Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
iha sama oikeesti

i just feel so bad

i dont wanna be a woman, for the thousandth time

Oon sanonu tätä 2 vuotta jatkuvasti, ennen sitä oli ihan eri asia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"jos sä oot trans sä et voi sille mitään
Tää ei oo valinta
Sit ku se osuu omalle kohalle ni se ei oo kivaa"

En muista menikö ihan noin mutta NIIN. ei oo kivaa ei. melkein mikä tahansa on tätä kivempaa. Ehkä jopa sydämen särkyminen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Edes terapia ei riitä mulle, tarviin osastojakson missä mul on joku terapiahomma joka ikinen päivä tai lähes joka päivä

Siis tiedän osastolla ei oo sellasta edes, enkä sinne meniskään, mut jos ois sellanen oikeasti hoitojakso jossa oikeasti on jotai sellasta mikä auttaa

Koska oon niin pahasti sekasin et tähän ei mitkään pikkukeinot auta vaan mun pitäs pystyy puhuu lähes joka päivä jonkun oikeasti ammattitaitoisen henkilön kans, sellasen joita on ehkä yks sadasta. Jonkun joka oikeesti osaa.

Siis se vois olla avohoitokin mut silleen et se ois lähes joka päivä. Vaik joka toinen päivä. Tai vähän harvemmin. Jotain sellasta. Mut kuitenkin useemmin kun kerran viikossa.

Koska oikeesti mä oon liian sekasin ku seinäkello

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
>Now that you mention it, does it not sound weird to treat a mental illness by a physical response aka transitioning?

No

Because when the brain and the body are misaligned, most people would choose modifying their body over modifying their brain.

Would you willingly have someone medically alter your personality so you could "fit in" better? That sounds pretty dystopian to me.

And how would you even do that?

>I think body dysphoria should be treated mentally.

How?

Doctors of the past have tried to use medical intervention to alter people's self-perception and it rarely has good results. It generally tends to be seen as a cruel thing to do these days

>To me, it sadly seems that these people have a hard time facing reductive social stereotypes and feel the need to change their body just to comply with gender roles and hobbies

I mean, I think that's pretty much exactly it. it's a social disorder. The way they feel about themselves doesn't fit with the expectations society puts on them based on their biology.

This is why there's a push towards gender-neutrality.

If society saw both sexes as exactly equal in potential, then trans people probably wouldn't exist because they could just have a biologically male body and wear cute dresses and makeup and date boys and be maternal if they wanted to and no-one would make an issue out of it

Tää sai mut miettimään tollasta maailmaa. Ja muutenkin sellasta mitä mulla ois, jos asiat ois toisin.

Sit mietin et mitä jos en koskaan ois kuullu tietynlaisia kommentteja. Sit ymmärsin että en edes OLLU kuullu mitään kommentteja vielä silloin kun tää juttu alkoi. Kaikki ne kommentit kuulin vasta myöhemmin. Sillon ei ollu vielä MITÄÄN. ei mitään ""misogynistisiä"" kommentteja about that thing. Ei yhtään mitään. Ainut mitä oli oli se että puhuin sukulaiseni kanssa mut siin ei ollu mitään ""halventavaa"" ja se oli ite about samanikäinen tyttö siis. Ei ollu MITÄÄN vielä. Ja se tuntu SILTI ihan kauheelta. Se ei siis _silloin_ johtunut yhtään mistään "halventavista" kommenteista koska niitä ei ollut vielä silloin. Ei niitä mun korviin ollut kantautunut. Alunperin se ei siis sellasista johtunut. Myöhemmin toki oon kuullu sen kaltasia, ja sitten ne on voinut vaikuttaa, en tiedä, mut ei silloin. Ja se tuntui ihan kamalalta. Joten mikä on voinut olla syy siihen silloin? Miten se on voinut tuntua niin henkisesti kamalalta jos ei mitään sellasta oo vielä ollu? Mä koitan keksiä syytä mut mä en keksi yhtään mitään syytä. Ehkä se on vain se.. kun genitaalit on kuitenkin jotenkin.. siis en mä tiedä. Mistä helvetistä se on voinut johtua se niin paha tunne jo silloin. Ei yhestä ainoastakaan "misogynistisestä" kommentista todellakaan. Niitä en kuullut vielä niin nuorena. Voiko olla niin että häpesin koulun tms takia murrosikää yleensä ottaen sen seksuaalisuuden takia mikä siihen liitetään. Siis mikä tuli sielt koulusta varsinkin. Voiko se häpeä tulla siitä että terkkarit opettajat yms tunkee sun henkilökohtaselle alueelle niin voimakkaasti? Jos ei ois puhuttu noin paljon, ei tehty sellasta numeroo, oisko mun ollu parempi olla? En mä tiedä. Yritän vain paikantaa mistä se alunperin tullut sillä halventavia kommentteja ei ollut joten se on sula mahdottomuus. Se häpeä, tai mikä olikaan, tuli jostain muusta. Mä en tiedä mistä. Ei siis mikään yhteiskunnallinen asia ole se. Et ainakin tajusin sen että se häpeä ei aiheudu yhteiskunnallisista asenteista tai kommenteista tms. En tiedä sitten olinko jotain muita "misogynistisiä" kommentteja silloin kuullut, mutta en varmana siitä asiasta erityisesti.

Todella vaikeaa ymmärtää. Toki jonkin aikaa sen jälkeen uskon että se on pahentunut sosiaalisesti. Mut mä jotenkin uskon et se alkusyy ei oo mikään sosiaalinen asia, tai se on ehkä sosiaalinen koska jos olisin ainut ihminen maailmassa mua ei ehkä alunperin ois haitannut, et se tulee sosiaalisista jutuist mut silleen se ei oo voinu johtuu mistään mitä kukaan on sanonut. Ja jos se ei oo johtunut mistään mitä kukaan on sanonut, niin mistä sitten? Siitä itse asiasta sitten. Sen on siis pakko olla häpeällinen asia ihan luonnostaan koska se olo ei tullut mulle mistään kommentista. Vai onko se tietynlainen haloo sitten aiheuttanut sen, mikä tuli siit vaan kun koulus on käyny niit läpi. Siis... Ehkä. Eli onko tosiaan niin että koulu on pilannut mun elämän vai mitä tässä nyt sitten pitäisi ajatella?

En jotenkin vain saa kiinni mikä meni pieleen että näin kävi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ja ihmiset on kaikki niin erilaisia

Ei kaikilla oo samaa kokemusta

Mut jostain mulle tuli se jo hyvin nuoresta

Sisäsyntyinen transsukupuolisuus

Vai

Jokin muu syy?

Mikä aiheutti sen että se oli niin.. helvetillistä? Henkisesti? Niin syvää henkistä kärsimystä, ei sillä tavalla kun nyt, mutta silti syvää, tosi syvää. Jotenkin vain elin sen kanssa silti suht "normaalia" elämää (tähän verrattuna). Jonkinlaisen trauman murrosikä muhun jätti, mutta miten luonnollinen keho voi aiheuttaa niin syvää häpeää et se aiheuttaa traumoja? Ilman että kukaan on edes sanonut mitään negatiivista. Kyllähän mua kiusattiin mutta ei mistään mikä liittyis sukupuoleen. Mua sanottiin läskiks ja rumaks kyllä, ja että mun reidet on hyi koska ne on isot ja ne levii kun istun ja mul oli shortsit. Muistaakseni silmälaseista kans. Ehkä aknesta? Ehkä. Musiikista josta pidin. Mut ei muusta? Se oli lähinnä sitä "läski ja ruma". Ai no kerran ainakin oli se että oli joku netis joku juttu et tyyliin sano joku jolla on isot tissit tai jotain tän tapasta? Sit mun kiusaaja tägäs mut tms. Sit ajattelin sen just sellasena jotenkin haukkumisena tai jotai. Ja sit itkin sen jälkeen. Mut toi on ainut sukupuolee liittyvä minkä muistankaa. Muuten se oli sitä ruma ruma ruma ruma ruma. Et en nyt sit oikein ymmärrä. No ehkä toi voi olla joku taustalla vaikuttava juttu kyl????????? Siis toi tissihomma. Tai miksei noi muutki mut ei se oo skpl liittyvää. Paitsi no aina sanotaan et naisil on isommat reidet ja enemmän rasvaa jne niin kylhä se tietysti läskiyteen liittyy jotenkin. Joo ehkä noi voi olla jotain taustatekijöitä myös mut tuskin ainoastaan.

Vaikka muistankin näitä juttuja niin sitä tunnetta ei kyl pois saa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Ja niin siis oon muutenkin sieltä asti aina halunnu laudan ja laihan kropan. En koskaan tykännyt olla läski TAI MUUTENKAAN muodokas. En siis tykännyt niistä isoista tisseistäkään sillonkaan. En kyllä tiedä oliko ne silloin muka isot. Ehkä sen jälkeen mut en tiedä silloin. Mut et kaikki aina vaan tuli takasin siihen kuinka oon läski ja tälleen enkä sellanen lauta ja laiha niinku olisin halunnutkin aina olla

Vain mahdollisimman muodoton ja laiha. Sitä se kai aina oli. En mä pitänyt siitä yhtään. Joskus sillon nuorena mun kaveri sano mulle et "sul on isot tissit" tms siis silleen ihaili niitä ja ei tykänny kun sillä oli pienemmät. Siis sillon tosi nuorena ennen lukioo jo. Niin se tuntuu tosi oudolta koska mä en siis ikinä pitänyt siitä muistaakseni. Mun mielestä mä inhosin sitä jo silloin, en tietty nykyisel levelil ehkä mut kuitenki.

Juuh eiköhän tämä riitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
En mä mitenkään siitä loukkaantunut mun kaverille mut mä en ilmeisesti ollu ollenkaan tyytyväinen siihen asiaan vaikka olinkin tavallaan ihan imarreltu siitä että se mun kamu sano mulle niin mut silti mä en koskaan....... Mä en vaa nähny sitä juttua niissä et mun mielestä ne oli kamalammat kaikin puolin kun pienet

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sit se oli jotain et "mäkin haluun noin isot"

Tms

No, et haluis jos sulla olis

Vaikka jotkut on kyl tyytyväisiä mut mä en koskaan oo ollu tyytyväinen siihen. Eikä ne koskaan oo ollu mitkään.... No sellaset isot mitä näkee redditissä. Mut ilmeisesti isot jollain lailla kun niitä on isoiks sanottu. Kai ne vieläkin on isot? En tiedä.

Mut joo. En oo koskaan ymmärtäny sitä miten jotkut voi edes olla tyytyväinen isoihin. En vaan ikinä nähnyt sitä juttua. Olin aina vaan tyytymätön. Luultavasti kaikkeen itessäni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Sitä paitsi sen jälkeen oon nähny PALJON kommentteja missä miehet INHOAA isoja (ja roikkuvia) tissejä joten onhan se ihan niinkin. Mut sillon en ollu semmosia vielä kuullutkaan. En vaan koskaan pitänyt niistä. Mistä lie johtui. Siis sen koon takia, en mä ehkä muuta osannut ajatellakaan silloin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
En vain kertakaikkiaan osannut pitää yhtään mistään , niin eipä ihme etten sitten isoista tisseistäkään, vaikka niiden muka piti olla joku hyvä juttu kavereiden mielestä. En vaan koskaan osannut ajatella niin.

Nythän se viha on menny nextille levelille mut joo.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Enkä siis vieläkään usko mitä miehet on mulle sanonut :D ne kaunistelee asioita

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"Fuck i love huge freckled tits so much"

Ok they dont agree with me. Ok. This is just my thing :D

Mulla on siis jokin........ Jokin. Juttu. Näköjään.

No haluan ainakin että kaikki on silleen neat ettei mitään tollasia ylimäärästä.

En tiedä miksi miehet ei ajattele niin? Tai siis ainakaa nuo miehet.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"Hi! Sorry to show up unannounced, but I just wanted to answer your question! YES, guys like “saggy” boobs; in fact I LOVE them. I’d do anything to see yours, and prove this. Let me know if you want to discuss. Serious inquiry!"

"Oh it is definitely, 100% true! I’d even pay to see them, if you’d be up for that!"

🤨 I......... Guess bro...????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
You know what. Oon aika varma ettei kellään oo oikeesti those kind of tastes

Mä oon aika varma et kaikki noi on valehtelemista. Mikä estää ihmisii valehtelemasta? Vaik kuvas ois monta kommenttii, ei se tarkota et ykskää niistä on aito. Tosi rumissa kuvissa on sellast et sanotaan et se on seksikäs yms

Nii on aika varma et ne on valheita. Tosin ehkä sit joku läskifetissi on kyl totta koska siinä on niin iso alakulttuuri koko hommassa mikä ei voi olla valehtelua tai trollausta, sen myönnän et jonkinlainen läskifetissi on ainakin todellinen asia, mut sit taas muuten niin en kyllä usko suurimmaks osaks noihin juttuihin. Mikä luultavasti tarkottaa sitä et mäkin oon oikeesti ruma ku mikä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
En ihan esim usko tohon saggy breasts juttuun

Toisaalta toi yks luulis et se puhuis totta koska se kommentoi niin paljon et se on oikeesti omistautunu asialle:D kunnon saggy boob obsessio, huomasin kyl

Samoin toi yks period fetishist

Et joo, joillai on vissiin.

Et muuten aattelen et suurin osa niist on luultavasti trollausta mut jotkut yksittäiset tyypit ainakin vaikuttaa ottavan oikeesti tosissaa

Ja muutenki joku roskiksien tonkiminen ja kuvien laitto reddittiin ei ehkä ihan oo sitä mitä noin monet tyypit tekee trollatakseen ja vitsillä. Varmaan osa noista on ihan tosissaan mut juu en tiiä.

Jotenkin vaan tuntuu et suurin osa kaikist noista jutuista on yksinkertaisesti trollausta ja vitsiä koska ku mä katon jtn kuvaa nii ei tuu muuta mielee kuin et tän on pakko olla kusetusta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Koska se muija siin kuvas on niin ruma ja sit siin on monta semmost uh ah lääh kommenttii

Ylös Pohja