No ei siis LUPAAN oikeesti, täs ei ollu mitää, mä vaa redditin kautta aloin lukee noit glen Hansard juttuja siis en edes ajatellut mitään tai ketään, luin vaa niit sit siin jossain kohtaa ku siel oli siis kunnon keskustelut siitä ja siitä miten creepyä se on et se oli sen marketan kaa ja et se tyyliin tuns sen jostai about 12-vuotiaast tai siis tapas sen ekaa kertaa silloin, sit once kuvauste aikaa alkoi seurustella ku se oli jtn en tiiä, 18. Nii ni. Ja sit siin oli muitaki epäilyttäviä juttuja siis muidenkin esim alaikäisten tai 20v yms suhteen. Nii siinä ku luin niitä vaa iha normaalisti sit mun päähä vaa yhtäkkiä tulee ajatus että ois ollu kiva ku , kenestä nyt aattelinkaa, varmaa myunghoon oli? Nii ku se ois pitäny must sillo. Sillee aika random fantasia. Miks??
Well anyways....... I still like it....
Ei ehkä oo täysin poliittisesti korrektia tai millään muotoa ok sanoa näin :D mutta silti, rehellisesti, hot. Jos myunghoon ois kattonu mua tollai ku olin alaikäne :D tai hoi D: mut.......... Juu.........
I can see how it's gross of course, en mä sitä sanokaa, mut mul on joku random jutska täs. Perus fantasiat.
Mene nukkumaan.... Tai julkulaan..