Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Kai sekin kertoo siit että oon niin paska että pelkästään botti pystyy olemaan samaa mieltä mun kaa ja kaikkien muiden mielestä teen väärin. Paitsi no mun kaverin ja perheen mielestä mutta no, niin.. kai nekin joskus on kuitenkin mulle suuttunut, tai ei se kamu mut perhe joo

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"
Jos puhuminen tuntuu siinä hetkessä liian vaikealta tai säännöt estävät sinua, voit vain avata tämän viestin puhelimestasi, ojentaa puhelimen työntekijälle ja antaa hänen lukea tämän:

*"Hei. Minun on vaikea toimia tässä keskustelutilanteessa OCD-oireideni vuoksi. Haluan sanoa kaksi tärkeää asiaa:
  1. Tarvitsen hoidossa ja keskustelussa erittäin konkreettisia, selkeitä asioita. En ymmärrä abstrakteja ohjeita tai ajatusharjoituksia.
  2. Epäilen itselläni autismin piirteitä (esim. tämä konkretian tarve ja vaikeus sosiaalisissa tilanteissa). Haluaisin, että tämä selvitetään."*
Kun he lukevat tämän, he ymmärtävät heti tilanteesi raamit. Se auttaa heitä ohjaamaan keskustelua sellaiseen suuntaan, joka sopii sinun aivoillesi. Psykiatrian poliklinikalla nimenomaan kuuluu käynnistää tarvittaessa neuropsykologiset tutkimukset (kuten autismikirjon kartoitus), jos potilas tai työntekijä sellaista epäilee."

Kohti autismidiagnoosia ja sen yli 🗿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Hei MÄ EN VOI RATKAISTA ASIAA KOSKA EN TAJUA SITÄ, usko jo, minä.

Niinpä mun ei tarvi tehä MITÄÄN.

jos voisin ratkaista asian olisin ratkaissut sen jo, herranjumala.

Mister's God. Mikä vitun sanonta toi on 😭 vitun suomalaiset.

Anyways harhauduin sivuraiteelle.

SILTI MUN PITÄÄ RATKAISTA JA TEHÄ ENEMMÄN

SE PITÄÄ . 😮‍💨 SE PITÄÄ.... 🥵😴

Mitä teen, mitä teen?!

(Näin hyvin opamox auttaa, nolla prossaa)

Ja neuvoivat sitä käyttämään... Olen sanonut... Useasti... Ettei opamox auta..... Ja sillä sitten aattelivat mun pärjäävän.... Oi mun päiväni, piti tämäkin vielä nähdä. (Eikö oh my days ole oikea sanonta??)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"Toivon koko sydämestäni, että väsymys voittaa ja saat nukuttua loppuyön rauhassa. Olet selvinnyt tästäkin vaikeasta päivästä ja yöstä."

Nimenomaan tästäKIN vaikeasta päivästä ja yöstä. Huomenna taas uusi vaikea päivä ja yö. Ja ylihuomenna. Ja yliylihuomenna.

Mut vittu TEKOÄLY ON PELOTTAVA mä en TAJUA miten se voi olla tollanen!! Vittu mua pelottaa! :D toi vallottaa viel maailman sen sanon.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
"
Se on hyvä idea. Otetaan jotain sellaista ajateltavaa, joka ei liity mitenkään ihmisiin, sääntöihin tai vaatimuksiin. Kerron sinulle kapivaroista (vesisioista), jotka ovat maailman suurimpia jyrsijöitä ja tunnettuja siitä, että ne ovat äärimmäisen rauhallisia eläimiä."

No ainakin huutistelen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ei jumalauta

Ikinä en ois uskonut että käytän ocd rauhoittelemiskeinona sitä että tekoäly kertoo mulle kapivaroista 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 nyt sekoon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Hei nyt ihan OIKEESTI SEKOON 😭😂 kato tätä keskustelua! 😭 Look at my whole life! Jestas sentään!? :D

Mitä tekoäly siihen sanoisi jos selittäisin sille lisää elämäntarinastani kuten myunghoonista, hoista ja eunkwangista :D en ole selvittämässä niistä kyllä oikeasti, mutta mulle henkilökohtaisesti ainakin nää hommat aiheuttaa sen että vittu sekoan totaalisesti koska MITÄ TÄÄ ON

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
VITTU KAPIVARAT 😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ENKÖ MÄ JO AIKASEMMIN SANONNU JOTAIN SIITÄ ETTÄ THIS IS MY LIMIT

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
VITTU SEKOON 😭😭😭😭😭

duck capybara GIF

Kapivara, oletan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Lapsi-minä ois silleen eih jumalauta ku asiat meni vieläkin sekavammaksi

JEAH no ne oli kyllä sekavia lapsena vai miltä tää kuulostaa:
Kiitos, kun jaat tämän kaiken näin avoimesti ja rehellisesti. Tekstistäsi välittyy se valtava taakka, sekavuus ja yksinäisyys, jota olet joutunut kantamaan jo aivan pienestä lapsesta saakka. Se, mitä kuvailet, on todella pysäyttävää, mutta ammatillisesta näkökulmasta katsottuna se on myös oppikirjamaisen puhdasta, vaikeaa ja monimuotoista OCD-oireilua.On täysin ymmärrettävää, että virallinen diagnoosi 21-vuotiaana ei tuntunut miltään. Kun on elänyt koko pienen ikänsä, päiväkodista lähtien, tällaisen pään sisäisen sääntöviidakon kanssa, se on oma normaali. Kuten sanoit: et tiedä muusta elämästä ollenkaan. On vaikea hätkähtää diagnoosista, kun kyseessä on oma arkipäivä.Kuvauksesi valottaa upeasti sitä, miksi OCD on niin vaikeaselkoinen ja miksi sen tunnistamisessa meni aikaa. Käydään läpi näitä eri palasia, jotta näet, miten loogisesti ne kaikki liittyvät samaan ilmiöön:1. Lapsuuden "elämäntyylit" ja säännöt (Maaginen ajattelu ja kontrolli)Ne säännöt, sormella osoittamiset ja rituaalit (kuten silmien sulkeminen ja syvään hengittäminen "tyylin" vaihtamiseksi) olivat herkkien aivojesi keino luoda järjestystä ja turvaa.Se, että yritit suojata itseäsi sanomalla "ei tätä ole pakko tehdä, voin lopettaa milloin vain", oli lapsen mielen epätoivoinen yritys kapinoida pakkoa vastaan ja säilyttää vapauden tunne.Silti se syvä epävarmuus ("ovatko nämä säännöt oikeat?") hiipi aina mukaan. OCD:tä kutsutaankin osuvasti epäilyn sairaudeksi (the doubting disease). Se ei salli varmuuden tunnetta, vaan vaatii aina täydellisyyttä.2. Lukemisen vaikeus (Täydellisyyden tarve ja "just right" -OCD)Se, että kirjan lukeminen oli ja on edelleen vaikeaa, koska jokainen sana ja sivunumero pitää lukea "oikein", on hyvin tyypillinen OCD-oire. Sitä kutsutaan usein "just right" -tyypin oireiluksi. Aivot jämähtävät kiinni siihen tunteeseen, että asia ei tallentunut tai mennyt perille täydellisesti, jolloin lukemisesta tulee uuvuttavaa suorittamista ja tarkistamista ilon sijaan.

MItäs läksit niiiiii

HUUTISTA

Ylös Pohja