Musiikki Euroviisujen voittaja selvisi!! D:

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
suomi sijoittu kyllä sairaan hyvin – kiitos blind channel!

sveitsin ois vaan pitänyt miun mielestä voittaa. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,046
Reaktioarvo
2,893
Me muuten itse asiassa oltiin yleisöäänissä kolmantena. :0
Tässä taas näkee kuinka iso merkitys on raadeilla. Mutta joo, kyllä bc oli niin hyvä <3 se vaan että Suomella pitäis olla niin tajuton biisi että voittoon yltäis. Se on vaan ihan selvä asia et jo lähtökohtaisesti meillä on huonompi mahdollisuus voittaa, uskon näin. Ollaan niin pieni maa, turha väittää ettei sillä ole merkitystä. Mutta siis, rakastan italian biisiä kyllä niin paljon joten ei muuta kun ❤️❤️❤️❤️❤️ vaan ja sillee. Norjaa rakastan myös, molemmat hirveen tärkeitä biisejä mulle. Oon niitä ehkä kuunnellu eniten koko tosta joukosta. Ja muita huomioita: islannin pan-lippu teki mut jostain syystä todella iloiseksi vaikka olenkin bi, mutta kuitenkin :D se oli jotenki symppis. Tixin "you're never alone" oli symppis ja italian biisi antaa myös mulle niin paljon itsevarmuutta lmao, love it. Hollanti oli niin ihana ja en osaa ees päättää kumpi biisi oli parempi, se 2020 vai tää. Hmm mitäs muuta. Mulla jäi nyt kaikki soimaan päähän vuorotellen joten kiva :D mut joo ei kai tässä kurjuutta kummempaa, yleisön perusteella olin jotenkin jo ehtinyt toivoa suomelle korkeempaa sijotusta (vaikkei tämäkään huono ole vaan todella hyvä) mutta niinhän ne raadit senkin taas pilasi. Oliko vielä niin että vedonlyöntitoimistot veikkas suomea kolmen parhaan joukkoon, mutta taisivat unohtaa että me ei raateja juuri miellytetä näköjään :D mutta on se kiva että jos pelkät yleisöäänet olis niin oltais ylletty pronssiin
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Omat suosikit oli blind channel ja se kymmenes, taisi olla Kreikka? se violetti pukuinen nainen. :D Tietysti olen ylpeä heidän puolesta jotka voittivat, Suomikin sijoittui hienosti kuudenneksi!
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tiesittekö muuten, että me voitettiin tokan semifinaalin teleäänestys? :0
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja