Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
tha GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
My fat boy 😭😭😭😭😭😭😭🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

Huutista hyvä lempinimi

mutta kun oikeasti kellekään ei sovi chubbiness yhtä hyvin ku sille

No one ever looked that good I'm just saying

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Also en kestä ku mietin et miten vitussa äiti sano et siin yhes lakanas on ummehtunu haju nii aloin heti miettii johtuukse runkkailusta mut sit ku tuuletti ni ei ollu enää MUTTA. Miten se vois johtua runkkailusta jos täs toises ei kuulemma ollu ja ihan samal lailla oon hinkannu pillua siihenki 🤡 (dysforista todella en voi hyvin enkä nauti)

Siis mä kun niin yritän olla tekemättä noin ja oonki tosi pitkään, mut sit myunghoon ajatukset herättää mut ja mietin puol tuntia random seksuaalisia halujani sitä kohtaan 🤡 sit joinain kertoina ratkeen mut useimpina kertoina nykyään en vaan sit vaan nousen ylös fantasioista huolimatta ja unohan ne 🤡🤡🤡😳

En voi kuin kiittää myunghoonia 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
4.4.2026 mut miten en rakastunu siihen näin sillon ku se oli 40 vaikka ajattelinki sitä mut en seonnu näin. Joo ajattelin sitä paljon mut se oli sen seurustelu etiäisen takii mut ehkä olin myös hyvin pienesti ihastunu siihen vai. Mut en kattonu siit juuri mitään enää sen jälkeen, ehkä tyyliin ne parit kuvat sen jakson jälkeen. En mielestäni mitään videoita, koskaan. Siis. Vuosiin. Siis. Vuosiin. Sit unohin koko casen. En edes rakastunut siihen. Miten voi olla. Kui en rakastunu siihe näin sillo? :D vaik se oli vitu kuuma sillo. En tiedä. Sit vasta kun se on.. öö 47 nii sit naksahtaa päässä. Mut ihan aidosti en muistanut koko ihmistä ollenkaan. Ku en tiennyt juuri mitään siitä sillo.

Tai siis ihmettelen kunse oli niin hyvännäkönen sillon v. 2018 kuitenkin niin ihmettelen miten en rakastunu sillon mut nyt rakastuin? Miten en seonnu? Näin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
4.4.2026 mut miten en rakastunu siihen näin sillon ku se oli 40 vaikka ajattelinki sitä mut en seonnu näin. Joo ajattelin sitä paljon mut se oli sen seurustelu etiäisen takii mut ehkä olin myös hyvin pienesti ihastunu siihen vai. Mut en kattonu siit juuri mitään enää sen jälkeen, ehkä tyyliin ne parit kuvat sen jakson jälkeen. En mielestäni mitään videoita, koskaan. Siis. Vuosiin. Siis. Vuosiin. Sit unohin koko casen. En edes rakastunut siihen. Miten voi olla. Kui en rakastunu siihe näin sillo? :D vaik se oli vitu kuuma sillo. En tiedä. Sit vasta kun se on.. öö 47 nii sit naksahtaa päässä. Mut ihan aidosti en muistanut koko ihmistä ollenkaan. Ku en tiennyt juuri mitään siitä sillo.

Tai siis ihmettelen kunse oli niin hyvännäkönen sillon v. 2018 kuitenkin niin ihmettelen miten en rakastunu sillon mut nyt rakastuin? Miten en seonnu? Näin?
Miks toi kuulostaa silt niiku siin ois menny lyhyt aika mut se ei todellakaan oo lyhyt aika

Siis olin 20 sillo 2018 ja sit viime keväänä olin 27

Kuulostaa tavallaan lyhyeltä mut se on aivan siis pieni ikuisuus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973

Voi ku muistan miltä se näytti siin jaksos 🥺 voi se oli nii söpöys

Ylös Pohja