Keho Huoh tissit, vihaan

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Ook täytyy purkaa vähän koska itkettää :'D en tiedä onko tää jopa dysforiaa mut joka tapauksessa. Aina se on vaa niin et jos on pienet tissit ni se on sen ittensä mielestä noloo ja jos on isot tissit niiku mul ni se on must noloo. Tai tuntuu jotenkin nololta, siis itelläni, ei nyt muilla. En ajattele siis kenestäkään että hyi onpa rumat tissit. Tarkotan vaa et mua itteeni oksettaa vaan omat, huom joskus ei aina.

En tiiä se itse asiassa saattaa liittyy jopa sukupuolidysforiaan. En oo ihan varma mutta toisaalta miksei? Mut joo. Ei yhtään kiva tunne mutta onneksi se menee varmaa ohi pian.

Joo siis mulle vaan huomautettiin (ei mitenkään haukkumalla) mun tisseistä ja siin jotenki mulle tuli sellanen olo yhtäkkiä et apua oon ihan liian nainen :'D jotenki tuntu hetken aikaa (no vieläkin kyllä vähän) että ois menny johonki hiton shokkiin. Nää on näitä ei-cis-ihmisen elämän ihanuuksia 😭 en kyllä yleensä koe mitään kehodysforiaa juurikaa i think, mut silloin tällöin just tisseistä tulee vähän semmonen outo olo. Ja no ehkä muutenki muodoista, mut most of the time oon ihan okei. Se on ehkä pitkälti niin että itekseni elän niiden kanssa aivan hyvin, mut sit ku muut ihmiset kattoo taikka huomauttaa asiasta (vaikka sitten kehuen) niin se on... Emt. En oo siis varma liittyykö tää ees varsinaisesti sukupuolidysforiaan vai onkse muuten vaan tämmöstä, mut luulen et se liittyis jotenki koska ainaki mun ajatukset saattaa olla sit sellasia "miks kaikki näkee mut naisena" yms

Mut siis most of The time en ees koe tämmöstä. Mut välil se tulee silleen yhtäkkiä niinku isku vatsaan, mutta kai tää fiilis pian ohi menee. Nyt tuntuu et draamailen liikaa mut tää jäi vaa häiritsee mua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Emt jos en olis niin väsynyt niin kattoisin varmaa jotai non-binary tiktoks just for comfort koska mul on nyt just sellanen olo että tarviin jonkun sanomaan että "you don't look like a man, you don't look like a woman, you look like non-binary" siis se joku tiktok soundi mis sanotaa noin. Se on jotenkin hiton helpottava for real i'm cry 😭 mutta väsyttää liikaa niinen nyt jaksa kattoo mitää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Nyt on kyllä sellanen olo että perkele en ole nainen :----D jjjjjjhhhhj
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Mäkään en tykkää mun tisseistä koska ne on isot, ja tulee vitullinen sukupuolidysforia välillä, lisäks sellasia napillisia paitoja on välillä vaikee laittaa kiinni jos ne on vähänkään pieniä, ja en ees tarvii niitä mihinkään ku oon aseksuaali joka ei missään nimessä haluu lapsia niin ne on vaan tiellä ja vituttaa. Lisäks hyvällä tuurilla vois saada vielä rintasyövän että jes.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,615
Reaktioarvo
2,896
Mäkään en tykkää mun tisseistä koska ne on isot, ja tulee vitullinen sukupuolidysforia välillä, lisäks sellasia napillisia paitoja on välillä vaikee laittaa kiinni jos ne on vähänkään pieniä, ja en ees tarvii niitä mihinkään ku oon aseksuaali joka ei missään nimessä haluu lapsia niin ne on vaan tiellä ja vituttaa. Lisäks hyvällä tuurilla vois saada vielä rintasyövän että jes.
Mäkään en haluu lapsia ja oon (melko) ace D: ja toi paitajuttu, niin totta ::D kaikki on aina just siit kohtaa naftit ja kans mu reidet on ihan jättimäiset 😵 niin myös housujen kaa ongelmia. Mutjoo
 
Ylös Pohja