Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Siis toi on LIIAN OUTO HISTORIA VITTU kato nyt mun vanhoja muistioita!!

"Ugh yeri on niin ihana mut myös seulgi ja Joy. Et..... THANKS."

Siis mä oon OIKEESTI kirjottanu ton!!! Minä! Ei kukaan muu!? 😭 Vaan minä?! 😭 Ihan hullua. Suorastaan uskomatonta että minä itse oon kirjottanu ton.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Joten luulin että inhosin naisten ulkonäköä ja kehoja jo kauan ennen tota? Miten oon sit voinu edes olla sillee "yeri on ihana" vittu pYäÄ saatana ku voi olla pipipää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Myös tän oon kirjoittanut:
I love Irene. And wdny.

I love nayeon. And chaeyoung.



Wdny tarkoittaa luultavasti wendyä


MITEN???????!!!!!!!!!!????????????????????!!!!!!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Myös tän oon kirjoittanut:
i mean no kai se platonista vois olla mut bro ei se voi olla...... No bitch that's not a girl crush it's a crush crush



Tosin eipä siitä voi koskaan olla varma



Mut et yhtäkkiä mulla ois muka vaan randomisti hirvee kasa jotai muijii joista tykkään mukamas platonisesti? Joojoo varmana :D koska ne on niin "cool" ja "i wanna be her" no bitchhhhhh i wanna kiss her lmaoooooooooo wtf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Happy Excuse Me GIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Myös tän oon kirjoittanut:
Emppu on vaa nii ihana

No okei on jeongyeonki ihan söpö ja ihana ja sulone

Mä en tajuu kyl

I'm in love with Emppu


Myös tän:
Why is she so cute

Myös tän:
SIIS VITTU OIKEASTI KATTOKAA NY MITÄ TOI TEKEE MULLE

seriously

Wheres niko
Wheres tzuyu
Wheres dahyun
Wheres vivi
Wheres masatoshi
Wheres everyone.


Nii nyt OIKEESTI.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
No okei on jeongyeonki ihan söpö ja ihana ja sulone

Wtf??????? Seriously????????? What the hell happened????????????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Nii mitä vittua???!!!!!!

Jos lapsena oli.
Yläasteella oli...... Jotain. Tai siinä main.
Lukiossa oli.
Lukion jälkeen oli (kuten näimme noista teksteistä).

Mitäs sitten tapahtui?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
En voi uskoa että oon kirjottanu nää!? Enkä voi uskoa sitä että noikin on ollu sen jälkeen kun oon jo alkanut inhota naisia (se uimahalli keissi)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Wheres niko
Wheres tzuyu
Wheres dahyun
Wheres vivi
Wheres masatoshi
Wheres everyone.

?🤡 Näemmä olin biseksuaali
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
??????????????? Miten joku voi olla niin sekasin että on biseksuaali (siis silloin ennen) ja samalla uimahallissa oksettaa naiset niin paljon että saa jonkun trauman ja alkaa kokea dysforiaa loppuelämäks?????? (Jollei se nyt alkanu sit vieläkin aikaisemmin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
70,874
Reaktioarvo
2,971
Että ei tarvi kenenkään miettiä että biseksuaalit (ainakaan minä) ois naisten puolella silleen "namnam" ku mulle kävi just päinvastoin 😭😭😭😭😭😭😭😭
 
Ylös Pohja