Pukeutuminen Haittaako jos on vaan urheiluliiveil koko ajan?

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ne on nii mukavat eikä tarvis eriksee vaihtaa salille/lenkille yms. ja niitä viittii pitää super kuumalla säällä ihan vaikka uimiseenki ja ilman muut paitaa siinä päällä :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
En kyllä keksi, miksi haittaisivat. Itsekin mieluusti käyttäisin aina urheiluliivejä, mutten ole toistaiseksi löytänyt sellaisia, jotka sopisivat "kaikkien" yläosien kanssa (esim. jos on vähääkään isompi kaula-aukko paidassa). En siis muiden ihmisten pukeutumisessa kiinnitä huomiota tällaisiin asioihin, mutta omalla kohdallani haluaisin, että liivit ovat suunnilleen aina piilossa.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Ei haittaa, itsekin pidän yleensä aina, koska ne on mukavammat ku oikeat rintsikat.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
En kyllä keksi, miksi haittaisivat. Itsekin mieluusti käyttäisin aina urheiluliivejä, mutten ole toistaiseksi löytänyt sellaisia, jotka sopisivat "kaikkien" yläosien kanssa (esim. jos on vähääkään isompi kaula-aukko paidassa). En siis muiden ihmisten pukeutumisessa kiinnitä huomiota tällaisiin asioihin, mutta omalla kohdallani haluaisin, että liivit ovat suunnilleen aina piilossa.
Itellä on sitä varten pari sellattii mis se taka osa menee sillee hassusti solmuilla tai sillee nii ei näy ne sangat mut juu taidan heittää helvettiin abaut kaikki normi rintsikat kun ei jaksa niit enää :O
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Tuskin mitään haittaa on. Nehän on muutenki tuplasti kivemmantuntuset päällä ku normirintsikat.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Ei siitä haittaa ole kuhan ei ole liian tiukat. Itsekkin lähinnä niitä käytän! Mutta vaihda liivit salilla käynnin jälkeen, ettei tule hikinäppylöitä ja ihottumaa. Myös rintojen väliä kannattaa pyyhkiä/putsata ahkerammin sillä urheilu rintsikat eivät samanlailla erota rintoja toisistaan kun normi rintaliivit, jolloin iho tissien välissä hikoilee enemmän ja hiertää ja saattaa aiheuttaa ikäviä iho-ongelmia.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Itse en taida omistaa tällä hetkellä yksiäkään normiliivejä joita oikeasti käyttäisin. Menen koko ajan urheiluliiveillä. Itsehän päätät mitä käytät ylläsi.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Mä käytän aina braletteja. Ne ei oo ihan niin kireitä ku urheiluliivit ja siks tykkään niist enemmän... Ne ei myöskään sit tue ihan niin paljoa, mut ainaki jos ne on topatut nii ei nännit paista sit paitojen läpi. :D Niis on toi sama ongelma et tissivako hikoaa.. Mut jos tosiaan pitää huolta hygieniasta nii ei siit oo mitään haittaa et käyttää tukevia liivejä. Luulis et se ois pikemminki vaan hyväks? Olettaen et ei oo tosiaan liian kireet. Itel jos käytän kireit urheiluliivei pitkään nii tulee kylkikipua just siks vissiin et ne painaa kylkiluita kasaan ja sisäelimet litistyy. :'D
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
50
Reaktioarvo
41
en nää syytä miksi haittaisi, itsen käytän urheilurintsikoita tai en käytä rintsikoita lainkaan
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
itse pidän jatkuvasti urheiluliivejä. tai siis en jatkuvasti mutta normi rintsikoiden sijaan
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Ai että ku itsekki uskaltais, oon siis kokenut seksuaalista häirintää joten siitä on jäänyt melkoiset traumat ja jo pelkästään shortsien pitäminen ahdistaa.. hameesta puhumattakaan mutta miksi ei voisi käyttää jos siltä tuntuu. Joskus koulussa kun joku tuli niillä nii porukka mollas sitä tyttöä sen takia :( en tajua miksi kun menee mun mielestä ihan jostain lyhyemmässä topista :D
 
Ylös Pohja