Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,968
Mua ahdistaa ihan vitusti se mun viimesin "itsemurhayritys" se kun koitin hirttäytyä mut en osannut tehdä sitä teknisesti joten se jäi siihen, enkä edes tiedä mikä siinä ahdistaa mua, ihan vaan se että olin niin lähellä itteni tappamista, vai se dysforia, vai mikä siinä ahdistaa. Vittu tää vuosi on mess. Oikeesti mikään tässä ei oo ollu normaalia vuosikausiin kyllä. Mua ahdistaa että meinasin tehä niin vaikka haluun kyl edelleenkin kuolla ja mä ymmärrän helvetin hyvin miks mä meinasin tehä niin, mut mua ahdistaa se syyllisyyden tunne. Tuntuu pahalta et oon niin paska et teen kaiken aina väärin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Mä en edes muista mikä päivä se oli mut toukokuun lopussa. Varmaan toukokuun vika päivä tais olla.

Et tota. En ymmärrä yhtään mitä on tapahtunut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Oikeesti mitä vittua mä en kestä enää taaskaan? Joka päivä tuntuu että menee melkeen pahemmaks

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
"22.10.2022
AP
Lisää kirjanmerkki
#1,685
Thinking about:
1. Eunkwang
2. Eunhyuk
3. Timppa
4. Taeil
5. Hui
6. Yuto"

Nii mikä näist on muka menny pois?

Mä kysyn mikä näistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Joo eipä onnistu

Eikä onnistu muuten nukkuminenkaan

Arvaa mikä muu ei onnistu. Myunghoon.

Arvaa mikä muu ei onnistu? Tilanteen tajuaminen koska oon tehny ihan mitä sattuu viime aikoina

Arvaa mikä muu ei onnistu? Dysforian unohtaminen.

Arvaa mikä muu ei onnistu? Arvoitusten ratkaiseminen, tulevaisuuden tietäminen, menneisyyden ymmärtäminen tai oikeuttaminen, sen saaminen selville onko kohtaloa vai ei sekä vielä sen asian keksiminen mistä kaikki lähti 3-7-vuotiaana tms.

Dysforia menee joka päivä pahemmaksi ja haluan kuolla joka ikinen sekunti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Kelaa jos koht tulee taas joku uus itsemurhayritys

Tää ei oo suunnitelma tarkotan vaan että jos tässä lähiaikoina se menee taas siihen koska nyt ei vaikuta yhtään hyvältä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Eipä tälläsiä kyllä uskalla täällä puhuakaan koht on taas joku vitun huoli-ilmotus tulilla jos sen teette niin ei helvetti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
Koska kai jokainen ymmärtää että huoli-ilmoituksista ei ole mulle mitään apua vaan päinvastoin. Enkä muutenkaan silloin ollu toteuttamassa edes sitä mistä puhuin silloin, koska mun mieli "muuttui" siinä jo aikasemmin. Tai siis ei muuttunut sinänsä mutta en jotenkin sitten enää jaksanut alkaa sitä tekemäänkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,968
3 viikkoa ja mä edelleen vaan haluan kuolla

Itse asiassa kävin lääkärillä ja sanoin että ei oo ollu kun ehkä ohimeneviä im-ajatuksia. No nyt sen jälkeen niitä rupeskin sitten heti tulemaan taas paljon enemmän.

Ylös Pohja