Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Juu kyl mä mieluummin olisin mies ihan sama tykkääkö se must vai ei

Toki i need him close to me ❤️ mut nii

Mieluummin oisin alunperinkin mies

Koska mikä tahansa on tätä parempi

Noni nyt tein vitusti työtä sen tekoälyn kaa ku selvitin tätä ja mikää siin ei varsinaisesti auttanu mua lopettamaan tätä asiaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Noni mut okei ainut tärkeä (💀) asia siinä oli se että tosiaan tajusin että se glen Hansard joka kuoli oli falling slowlyn laulaja and well let's just say that i heard things ja also,,,,,, niin.

💀💀💀💀💀💀💀💀💀

I am weird

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
En toki pidä ajatuksesta että oisin ollu esim 15 ja myunghoon 35... En.. en toki.

Ja siis et se ois tykänny musta

Niin tää menee taas siihen samaan sarjaan ku se hoi juttu mitä sanoin lokakuussa(ko)

💀

Voi hyvä Jumala mitä touhua nyt menee todella yli sivistyksen ja moraalin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Btw rakastan hoita

Lmaoo mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Mitä

Lol tuntuu samalt ku ööh aikojen alussa eli siinä just ennen myunghoonia mut ei se sentään uudestaan voi tapahtua samalla lailla hah

Paitsi jatkuvasti tulee uudestaan myunghoon sekoilut jos en ajattele sitä niin paljon vaik.. hetkeen..

Niin sillee se voi tapahtuu kyl uudestaa ja uudestaa vähän niinku sillon

Meinasin vaa et ku nyt tuntuu samalta ku ~vuos sitte

Ni tuntuu silt ku sama tapahtuis uudestaa XDDDDDDDDD

luetaaks samat true crime jutut vaik sillo samoin päivin ja katotaa samat myunghoon videot samoina päivinä 😭😭😭😭

Ei nyt helvetti

On on... On...... Joo..... Jep, just näin

Mutta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
En varmaan olis todellisuudessa nauttinut tälläisen asian tapahtumisesta kun olin erittäin nuori mutta,,,,,, jokaisella fantasiansa,,,, mikään uusi juttuhan tämmöinen sairas touhu ei ole

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ja jostai syystä just tänää aiemmin kävelyllä ajattelin jotain siitä että olin 15 ku myung oli 35 ja niin poispäin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Season 3 Nbc GIF by The Office

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ooh

Lmao

💀😭
Wooooooooo

Also miks kaikki tapahtuu SAMALLA LAILLA?????? meen UUDESTAAN verikokeisiin. Siis. UUDESTAAN. SILLEEN. niinku oon jo 2024 ja 2025 käyny vittu näihin aikoihin. Onks tää joku perinne 😭😭😭😭😭😭😭😭 also. MITÄ VITTUA. mähän sanoin et kaikki tapahtuu nyt näköjään taas tismalleen samalla tavalla. Ei herranperkele.

"It's not gonna be EXACTLY like last time"

SWEET JESUS gUYS

vittu.

Tästähän puuttuu enää hammaslääkäris ravaaminen (who knows saattaa tapahtua mut luulen et ei??????????????), myunghoonin löytäminen, ööh uudestaan, hoin löytäminen, niin, ja auer oikeudenkäynnit. Älä sano, kai ne vielä uudestaan alotetaan.

Ja siis että meen varmaan UUDESTAAN verikokeisiin mut sano nyt et se on vielä samassa paikassa kun vuosi sitten 😭 sit voin taas kattoo sitä samaa kohtaa siinä seinässä tms missä olikaan ja miettiä I'm yours vidiä. Juuh, eiköhän TÄMÄ RIITÄ.

Ylös Pohja