Sarjakuvat Harmi, ettei Villikoira Varjo-nettisarjakuvaa enää ole

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Rakastin kyseistä nettisarjista ja sen piirtäjän piirtotyyliä muutenkin. Olihan siinä tietysti kliseitä (kuten päähenkilö Varjon vanhempien väkivaltainen kuolema Varjon ollessa pentu), mutta sarjakuvan tekijä aloittikin sen piirtämisen jo lapsena, joten ymmärrettävää. Ja ymmärrän myös, että tekijällä on oikeus päättää sarjakuvansa julkaisusta ja sen poistamisesta netistä, mutta harmi silti. D:
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
miten on mahdollista etten oo koskaan kuullutkaan tämmösestä? kuulostaa kyllä hurjan mielenkiintoiselta, rakastan nettisarjiksia ja oon lukenut niitä lähes koko pienen ikäni (miinus viimeset pari vuotta koska kaikki blogit tuntui kuolevan sillon)
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
miten on mahdollista etten oo koskaan kuullutkaan tämmösestä? kuulostaa kyllä hurjan mielenkiintoiselta, rakastan nettisarjiksia ja oon lukenut niitä lähes koko pienen ikäni (miinus viimeset pari vuotta koska kaikki blogit tuntui kuolevan sillon)

En tiedä milloin Lintsu tarkalleen ottaen poisti Varjo-sarjakuvansa netistä, mutta hän kertoo siitä tuossa blogipostauksessa ja sekin on vuodelta 2013. Ymmärtääkseni sarjiksen poistamisesta oli jo tuolloin aikaa.

Kyseisessä sarjiksessa tapahtui alussa ne perinteiset jutut, eli aluksi näytetään Varjoa ja hänen siskoaan Valoa pentuina perheensä kanssa. Varjon isä oli luonnollisesti koiralauman johtaja, mutta joutuu murhatuksi toisen koiralauman (vai olivatko ne puolisusia tai jotain, en muista enää tarkkaan) jäsenten vuoksi. Ne pahiskoirat/-puolisudet olivat punasilmäisiä ja pupillittomia.

Lisäksi sarjakuvassa Varjon sisko Valo katoaa jäljettömiin. Varjo haluaa löytää siskonsa ja jossain vaiheessa Valon näköinen koira näytetään lähtemässä punasilmälauman mukana pois. Punasilmäiset (ne pahiskoiraeläimet siis) häädettiin. Sen enempää en muista. :D
 
Viimeksi muokattu:

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232

En tiedä milloin Lintsu tarkalleen ottaen poisti Varjo-sarjakuvansa netistä, mutta hän kertoo siitä tuossa blogipostauksessa ja sekin on vuodelta 2013. Ymmärtääkseni sarjiksen poistamisesta oli jo tuolloin aikaa.
oi miten nättiä jälkeä ;___; oot varmaan myös lukenut IsisMasshiron Hopeanuoli-sarjiksia?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
oi miten nättiä jälkeä ;___; oot varmaan myös lukenut IsisMasshiron Hopeanuoli-sarjiksia?
Juu, rakastan hänen sarjakuviaan! <3 Musta huumorintajuni nauttii niistä suunnattomasti. :D

Itse alkuperäistä Hopeanuolta en muuten ole koskaan lukenut, enkä Weed- tai Orion-saagojakaan ja mitä näitä nyt onkaan. Näin koiraeläinsarjakuvafanina ihmettelen, miten olen onnistunut välttelemään niitä, kun kuuluisia sarjiksia kuitenkin kyseessä. :D
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
Juu, rakastan hänen sarjakuviaan! <3 Musta huumorintajuni nauttii niistä suunnattomasti. :D

Itse alkuperäistä Hopeanuolta en muuten ole koskaan lukenut, enkä Weed- tai Orion-saagojakaan ja mitä näitä nyt onkaan. Näin koiraeläinsarjakuvafanina ihmettelen, miten olen onnistunut välttelemään niitä, kun kuuluisia sarjiksia kuitenkin kyseessä. :D
jee! <3

minäkään en oo koskenut niihin mangoihin, muuta kuin kaks Takahashin mangaa löytyy mutta kumpikaan ei varsinaisesti liity alkuperäistarinaan vaan sivuaa sitä. ei kyllä jostain syystä oo ikinä hirveästi kiinnostanutkaan :D animen kyllä kulutin puhki (lue: ne kolme ekaa VHS jotka meiltä löytyi ja myöhemmin youtubesta loput jaksot). weed-sarjan jätin kokonaan katsomatta kun tuntui että kaikki haukkuu sen animaatiojäljen alimpaan helvettiin, pitäs ehkä joskus koittaa katsoa?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
jee! <3

minäkään en oo koskenut niihin mangoihin, muuta kuin kaks Takahashin mangaa löytyy mutta kumpikaan ei varsinaisesti liity alkuperäistarinaan vaan sivuaa sitä. ei kyllä jostain syystä oo ikinä hirveästi kiinnostanutkaan :D animen kyllä kulutin puhki (lue: ne kolme ekaa VHS jotka meiltä löytyi ja myöhemmin youtubesta loput jaksot). weed-sarjan jätin kokonaan katsomatta kun tuntui että kaikki haukkuu sen animaatiojäljen alimpaan helvettiin, pitäs ehkä joskus koittaa katsoa?
Pitäisi varmaan itsekin katsoa nuo animet joskus. Olen nähnyt niistäkin vain pienen pätkän joskus lapsena jonkun silloisen kaverin luona. :D
 
Ylös Pohja