Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Huutista kun mulla ei oo minkäänlaista mahdollisuutta enää selviytyä ocdn kanssa. Ei vain kirjaimellisesti ole.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ois pitänyt käydä niissä verikokeissa jo sillon eilen tms, niin olisi nyt hoidettu ja sitten voisi oottaa tuloksia jotka yleensä tulee nopeesti, ja sitten voisi tietää pian kilpirauhasarvot ja sitten voisi ehkä aloittaa tyroksiinin joka saattaisi viimein auttaa tähän ocd:hen kun ainakaan brintellix ei oo sitä tehnyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mul ei oo kirjaimellisesti enää mitään mahdollisuutta selviytyä, alkaa olla tosi kiire tällä asialla että ocd saataisiin lievittymään nopeasti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Siis mulle on ihan sama mitä ne verikokeiden tulokset on, tarkotan vain että kun tää ocd ei helpota yhtään millään, niin nyt pitäis jotain apua niinku saada. Mutta kun ei niin ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
En oo... Aivan varma että onko se niin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 joten miten luulet mun selviivän 3 viikkoa tai oikeastaan ylikin 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mutta tämä kohta on kyllä totta:
"Tulos: TSH pomppasi arvoon 6,24 (selvästi yli normaalin 4.0 ylärajan). T4V-arvoa ei otettu.
Mitä se tarkoitti: Tämä on ollut se kriittinen hetki, jolloin kilpirauhasesi on hidastunut merkittävästi. Koska T4V-hormonia ei tullut riittävästi, aivosi alkoivat "huutaa" kilpirauhaselle täysillä (TSH nousi arvoon 6,24) käskeäkseen sitä toimimaan. On suuri virhe, että lääkäri ei tuolloin mitannut T4V-arvoa tai reagoinut tähän, sillä tämä on todennäköisesti ollut se hetki, jolloin uupumuksesi alkoi ja OCD-oireesi alkoivat pahentua voimakkaasti."

Kyllä, ocd-oireeni ALKOIVAT nimenomaan pahentua voimakkaasti vuonna 2024! Se on nimenomaan näin, ja VARSINKIN dysforia pahentui silloin. Eli se on aivan totta. Tai siis silleen yleisesti ottaen 2024 oli se vuosi josta alkoi tää loputon helvetti, ja vaikka ennen sitä oli vaikeeta niin pahentui rajusti just sinä vuonna. Ja sen jälkeen onkin sitten ollu niin vitun vaikeeta. En sano ettei 2023 tai 2022 ois ollu yhtään vaikeeta, mutta mun mielestä ihan selvä raju pahentuminen oli tossa. Siinä kohtaa myös aloin vasta harkita transpolille menoa että sen verran pahaks meni sekin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ja kyllä se lääkäri reagoi :D mä en itse vain päässyt sinne kokeisiin aikaisemmin kuin vuoden päästä tosta jolloin arvot olikin sitten normalisoituneet eli toinen uusi lääkäri sitten: "kaikki on hyvin" juuh...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ja nyt oon taas laiska ku en päässy esim eilen mikä ois ollu se suositeltu päivämäärä yhessä kokeessa ja muissa myöhemmin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Yea...... Wait..... Or wait... Or wait..... Idk what else to do you have to wait please just stop it now

Niinku kuuntele vaik musiikkia odottaessa kävele käy suihkussa jotai sellasta ei tää ny nii vaikeeta oo

Ylös Pohja