ihanaa joulua kaikille!❤

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kiitos samoin ja ihanaa joulua kaikille minunki puolestani! D: ❤️🎄

vietettiin meijän perheen kesken jo joulua yhdessä, nii tänää oon äidin kans kahdestaan kotona. koht syödään riisipuuroo ja äiti meneeki iltavuoroon tos jonku ajan päästä D: aattelin ehkä mennä kävelylle tai jotakin et kulutan aikaa.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Kiitos samoin! <3

Meille piti alunperin tulla mun mummu ja isomummu, mutta huonomman koronatilanteen takia se valitettavasti peruuntui D:
Kuitenkin suunnitelmissa tänään katsoa Lumiukko ja syödä riisipuuroa. Sitten käydään saunassa ja syödään jouluruoka. Joka välissä suklaata (paljon :D)!
Illalla avataan vielä lahjat :3
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
Ihan ollaan vaan kotona vanhempien ja kohta varmaan velikin saapuu paikalle. Ollaan perinteisesti juotu glögiä ennen ruokaa, tietenkin punaviinin kanssa ;) Joskus seitsemältä ollaan usein aloitettu jouluruoan syöminen ja sitten odotellaankin joulupukin tuloa :wink: Juomana punaviiniä ja konjakkia, voi olla että velikin tuo jotain alkoholia, viime vuonna toi Jägermaisteria :ROFLMAO:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Kiitos samoin! ❤️

Olen ulkoillut tänään ja kuluttanut musiikkia. Lauloin myös pari joululaulua ulkona sekä söin aamulla riisipuuroa.
Hyvää joulua! ❤️
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Hyvää joulua! Kotona ollaan joulu ihan siitäkin syystä ettei sukulaisia ole paljoa enää jäljellä, ja jos olisikin niin koronan takia ei oltaisi lähdetty.

Kinkkua syöty eilen ja tänään kalkkunaa.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
oon ollut nyt jo pari päivää mun vanhemmilla. ollaan vain syöty, pelattu ja katsottu elokuvia. tänään näen muita sukulaisia, tätejä ja serkkuja.
 
Ylös Pohja