Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Kyllä tää alkaa pahasti näyttää siltä että tulee osastoreissu vielä ennen sitä aikaa. En todellakaan halua sinne koska ne ei myöskään osaa auttaa siellä vittuakaan, pitävät vain hengissä jos sitäkään sillä on osastollakin kuulemma itsemurhia yritetty. Turha mesta siis. Itse asias saattaa olla että oon kotona vakaampi ku jossain vieraassa paikassa vieraiden ihmisten keskellä ja siitä ei tiedä kuinka hirveitä ne hoitajat on, on nimittäin kokemusta niistä niin sit mul tulee taas se että meinaan hypätä sen huoneen ikkunasta niinku meinasin 7.7. ku olin sen yhen luona ja sen jälkeen en onneks oo käynytkää hänen luona enää, en sit tiedä millasia nää uudet tyypit on. Mut joo sillon meinasin oikeasti hypätä ikkunasta, sen jälkeen itsetuhoisuus lieveni ja nyt näköjään taas en enää jaksa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ei kiinnosta vittuakaan ja vielä vähemmän kiinnostaa kirjottaq tänne joten en vieläkään edes ymmärrä miksi teen niin?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Se ei auta, päinvastoin se pahentaa oloa joten miksi helvetissä teen niin. Se on vain tapa josta en pääse eroon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Joo odotellaan taas vittu vaan 23. Syyskuuta asti joo haista oikeasti VITTU. Eikä edes sinne asti riitä vaan ei se ensimmäisellä käynnissä ratkea, helpota, yms. Eli odotellaan taas johonkin vitun tammikuuhun saatana. Haista oikeasti VITTU. ja mä kun luulin että se mun EDELLINEN lyhytterapiajakso olisi jo auttanut, tän olis pitänyt olla ohi saatana jo VIIME TAMMIKUUSSA. MUTTA KUN EI EI EI. EI TIETENKÄÄN. MIKSI OLISI PITÄNYT? NIIN :')

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Niin haista nyt oikeasti KUKKANEN

KYLLÄ JOO me vähän tässä kokeillaan auttaa sua tämmösellä vitun lyhytterapialla joka on tänmönen lyhyt eikä siinä ehi pureutua asiaan ollenkaan koska se on vain joku 10 kertaa mikä ei olisi ikinä riittänyt salee koska jo pelkkä fobian hidas asteittainen altistusterapia vie enemmän kuin 10 käyntikertaa ja siihen päälle ocd-hoidot

JUMALAUTA HYPPÄÄN NARUN JATKOKSI

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Eikä edes mulle ehdotettu mitään sellaista muistaakseni kun sain paniikkikohtauksen terapeutin luona k*********** sanasta niin se tiesi että tämä oli tämmöinen ongelma mutta en muista että olisi ollut puhetta altistusterapiasta tai sitten en vaan muista tai en vittu tiiä mutta vittu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
"Being attracted to women is fun, especially given how, as I’ve said in other answers, women are much more attractive in general than their male equivalents. I’d trade my pathetic attempt at a beard for a pair of boobs any day."

You really have to be kidding me. Youre absolutely insane. Do you think it's just OKAY to be a woman? Are u literally crazy? IT WASN'T EVEN OKAY TO BE BORN AS ONE. WHY DONT U FIND PERIODS SHAMEFUL EMBARRASSING DISGUSTING?
18.10.2024.

Tää alkaa olla ihan oikeasti mahdotonta. Lähes joka helvetin päivä kahden vuoden ajan tätä. Jippii. Kiitos elämäni hirvein fobia. Kiitos ihan vitusti vitun idiootit vanhempani joiden takia synnyin. Kyllähän tässä kohta vois jo kuolla kun mikään ei auta, kaikki vain pahentaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Jos on 2 vuotta yrittäny eikö se oo jo tarpeeksi? Mun mielestä on. Mulla alkais olla nyt motivaatio lopussa. Jos olisin tarpeeksi rohkea niin tää kaikki vaan loppuis. Jos vaan kävelisin sillalle ja hyppäisin alas niin tää kaikki vaan loppuis. Paitsi ei loppuis kun joku kuitenkin vetäis mut pois siitä kaiteelta, jolloin asiat menis taas vain pahempaan suuntaan ja mun olo taas vaan pahenis ja kaikki taas vaan huutais mulle lisää ja lisää.

Ylös Pohja