Helvetin Ruotsi voitti taas viisut

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Nyt on pakko purkaa tätä paskaa fiilistä.

Vitun raatien lellikit.
Siis tätä vitutuksen määrää! Jos Loreen ei olisi saanut muutamaa 12sta raadilta, Suomi olisi voittanut heittämällä! Mutta ei! Kaikki kiva pitää pilata!

Saatana vittu perkele äääääääääääh!!!!!!!!

Pahoittelen kielenkäyttöä, mutta nyt on vain pakko.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Raadit ovat naurettavia, ne jakavat aina naapurimailleen ääniä ja millä varmistetaan se, ettei niitä lahjota kun ovat toisista harjoituksista alkaen aina paikalla? Ruotsi on sen verran kehveli Euroviisujen suhteen kuin arabit hankkimaan urheilukisoja, että setelitukot vaihtavat varmasti omistajaa. Ja naurattaahan se, kun 50 % raatien arvioinnista perustuu laulun ja esityksen omaperäisyyteen ja Ruotsilla on joka vuosi geneeristä, viimeiseen asti hiottua euroviisua eli ovat olleet omaperäisiä joskus 1980-luvulla viimeksi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Suomen raadin jäseninä oli Svenska Ylen musiikkipäällikkö ja ruotsalaisen Spotifyn Suomen maajohtaja, Elements Musicin toimitusjohtaja ja Tiketin pääomistaja. Huomatkaa kaksi ensiksi mainittua, oliko yhtään yllätys että Suomen raati antoi jo 80-luvulla kuivahtaneelle Loreenille 12 pistettä?

väsyneet naurikset.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Juu ottaa kyl pannuun. Vitun loreen! Miksi sen piti osallistua just tänä vuonna? Eikö yks voitto ois sille riittäny?
Mut Käärijä on silti voittaja!
Käärijä oli ainut, jonka nimee yleisö huusi mm. pisteidenlaskukohdissa.
Hopea sija on aivan huikee saavutus meille, varsinkin suomenkielisellä biisillä. Siitä oon todella ylpee! <3
Mut kyl me saadaan kultaakin varmasti joskus! Uskon siihen!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Salaliittoteoriat kiristyvät, kun Norja sai melkein yhtä paljon yleisöääniä kuin Ruotsi, mutta raadeilta todella paljon vähemmän pisteitä vaikka yleisön mielestä samanarvoiset kappaleet. Voisiko syynä olla ABBAn 50-vuotisjuhlat ensi vuonna ja pitää juhlia oikein kunnolla Tukholmassa niitä ja myös sitä, että Ruotsi on vihdoin 7-kertainen mestari Irlannin lisäksi?
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Salaliittoteoriat kiristyvät, kun Norja sai melkein yhtä paljon yleisöääniä kuin Ruotsi, mutta raadeilta todella paljon vähemmän pisteitä vaikka yleisön mielestä samanarvoiset kappaleet. Voisiko syynä olla ABBAn 50-vuotisjuhlat ensi vuonna ja pitää juhlia oikein kunnolla Tukholmassa niitä ja myös sitä, että Ruotsi on vihdoin 7-kertainen mestari Irlannin lisäksi?
Ja tuplavoittaja molemmilla nyt 🤔 Raatipisteet menivät kyllä täysin päin persettä tänäkin vuonna. Jos se on Abbasta kiinni niin palaa kyllä viimeisetkin hermot mitä minulla on jäljellä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Ja tuplavoittaja molemmilla nyt 🤔 Raatipisteet menivät kyllä täysin päin persettä tänäkin vuonna. Jos se on Abbasta kiinni niin palaa kyllä viimeisetkin hermot mitä minulla on jäljellä.
Ja ensimmäinen nainen, joka vieläpä ei-valkoinen! Miten progressiivista, kun vielä Ruotsi kyseessä! On kyllä niin laskelmoivaa kansaa, ettei pahemmasta väliä. Mutta oi sitä ruotsalaisten onnea, kun saavat vihdoin kertoa 50 vuotta vanhoja juttujaan ABBAsta Tukholmassa ja kansa hurraa, tai itkee ja hurraa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,888
Reaktioarvo
2,892
Juu ottaa kyl pannuun. Vitun loreen! Miksi sen piti osallistua just tänä vuonna? Eikö yks voitto ois sille riittäny?
Mut Käärijä on silti voittaja!
Käärijä oli ainut, jonka nimee yleisö huusi mm. pisteidenlaskukohdissa.
Hopea sija on aivan huikee saavutus meille, varsinkin suomenkielisellä biisillä. Siitä oon todella ylpee! <3
Mut kyl me saadaan kultaakin varmasti joskus! Uskon siihen!
Lol ainut kerta kun suomella oli lordin jälkeen oikeasti niin vitun hyvä mahdollisuus voittaa ja ilman loreenia oiskin voittanut, mutta sitten tietysti juuri silloin täytyi varmistaa ettei Suomi vain pääse voittamaan sinä ainoana kertana :D mulla on lähinnä sellainen tunne että nyt sitten varmaan taas joku 5 vuotta peräkkäin jäädään jonnekin hännille XDDDDD ei mua kyllä silleen pahasti vituta, mutta huvittaahan se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,888
Reaktioarvo
2,892
Salaliittoteoriat kiristyvät, kun Norja sai melkein yhtä paljon yleisöääniä kuin Ruotsi, mutta raadeilta todella paljon vähemmän pisteitä vaikka yleisön mielestä samanarvoiset kappaleet. Voisiko syynä olla ABBAn 50-vuotisjuhlat ensi vuonna ja pitää juhlia oikein kunnolla Tukholmassa niitä ja myös sitä, että Ruotsi on vihdoin 7-kertainen mestari Irlannin lisäksi?
Huvittaa kun ruotsi ja irlanti 7 voittoa kummallakin ja suomella ei tuu olee seittemää voittoa edes sadan vuoden päästä tästä xDDDDDDD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Lol ainut kerta kun suomella oli lordin jälkeen oikeasti niin vitun hyvä mahdollisuus voittaa ja ilman loreenia oiskin voittanut, mutta sitten tietysti juuri silloin täytyi varmistaa ettei Suomi vain pääse voittamaan sinä ainoana kertana :D mulla on lähinnä sellainen tunne että nyt sitten varmaan taas joku 5 vuotta peräkkäin jäädään jonnekin hännille XDDDDD ei mua kyllä silleen pahasti vituta, mutta huvittaahan se
Ruotsi on saanut raadeilta viimeisen viiden aikana neljästi n. 250 pistettä, mutta paljon heikommin aina yleisöääniä niin pistää hieman miettimään.. nytkin yleisö arvosti Norjan melkein yhtä hyväksi (ja onhan se ollut striimattukin), mutta sai vain muutaman kymmenen ääntä raadeilta, kun Ruotsin jo unohtamani rallatus sai satoja pisteitä. Myöskin, jos Suomi olisi saanut täydet 444 yleisöääntä niin olisimme voittaneet vain muutamalla pisteellä Ruotsin, eli todella hienoa että alle 200 ihmisen äänet painavat enemmän kuin satojen miljoonien eurooppalaisten (ja aussien lisäksi myös muun maailman).
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,888
Reaktioarvo
2,892
Ruotsi on saanut raadeilta viimeisen viiden aikana neljästi n. 250 pistettä, mutta paljon heikommin aina yleisöääniä niin pistää hieman miettimään.. nytkin yleisö arvosti Norjan melkein yhtä hyväksi (ja onhan se ollut striimattukin), mutta sai vain muutaman kymmenen ääntä raadeilta, kun Ruotsin jo unohtamani rallatus sai satoja pisteitä. Myöskin, jos Suomi olisi saanut täydet 444 yleisöääntä niin olisimme voittaneet vain muutamalla pisteellä Ruotsin, eli todella hienoa että alle 200 ihmisen äänet painavat enemmän kuin satojen miljoonien eurooppalaisten (ja aussien lisäksi myös muun maailman).
Totta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Siis eikö ne raatipisteet tullu siitä finaaliesityksestä? Mun mielestä Loreen veti sen palijon paskemmin ku aikasemman.
Tai siis mun mielestä sen ääni kuulosti siltä et se yrittää jotenki pakottaa sen ja sit näytti välillä siltä et se ei ees laula oikeita sanoja
Joten en niinku yhtää älyä miks se sai niin palijon pisteitä...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mut mää tykkäsin siitä yhestä kohdasta ku jaettiin pisteitä ku yleisö alko vaa huutaa cha cha chata :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Parempi vän ettei suomi voittanut. Eipähän tartte järjestää euroviisuja`\_(•<•)_/`
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ennalta sovittu juttu, vähän ärsyttää. Helvettiin nuo raadit, ihan oikeasti. Mutta Käärijä sai yleisöäänissä silti murskavoiton, yritän ajatella positiivisesti...
Samaa mieltä...
Ja noh, somen kommentteja ku lukee nii yli 90% ihimisistä oli sitä mieltä et Käärijä oli todellinen voittaja :D Että silläkin voi lohduttautua et muu Eurooppa on samaa mieltä meijän kanssa lol
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Siis eikö ne raatipisteet tullu siitä finaaliesityksestä? Mun mielestä Loreen veti sen palijon paskemmin ku aikasemman.
Tai siis mun mielestä sen ääni kuulosti siltä et se yrittää jotenki pakottaa sen ja sit näytti välillä siltä et se ei ees laula oikeita sanoja
Joten en niinku yhtää älyä miks se sai niin palijon pisteitä...
Tuomaripisteet tuli perjantain kenraaliharjoituksesta kuulemma.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Siis eikö ne raatipisteet tullu siitä finaaliesityksestä? Mun mielestä Loreen veti sen palijon paskemmin ku aikasemman.
Tai siis mun mielestä sen ääni kuulosti siltä et se yrittää jotenki pakottaa sen ja sit näytti välillä siltä et se ei ees laula oikeita sanoja
Joten en niinku yhtää älyä miks se sai niin palijon pisteitä...
Ei, ne annetaan perjantaina. Mutta eipä sillä väliä kun raadit antavat aina keskimäärin Ruotsille sen 250 pistettä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Aa no niin tietysti :D
Ihime suosimista kyllä...
Voidellaan rahalla ihan varmasti, jos miettii Norjan kappaletta tänä vuonna niin samanlainen viisuhumppa kuin Loreenin K-menu-Euphoria ja yhtä mieleenpainuva esitys, mutta raadit eivät antaneet juurikaan pisteitä tosin kuin yleisö. Piti vain saada ABBA 50v-juhlat Ruotsiin ja ensimmäinen nainen tuplamestariksi, voittihan ABBAkin aikoinaan Englannissa viisunsa.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Voi miettiä, mitä kertoo Ruotsista, että voitot 2015 ja 2023 tuli voittamalla raatiäänet, mutta ei yleisöääniä.

Yleisöäänestyksessä Suomen suhteellinen pistekeskiarvo on 10,16. Se on ennätys (viime vuonna Ukraina sai enemmän, mutta se oli vähän poikkeustapaus), edellinen oli Il Volon 9,38. Silläkin kertaa Ruotsi vei voiton, vaikka Måns oli yleisöäänestyksen kolmas. Vaikka Suomi olisi saanut kaikista maista 12 pistettä yleisöäänissä, olis silti hävitty Ruotsille yhdellä pisteellä. Siihen olisi lisäksi tarvinnut vielä muun maailman äänet.

On sekin jotenkin irvokasta, että Ruotsi ei ollut missään maassa puhelinäänestyksen ykkönen. Suomi sai 18 kertaa 12 pistettä.

Naurattaa seki ku jotkut on pahastunu siitä, että Suomi oli ainoa maa, joka ei antanut yleisöpisteitä Ruotsille. No voi ei, tsemppiä Ruotsille :D Voi olla joo ikävää taktikointia, mutta minkäs teet, suomalaisia ei nyt vaan huvittanut äänestää Ruotsia ja siellä oli paljon muutakin äänestettävää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Tuomaripisteet tuli perjantain kenraaliharjoituksesta kuulemma.

Paikalla olleet raportoivat perjantaina, että Loreen ei ollut aivan vireessä silloinkaan. Vaikea ymmärtää Ruotsin ylivoimaa, mun mielestä erinomaisia laulajia oli ainakin Alika, Albina ja perheensä, Blanca Paloma ja Remo Forrer. Ei tässä voi olla vain laulutaidosta kyse.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Paikalla olleet raportoivat perjantaina, että Loreen ei ollut aivan vireessä silloinkaan. Vaikea ymmärtää Ruotsin ylivoimaa, mun mielestä erinomaisia laulajia oli ainakin Alika, Albina ja perheensä, Blanca Paloma ja Remo Forrer. Ei tässä voi olla vain laulutaidosta kyse.
Ihmettelin, kun Remo Forrer, Blanca Paloma ja La Zarra eivät saaneet juuri yhtään raatipisteitä! Albania oli jopa omassa top kolmessani.

Kyllä siellä raadeissa on varmasti jotain vehkeilyä ollut.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
Paikalla olleet raportoivat perjantaina, että Loreen ei ollut aivan vireessä silloinkaan. Vaikea ymmärtää Ruotsin ylivoimaa, mun mielestä erinomaisia laulajia oli ainakin Alika, Albina ja perheensä, Blanca Paloma ja Remo Forrer. Ei tässä voi olla vain laulutaidosta kyse.
Eilen Loreen tuntui olevan vahvassa pöllyssä..
Mutta niinhän se on, ettei yleisöä kiinnosta Ruotsin teollinen humppa ja voittavat vain voitelemalla raateja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,888
Reaktioarvo
2,892
Voi miettiä, mitä kertoo Ruotsista, että voitot 2015 ja 2023 tuli voittamalla raatiäänet, mutta ei yleisöääniä.

Yleisöäänestyksessä Suomen suhteellinen pistekeskiarvo on 10,16. Se on ennätys (viime vuonna Ukraina sai enemmän, mutta se oli vähän poikkeustapaus), edellinen oli Il Volon 9,38. Silläkin kertaa Ruotsi vei voiton, vaikka Måns oli yleisöäänestyksen kolmas. Vaikka Suomi olisi saanut kaikista maista 12 pistettä yleisöäänissä, olis silti hävitty Ruotsille yhdellä pisteellä. Siihen olisi lisäksi tarvinnut vielä muun maailman äänet.

On sekin jotenkin irvokasta, että Ruotsi ei ollut missään maassa puhelinäänestyksen ykkönen. Suomi sai 18 kertaa 12 pistettä.

Naurattaa seki ku jotkut on pahastunu siitä, että Suomi oli ainoa maa, joka ei antanut yleisöpisteitä Ruotsille. No voi ei, tsemppiä Ruotsille :D Voi olla joo ikävää taktikointia, mutta minkäs teet, suomalaisia ei nyt vaan huvittanut äänestää Ruotsia ja siellä oli paljon muutakin äänestettävää.
No itse en olisi äänestänyt Ruotsia ainakaan jos olisin äänestänyt. Vaikka ihan kuunneltava se biisi onkin. Jos olisin äänestänyt olisin ehkä saattanut äänestää italiaa tai liettuaa tai vaikka kroatiaa. Tykkään niiden biiseistä enemmän kuin ruotsista vaikka sekin on tosiaan ihan kuunneltava.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,979
Reaktioarvo
8,475
No itse en olisi äänestänyt Ruotsia ainakaan jos olisin äänestänyt. Vaikka ihan kuunneltava se biisi onkin. Jos olisin äänestänyt olisin ehkä saattanut äänestää italiaa tai liettuaa tai vaikka kroatiaa. Tykkään niiden biiseistä enemmän kuin ruotsista vaikka sekin on tosiaan ihan kuunneltava.
Kroatia oli myös raatien vihaama, mutta yleisön rakastama.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,888
Reaktioarvo
2,892
Kroatia oli myös raatien vihaama, mutta yleisön rakastama.
Mietin muuten olikohan lordin vuonna raateja tai systeemi varmaan on ainakin ollut vähän erilainen, kun jotenkin hullua ajatella että lordi olisi saanut raadeilta muka paljon pisteitä
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Mietin muuten olikohan lordin vuonna raateja tai systeemi varmaan on ainakin ollut vähän erilainen, kun jotenkin hullua ajatella että lordi olisi saanut raadeilta muka paljon pisteitä
Silloin oli vain yleisöäänestys, eihän Suomella olisi silloinkaan ollut mitään mahdollisuutta raatien silmissä. Vituttavaa toimintaa kyllä.
 
Ylös Pohja