Aihe vapaa Huutista tuolle astral-tv:lle

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,733
Reaktioarvo
2,893
Ei juma en mä kestä ja tota tulee tuntitolkulla :D en jaksa vaihtaa kanavaakaan tai laittaa telkkaria kiinni mutta laitoin nyt edes vähän hiljasemmalle :DDDDDDDDDDDD ei pysty keskittymään mihinkään kun tyypit ulisee jostain huuhaasta tuolla

Btw tulee mieleen mun entinen terapeutti jolla kävin pari kertaa iha vaa siks ku se oli sellane vitun hörhö ja just tuon takia en luota keihinkää psykoterapeutteihin koska ne on kaikki samanlaisia sekopäitä kiitos vaan.

Eikö tuon ohjelman vois jo kieltää lailla tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,733
Reaktioarvo
2,893
I mean joo meneehän tuo tuossa jos on äänet hiljaisella ja koittaa vaikka musiikkia kuunnella niin pystyy blokkaa ton hölinän niin ei tarvi telkkaria nousta sammuttamaan, mut niiku mate oikeesti mitäs vittua

Mutta tuotakin enemmän perseestä on mun mielestä nimenomaan psykoterapeutit koska ne ei osaa mitään ja ei todellakaan oo luotettavia. En oo käyny varmaan yhdelläkään luotettavalla psykoterapeutilla ikinä. Ne on kaikki samanlaisia. Ainoastaan mun seksuaaliterapeutti jolla kävin oli ihan semi okei, siis mukava ihminen eikä varsinaisesti tuommonen hörhö mutta kyllä sekin tais sanoa asioita jotka ahistaa vieläkin (emt miks). Mut basically, psykoterapeutit on: trash. Tiedän ettei ne oo sama asia kun nuo astral-tyypit mutta tosi moni niistäkin vaikuttaa silti ihan sekopäältä. Nyt kun katon taaksepäin niin tajuun niiden kysymystenkin olleen tosi omituisia tai siis joo aattelin kyl jo sillon et mitäs fakkia mutta vastailin silti. Niiku miks joku terapeutti haluu kysyy sun menkoista??? Ihan ku ne liittyis johonki. Paitsi joo okei mun tapauksessa se kipu on niin kovaa joskus että sekin itessää voi lisätä ahdistusta mut... Silti :D miks helvetissä joku terapeutti kysyy menkoista jtn 😂😂😂😂😂😂 en mä kestä. Inappropriate i guess????? Ja kaikkee muutaki iha vitu randomii on tullu vastaan monilla eri "ammattilaisilla" ja eihhhh onneks en enää käy missään terapiassa. Tuntuu ahdistavalta että oon puhunu niille ku en viittis luottaa johonkin random hörhöihin. Sitä paitsi koko paska on ollu rahan tuhlausta joka tapauksessa.. oikeest luojan kiitos en käy terapiassa enää. Ihmettelen miten ihmiset yleensä vaikuttaa siltä et ne pystyy luottaa terapeutteihin??? Mä en tajuu, must ne on epäilyttäviä about kaikki

Nyt lähti kyllä kanava vaihtoon :D vaikka puolet kanavista näyttääkin tota samaa tällä hetkellä mutta löyty sielt jotai muutaki sentää taustahälyks. On kai tuokin jotain hömppäohjelmaa mutta mieluummin mä silti tota katon xddddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,733
Reaktioarvo
2,893
Lmao oon muute nykyää vissii samanlainen ku iskä, se on aina sillee: "ei noista terapioista oo ollu mitään muuta ku haittaa" ja tbh oon samaa mieltä. En tajuu miks koskaa aattelin et ne ees vois auttaa. Ehkä yks sadasta on oikeesti hyvä terapeutti mut suurin osa on idiootteja. Tai ainakin ne joilla mä oon käyny. Ja niitä on... Öö ainakin 4 kpl.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
"Laita kiinni läppäri, tällä. Pihalle siitä, siellä on pöllö." Näin lauloi jo Ella ja aleksikin joten se on uskottava sitten.
Ja se varmaan kyseli menkoista koska ne voi ahdistaa joitakin ihmisiä eri tavoin. Esim jos jotain ahdistaa kaikki "naiselliset" piirteet, veri tms.
Mut en kyllä tiedä
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Niiku miks joku terapeutti haluu kysyy sun menkoista??? Ihan ku ne liittyis johonki. Paitsi joo okei mun tapauksessa se kipu on niin kovaa joskus että sekin itessää voi lisätä ahdistusta mut... Silti :D miks helvetissä joku terapeutti kysyy menkoista jtn 😂😂😂😂😂😂 en mä kestä. Inappropriate i guess?????
Hmm. D: Eikös menkoilla ainakin oo tapana helposti vaikuttaa aivotoimintaan? Että ehkä siks se kysyi siitä?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,733
Reaktioarvo
2,893
Hmm. D: Eikös menkoilla ainakin oo tapana helposti vaikuttaa aivotoimintaan? Että ehkä siks se kysyi siitä?
En tiiä, en oikeen tiedä miten ne mulla vaikuttaa aivotoimintaan mutta joillain varmaan. Mulla on vaan jotenkin se että oon herkkä ja helposti itkevä about aina.
 
Ylös Pohja