Gallup Gallup kaikille varasijassa!

Mitä teet arkisin?


  • Ääniä yhteensä
    31

Rusetti

🎀
Liittynyt
17.10.2022
Viestejä
3
Reaktioarvo
6
Uutena jäsenenä haluaisin tutustua teihin muihin vähän paremmin ja elämänsuuntaani paljon miettineenä tuli tälläinen kysymys mieleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,385
Reaktioarvo
2,893
Voisi sanoa että tällä hetkellä en mitään mutta mulla on alkamassa kuntoutus jossakin vaiheessa. En tiedä. Ehkä. Tai jotain. Joten en oo varma mikä noista vaihtoehdoista olis oikee :D
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Oon rekrykoulutuksessa, en oikeen tienny mikä tuohon sopii ku varsinaisesti en opiskele mutta työsopimustakaan ei oo virallisesti taskussa, laitoin että etsin töitä.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
olen ollut kahdeksan vuotta työtön/sairaslomalla/määräaikaisella eläkkeellä, ei mitään loppuun käytyä koulutusta pohjalla. en oo kykenevä työhön tai täyspäiväseen opiskeluun tällä hetkellä.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Vähän hankala kategorioida kun lukion 4.vuosi päättyi keväällä (eli ihan siitä asti kun lukuloma alkoi lopputalvesta olen ollut periaatteessa kotona.) Kirjoitukset tuli loppuun nyt syksyllä, mutta välivuodella en ole. Seuraavaksi johonkin kouluun. Harmi etten päässyt aloittamaan jo syksyllä enkä tiedä vieläkään milloin pääsen.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Teen töitä 2/3 vuodesta joista se yksi osa on palkallista vapaata, opisekelut on nyt opiskeltu. Niin ja tietenkin on lisäksi on viel' vuosilomat.
 
Ylös Pohja