Keho Häiritseekö jotakuta miestä oikeasti niin paljon naisten karvat

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
että pitää alkaa törkeyksiä ladella? Tuli vain mieleen tuosta Billebeinon muutamia päiviä sitten julkaisemasta instagram-kuvasta jossa tarkoituksena on esitellä naisten mallistoa ja mallilla on sheivaamattomat kainalot? Kommenttikenttä on täynnä kommentteja naisten karvoituksesta, enimmäkseen miehiltä, mutta myös naisilta.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kyllä tosiaan häiritsee, se on tullut varsinkin näin nettimaailmassa huomattua. Naisten karvat ylipäätään ovat siivottomat, epähygieeniset, ällöttävät jne. verrattuna miesten karvoihin (joidenkin mielestä). Välillä sitä ajattelee, että edes tyyliin säärikarvat naisilla olisivat jo vähän normalisoidut, mutta nettikommenteissa sellaisistakin jaksetaan raivota. Ehkäpä nettiin nyt sitten vaan oikein tiivistyy tuollainen käytös, tosin varmasti "oikeassa elämässäkin" jotkut naiset saavat paskaa niskaan, kun kehtaavat olla karvaisia.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,482
Kainalokarvoja en ole koskaan tavannut naisella, mutta säärikarvat eivät häiritse. Sen sijaan reisikarvat, en tiedä, niistä tulee joku Borneon villi nainen mieleen, eikä silleen "death by snu snu"-tavalla. Niin ja tietty naisten viiksi- ja partakarvat ovat ehdoton yrjis.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ilmeisesti moniakin häiritsee.

Ja siis saahan sitä kaikilla olla preferenssejä ja kukin tykkää mistä tykkää, mutta sitä en tajua, miksi jotkut kuvittelee, että kaikkien pitäisi sopia siihen, mistä itse tykkää, ja jos ei sovi niin sille voi sitten nauraa, huutaa ja pilkata.


Vai pitäiskö itekin aina käydä sellasille proteiinipirtelölihaskimpuille huutelemassa että hyi yök, miten kehtaatte näyttää tolta? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Ilmeisesti moniakin häiritsee.

Ja siis saahan sitä kaikilla olla preferenssejä ja kukin tykkää mistä tykkää, mutta sitä en tajua, miksi jotkut kuvittelee, että kaikkien pitäisi sopia siihen, mistä itse tykkää, ja jos ei sovi niin sille voi sitten nauraa, huutaa ja pilkata.


Vai pitäiskö itekin aina käydä sellasille proteiinipirtelölihaskimpuille huutelemassa että hyi yök, miten kehtaatte näyttää tolta? :D
Tää, saahan sitä seurustella itse vaikka pelkästään blondien kanssa mutta täytyykö sen tarkoittaa sitten sitä että kaikki tummahiuksiset on yrjistä ja ällöttäviä eikä oo suurinpiirtein oikeutta olla olemassa hmmhmm, jännä ajatusmaailma tuo. Samalla logiikalla ei ole mitään järkeä myöskään haukkua karvattomia eikä karvallisia naisia, miehiä, ihmisiä.

Kyllä huvittaa mutta onneksi en ainakaan tällä hetkellä ota itseeni tuommoisesta, sitä paitsi omasta mielestäni kainalokarvat naisilla on ihan hyvännäköset, itselläkin on. Ei haittaisi yhtään jos mulla olisi tyttöystävä ja sillä olisi karvoja :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Mun iskä ainakin väittää, että naisten karvoista tulee sille jotenkin epämukava olo. Se ei tykkää siitäkään, jos aiheesta puhutaan: esim. jos minä selitän mun parin sentin pituisesta käsivarsikarvoituksesta sen kuullen, se huomauttaa, että älä nyt tuollaisia puhu, alkaa ällöttämään. Ei se kuitenkaan törkeyksiä asian takia ihmisille latele (käsittääkseni ainakaan :P), kyllä se nyt sentään kohtelias osaa olla.

Pitäisköhän ruveta selittämään mun ihokarvoista iskälle vielä enemmän ja muutenkin ruveta vielä entistäkin "poikamaisemmaksi", ihan vaan ärsyttääkseni sitä :---DD
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,663
Reaktioarvo
2,893
Mun iskä ainakin väittää, että naisten karvoista tulee sille jotenkin epämukava olo. Se ei tykkää siitäkään, jos aiheesta puhutaan: esim. jos minä selitän mun parin sentin pituisesta käsivarsikarvoituksesta sen kuullen, se huomauttaa, että älä nyt tuollaisia puhu, alkaa ällöttämään. Ei se kuitenkaan törkeyksiä asian takia ihmisille latele (käsittääkseni ainakaan :P), kyllä se nyt sentään kohtelias osaa olla.

Pitäisköhän ruveta selittämään mun ihokarvoista iskälle vielä enemmän ja muutenkin ruveta vielä entistäkin "poikamaisemmaksi", ihan vaan ärsyttääkseni sitä :---DD
Hhhhhh miten toxic :D sitä varmaan ahistaa naiselliset miehetkin?
 
Ylös Pohja