Tyyli Haluaisin niskasiilen takaisin

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Mulla oli sellanen kolmisen vuotta muutama vuosi sitten. Nyt aloin miettiä sitä enemmän ja tuli hinku leikkauttaa se uudestaan :D toki mietin asiaa vähän aikaa ettei vaan ala heti kaduttaa, mutta se lyhyt niskatukka tuntui kyllä hyvin omalta :-)
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Oon mallaillut peilistä pari kertaa miltä se näyttäisi. Äh, haluan leikkauttaa niskan lyhyeksi niin paljon nyt D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Pelottaa jos kadun D: siitä on kuitenkin muutama vuosi kun päätin kasvattaa sen pois
Pidä vaikka viikon verran harkinta-aikaa ja mieti sitten uudestaan, että vieläkö huitsittaa hiustenleikkuu. Mä kyllä oon aika huono ihminen neuvomaan näissä asioissa, kun ite saatan ex tempore ajella koko pään siiliksi ja itken päätöksiäni sitten jälkeenpäin. XD
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Pidä vaikka viikon verran harkinta-aikaa ja mieti sitten uudestaan, että vieläkö huitsittaa hiustenleikkuu. Mä kyllä oon aika huono ihminen neuvomaan näissä asioissa, kun ite saatan ex tempore ajella koko pään siiliksi ja itken päätöksiäni sitten jälkeenpäin. XD
Hmm, toisaalta voisin vain huutaa YOLO ja leikata sen :o


Koska yolo.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
Mulla oli sellanen kolmisen vuotta muutama vuosi sitten. Nyt aloin miettiä sitä enemmän ja tuli hinku leikkauttaa se uudestaan :D toki mietin asiaa vähän aikaa ettei vaan ala heti kaduttaa, mutta se lyhyt niskatukka tuntui kyllä hyvin omalta :-)
mullakin oli joskus aikoinaa 2017 oisko ollu ja vois kyllä ottaa uudelleen vaikka talvella olikin vähä kylmä sitte niskassa jos ei ollu pipoa :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
Mulla oli joskus nuorena sivusiili ja jos joskus kadutti se niin heitin vaan toisen puolen pitkät hiukset sen peitoksi. Leikkaa vaan sellainen kampaus kun haluat :)
 
Ylös Pohja