️❤️❤️" ja ei se toimi muhun mitenkään positiivisesti vaan pidän tissejä yhtenä hirveimmistä kehollisista ominaisuuksista kenelläkään. Siis mä oikeen alan värisemään inhosta ja pelosta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Pahempiakin on mut kyl toi on yks pahimmista

Silti toi on yks niistä helpommista mitä sukupuoleen tulee

Ehkä lantio on kaikista helpoin mutta oksettaa sekin oikeen sellasella voimakkaalla tavalla mut se on sieltä helpoimmasta päästä mä luulen

Samoin ääni on sellanen lantion kanssa samalla tasolla oleva, helpoimmasta päästä mutta herättää inhoa ja voimakkaasti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mä en kieltämättä viitsi tässä nyt listata mitään asioita mutta... Joo. En mä noista eroon voi päästä koskaan. Enkä ole edes transsukupuolinen ja silti tää on näin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja helpommallahan sitä pääseekin jos pystyy elää esimm lesbona ja poikatyttönä eikä ala esittää transmiestä. naisseuraaki voi löytää helpommin ja laajemmin ja elämä pysyy kasassa

Poikatyttö mä oonkin oikeasti, mutta mun elämä ei tosiaankaan ole kasassa :D hyi helvetti no naisista en oo kyllä tippaakaan kiinnostunut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
2) on autisminkirjolla (ajattelun ehdottomuus, sääntöjen tärkeys, joustamattomuus, lapsellisuus, aseksuaalisuus piirteinä)

Mä oon autisti 😃😃😃 totta tuo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Jep mä tiedän kyl millasen miehen tarviin. Tommosen fetisistin mikä tos yhes kesus tuli ilmi. Eihän se auta täysin mutta vois se jotain pientä tehdä ehkä mun dysforialle. Ehkä. Ei se ainakaan sitä tästä pahentaakaan voi. Nythän se on nimittäin jo syvintä dysforiaa mitä olemassa on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
NO I FEEL ACTUALLY GENUINE FEELINGS

koska olin taas mun in denial erassa

Sitte olin et NO WAIT THOSE ARE GENUINE FEELINGS LIKE I FEEL THAT

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967

THAT IS SO WEIRD WHEN U THINK ABT IT

JA SIT NIINKU VITTU MÄÄ EN

iha vitun sama mut mitä vittuu??????

Olin vaan et en i dont fall in love with them?? Sit tajusin et myung ja mike nyt on niin real ku olla ja voi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Oh man 😭 se ei kyllä seurustelua tarkota mut aavistelin ehkä tätä ihastusta itessää. Siihe ei kuitenkaan mitään seurustelua fläsäriä liittyny toisin ku eräisiin

Ylös Pohja