Keho Epänormaali finni

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mulla on nenässä finni, joka ei meinaa hävitä. On nyt jonkun aikaa siinä ollu. Oon yrittäny jo pari kertaa puristaa sen, ku häiritsee, mut aina se tulee uudestaan. Vituttaa. Mitenkähän mä saisin sen pois?
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Uusiutuvat finnit on hirveän ärsyttäviä, jostain syystä omalle kohdalle on sattunut niin monta, että olen ottanut tavaksi puristaa jokaisen finnin siihen pisteeseen, ettei niistä ole mitään jäljellä. Eihän se paras keino ole, muttei ne muuten mene minnekään :(
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Uusiutuvat finnit on hirveän ärsyttäviä, jostain syystä omalle kohdalle on sattunut niin monta, että olen ottanut tavaksi puristaa jokaisen finnin siihen pisteeseen, ettei niistä ole mitään jäljellä. Eihän se paras keino ole, muttei ne muuten mene minnekään :(
Jep, mulla puristaminenkaan ei auta. :D

Ja Googlen tulokset on vaa 'sinulla on syöpä' 'mitä luultavimmin se on syövän oire' D:
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Jep, mulla puristaminenkaan ei auta. :D

Ja Googlen tulokset on vaa 'sinulla on syöpä' 'mitä luultavimmin se on syövän oire' D:
Auts D: Joskus oon pahimmissa tilanteissa raapinut verille, mikä on kyllä toiminut, mutta jokin parempi keino pitäisi olla olemassa.

Tuo mikään syövän oire ole :'D Tietääkseni uudelleen "täyttyvät" finnit on suht. normaalia? En kyllä tiedä mistä johtuu, kun noita tulee
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Nenästä ei saisi finniä puristaa kun se on sellaista aluetta että ilmeisesti tulehtuu helposti ja voi pahimmassa tapauksessa aiheuttaa vakavankin taudin. Toki tiedän itsekin (minulla on tällä hetkellä kulmakarvan alla helkkarin ärsyttävä finni), että se ei ole helppoa. D:
 
Ylös Pohja