- Reaktioarvo
- 2,314
Ottaako joku tänään tekemääni mustikkakeittoa? Se on hyvää ja hygieenisissä oloissa tuotettua! *viittoo keittiön pöydällä olevan tarjoiluastian suuntaan*
joo tämän gambina jäätelön jälkeenOttaako joku tänään tekemääni mustikkakeittoa? Se on hyvää ja hygieenisissä oloissa tuotettua! *viittoo keittiön pöydällä olevan tarjoiluastian suuntaan*
*laittaa valmiiksi pienempään astiaan* Tässä ole hyvä!joo tämän gambina jäätelön jälkeen
kiitos *alkaa syömään**laittaa valmiiksi pienempään astiaan* Tässä ole hyvä!
Kyllä!Okei, no, lähden ainakin pihalle täältä hullujenhuoneesta, tuletko kanssani?
Ei sillä niin väliä. Tässä, ota sinäkin mustikkakeittoa! Se on hyvää ja hygieenisissä oloissa tuotettua!Kuka kutsui Aleksin teelle eikä maininnut minulle mitään?!
Hei mä opettelen tanssimaan! Saa liittyä seuraan kunhan et tuolla lailla hauku liechtensteinilaista kansantanhua :(Kuka täällä huudattaa musiikkia isolla?? Tosi paskaa musiikkia on, laita pliis hiljemmalle.
Voi kiitoksia, mutta istu sinäkin seuraamme etten pyörry tästä tilaisuudesta!Ei sillä niin väliä. Tässä, ota sinäkin mustikkakeittoa! Se on hyvää ja hygieenisissä oloissa tuotettua!
No minäpä painan sitten puuta kanssanne. Kiitoksia! 8)Voi kiitoksia, mutta istu sinäkin seuraamme etten pyörry tästä tilaisuudesta!
Haa, rakastan tanssimista! Tunkeudun seuraasi, halusit tai et.Hei mä opettelen tanssimaan! Saa liittyä seuraan kunhan et tuolla lailla hauku liechtensteinilaista kansantanhua :(
Tervetuloa vaan!!Haa, rakastan tanssimista! Tunkeudun seuraasi, halusit tai et.
Tokkiinsa vaan! Mitenkä Aleksi, tänne eksyitkään? *karjaisee yläkertaa pitämään musiikin pienellä*No minäpä painan sitten puuta kanssanne. Kiitoksia! 8)
Kiitos! *vääntää volyymia kovemmalle ihan vaan @Meikävaan 'ia ärsyttääkseen*Tervetuloa vaan!!
”Hei kuuleppa, kilsawatti! Aleksilla saattaa kuulo mennä tässä vaikka kuulo!” *juoksen pikaisesti portaat ja vedän liusuilla tuon eteen*Kiitos! *vääntää volyymia kovemmalle ihan vaan @Meikävaan 'ia ärsyttääkseen*
Sinä se aina jaksat huolehtia Aleksista...söpöä...mutta minä ja Mandalay tanssimme ja musiikki täytyy kuulla jos haluaa pysyä rytmissä. Eiköhän Aleksi ole ollut äänekkäämmissäkin paikoissa. *vääntää volyymit vielä pari astetta kovemmalle*”Hei kuuleppa, kilsawatti! Aleksilla saattaa kuulo mennä tässä vaikka kuulo!” *juoksen pikaisesti portaat ja vedän liusuilla tuon eteen*
Karjaisee alakertaan ”ALEKSI TUUS TÄNNE NIIN PÄÄSTÄÄN TANSSIMAAN!” Iskien silmää tuolle. ”Kiitoksia” huikkaan tuolle musiikin altaSinä se aina jaksat huolehtia Aleksista...söpöä...mutta minä ja Mandalay tanssimme ja musiikki täytyy kuulla jos haluaa pysyä rytmissä. Eiköhän Aleksi ole ollut äänekkäämmissäkin paikoissa. *vääntää volyymit vielä pari astetta kovemmalle*
En ainakaan mä.kuka on syöny kasvispiiraan
jos ei haittaa, pikaisesti tässä pyörähdetään! kohta saatte rauhaa meiltä kun lähetään pihalleJaahas @Mandalay, saimme pari lisäseuralaista.
Heti kun olen tanssinut Aleksin, @Mandalay'n ja @Meikävaan' kanssaKuka tulee pelaamaan pingistä? (Eli siis paiskomaan pingispalloa pitkin seiniä)
Joo, ei haittaa, menen itsekin kohta pelaamaan pingistäjos ei haittaa, pikaisesti tässä pyörähdetään! kohta saatte rauhaa meiltä kun lähetään pihalle
onneksi Aleksi ei osaa sitä! oletko muuten nähnyt tuliasettani, se taisi kadota muutossa?Joo, ei haittaa, menen itsekin kohta pelaamaan pingistä
Ei ole osunut tielle kyllä, pahoittelut.onneksi Aleksi ei osaa sitä! oletko muuten nähnyt tuliasettani, se taisi kadota muutossa?
voihan hemmetti, pitänee käydä ostamassa uusi. Saat tuliaisia!Ei ole osunut tielle kyllä, pahoittelut.
Voi kiitos!voihan hemmetti, pitänee käydä ostamassa uusi. Saat tuliaisia!
mikä on lempi asemerkkisi?Voi kiitos!