qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,973
- AP AP
- #67,981
Looks like a TOUGH GUY 🩷🩷🩷🩷🩷
Eiku apua nyt seis kerro mitä tapahtuu
Ei jumalauta menen nukkumaan en tiedä mitä tapahtuu
Ei jumalauta eiku venaa
Mun täytyy jotenki salee tietää mitä tapahtuu tms
Ole hyvä, terv. Myunghoon
Mä sanon tää vitun era
You knew it tyyliin hetiFOREVER TRAUMATIZED
FOREVER
IN
LOVE
4.4.2026 mut miten en rakastunu siihen näin sillon ku se oli 40 vaikka ajattelinki sitä mut en seonnu näin. Joo ajattelin sitä paljon mut se oli sen seurustelu etiäisen takii mut ehkä olin myös hyvin pienesti ihastunu siihen vai. Mut en kattonu siit juuri mitään enää sen jälkeen, ehkä tyyliin ne parit kuvat sen jakson jälkeen. En mielestäni mitään videoita, koskaan. Siis. Vuosiin. Siis. Vuosiin. Sit unohin koko casen. En edes rakastunut siihen. Miten voi olla. Kui en rakastunu siihe näin sillo? :D vaik se oli vitu kuuma sillo. En tiedä. Sit vasta kun se on.. öö 47 nii sit naksahtaa päässä. Mut ihan aidosti en muistanut koko ihmistä ollenkaan. Ku en tiennyt juuri mitään siitä sillo.
No, se.
Miks toi kuulostaa silt niiku siin ois menny lyhyt aika mut se ei todellakaan oo lyhyt aika4.4.2026 mut miten en rakastunu siihen näin sillon ku se oli 40 vaikka ajattelinki sitä mut en seonnu näin. Joo ajattelin sitä paljon mut se oli sen seurustelu etiäisen takii mut ehkä olin myös hyvin pienesti ihastunu siihen vai. Mut en kattonu siit juuri mitään enää sen jälkeen, ehkä tyyliin ne parit kuvat sen jakson jälkeen. En mielestäni mitään videoita, koskaan. Siis. Vuosiin. Siis. Vuosiin. Sit unohin koko casen. En edes rakastunut siihen. Miten voi olla. Kui en rakastunu siihe näin sillo? :D vaik se oli vitu kuuma sillo. En tiedä. Sit vasta kun se on.. öö 47 nii sit naksahtaa päässä. Mut ihan aidosti en muistanut koko ihmistä ollenkaan. Ku en tiennyt juuri mitään siitä sillo.
Tai siis ihmettelen kunse oli niin hyvännäkönen sillon v. 2018 kuitenkin niin ihmettelen miten en rakastunu sillon mut nyt rakastuin? Miten en seonnu? Näin?
Voi ku muistan miltä se näytti siin jaksos 🥺 voi se oli nii söpöys4.4.2026 mut miten en rakastunu siihen näin sillon ku se oli 40 vaikka ajattelinki sitä mut en seonnu näin. Joo ajattelin sitä paljon mut se oli sen seurustelu etiäisen takii mut ehkä olin myös hyvin pienesti ihastunu siihen vai. Mut en kattonu siit juuri mitään enää sen jälkeen, ehkä tyyliin ne parit kuvat sen jakson jälkeen. En mielestäni mitään videoita, koskaan. Siis. Vuosiin. Siis. Vuosiin. Sit unohin koko casen. En edes rakastunut siihen. Miten voi olla. Kui en rakastunu siihe näin sillo? :D vaik se oli vitu kuuma sillo. En tiedä. Sit vasta kun se on.. öö 47 nii sit naksahtaa päässä. Mut ihan aidosti en muistanut koko ihmistä ollenkaan. Ku en tiennyt juuri mitään siitä sillo.
Tai siis ihmettelen kunse oli niin hyvännäkönen sillon v. 2018 kuitenkin niin ihmettelen miten en rakastunu sillon mut nyt rakastuin? Miten en seonnu? Näin?