Peruskoulu Huomenna sitten tettettettitöihin

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Pääsen heti aamusta suoraan liikuntatunnille ku niillä vitosluokkalaisilla (+muutama kutosluokkalainen) on liikuntaa :DD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
miten teillä on jo nyt? meillä on tapana että 9. luokkalaiset eli vanhimmat oppilaat menevät tettiin.
Meillä menee yleensä silleen että

Seiskalla yhen päivän TET keittiön puolella (meillä ei ollu eikä ilmeisesti tuu olemaan tänäkään vuonna seiskoilla)
Kasilla viikon TET kevätlukukaudella
Ysillä viikon(?, En oo varma) TET syksyllä
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Meillä menee yleensä silleen että

Seiskalla yhen päivän TET keittiön puolella (meillä ei ollu eikä ilmeisesti tuu olemaan tänäkään vuonna seiskoilla)
Kasilla viikon TET kevätlukukaudella
Ysillä viikon(?, En oo varma) TET syksyllä
meillä on ysillä kaks kappaletta kahden viikon tet-jaksoja siellä mihin haluaa mennä/minne pääsee.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mulla on mun eka(ja vika) tet-jakso vikalla kouluviikolla muistaakseni. Se on kyl vaan neljän päivän tetti eli ei ees viikkoo.

Ennen koronaa meillä meni tet-järjestelyt silleen et kasiluokan keväällä on viikon tetti ja ysiluokan syksyllä kahen viikon tetti. Mut ku tuli korona niin meidän kasiluokan tetti peruttiin ja sit toi syksyn kahen viikon tetti peruttiin myös. Et sentään saatiin nyt keväällä ees tää viikon tetti.

Ja sit kasiluokilla olis pitänyt nyt olla tulossa se viikon tetti, mutta se peruttiin... Mä meen varmaan yhen lehden toimitukseen, johon mun piti mennä jo vuos sitten tettiin. Voisin muuten sanoo sen lehden nimen mut ku ne varmaan julkasee siellä lehden sivuilla mun nimen niin sit kaikki demittäjät vois selvittää sen avulla musta vaikka mitä tietoja. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Mulla on mun eka(ja vika) tet-jakso vikalla kouluviikolla muistaakseni. Se on kyl vaan neljän päivän tetti eli ei ees viikkoo.

Ennen koronaa meillä meni tet-järjestelyt silleen et kasiluokan keväällä on viikon tetti ja ysiluokan syksyllä kahen viikon tetti. Mut ku tuli korona niin meidän kasiluokan tetti peruttiin ja sit toi syksyn kahen viikon tetti peruttiin myös. Et sentään saatiin nyt keväällä ees tää viikon tetti.

Ja sit kasiluokilla olis pitänyt nyt olla tulossa se viikon tetti, mutta se peruttiin... Mä meen varmaan yhen lehden toimitukseen, johon mun piti mennä jo vuos sitten tettiin. Voisin muuten sanoo sen lehden nimen mut ku ne varmaan julkasee siellä lehden sivuilla mun nimen niin sit kaikki demittäjät vois selvittää sen avulla musta vaikka mitä tietoja. :D
Höh no johan on harmillista ku perutaan teillä vaan kaikki koko aja D:
Mitä sää siellä toimituksessa tekisit? Jotain artikkeleitako :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Höh no johan on harmillista ku perutaan teillä vaan kaikki koko aja D:
Mitä sää siellä toimituksessa tekisit? Jotain artikkeleitako :D
Joo varmaan. :D Ei olla viel niinku täydennetty sitä TET-sopimusta. Ainaki ku mun täti oli siellä niin se just tais tehä jotain artikkeleit ja sit ainakin se luki kirjoi ja katsoi elokuvii ja teki niistä arvosteluita. Mä en tosin ainakaan elokuvateatteriin pääse ja ainakin puolet tetistä oon muutenki etänä. :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Joo varmaan. :D Ei olla viel niinku täydennetty sitä TET-sopimusta. Ainaki ku mun täti oli siellä niin se just tais tehä jotain artikkeleit ja sit ainakin se luki kirjoi ja katsoi elokuvii ja teki niistä arvosteluita. Mä en tosin ainakaan elokuvateatteriin pääse ja ainakin puolet tetistä oon muutenki etänä. :D
Etä-TET vois olla ihan kiinnostava kokemus :D Mun luokkalainen poika oli jollaki finanssialan etä-TETissä
 
Ylös Pohja