qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Liittynyt
- 2.2.2021
- Viestejä
- 70,846
- Reaktioarvo
- 2,971
- AP AP
- #63,841
Ei vittu mä saatan elää 60kin vuotta
Tää vois olla kyllä XD hidas kyl sekinEntä jos vaan lakkaan käymästä hammaslääkärissä ja odotan jtn sepsistä tms? 😭😭😭😭😭