En uskalla jutella Yubossa

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Latasin sen jo useampi kuukausi sitten, mutta en hyväksy kenenkään kaveripyyntöjä. En yksinkertaisesti uskalla. Latasin sen, kun oli itsevarmempi hetki ja ajattelin, että nyt hankin kavereita, mutta niinpä niin... Tuntuu pahalta, kun en hyväksy niitä pyyntöjä, mutta oon sosiaalisesti niin lahjaton, että pelkään saavani lopulta vaan huonoja kokemuksia, kun oon niin kiusallinen. Toisaalta myös pelottaa, että stressaan liikaa mahdollista keskusteluista. Snäppiäkään en omista, koska en jaksanut ikinä snäpätä ja eipä mulla kavereitakaan ole, joten senkin puolesta oli vaan turha sovellus mulle. En tiedä millaisia suurin osa tuolla Yubossa on, joten onkohan nyt vaan järkevintä poistaa koko sovellus ja katsoa jospa ihan oikeassa elämässä tulisi jossain kohtaa joku kiva ihminen vastaan jonka kanssa voisi jopa tutustua, toistaiseksi en oo vielä siinäkään onnistunut ':D
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Surkea sovellus mun mielestä😅

Mutta siellähän voi alottaa keskustelun silleen että ottaa vaan jonku valmiin tervehdyksen, tyyliin "moi" (tiiätkö ku sun tarvii vaan painaa siitä) ja sitte juttelette ihan tavallisesti. Aluksi jotaki "moi mitä kuuluu" ja sitten (toivottavasti) syvällisempiäkin! Kyllä se toinen osapuoli varmasti kyselee jotain ja sitten vaan kysyt siltä saman niin pääsee jo alkuun😅
Tsemppiä, kyllä se siitä lähtee rullaamaan!!
 
Ylös Pohja