Ihastuminen ihastuksen kaa asiat päin p:tä (jälleen)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Juu siis ihan helbetin ärsyttäävä varsinkin kun se on tän mun yhen luokkalaisen pojan kaveri niin kiva käydä syömäs ku tää sätö jätkä aina moikkaa tätä mun poikapuolistalaveria ku ne on keskenään kavereita mut tää mun poikapuolinen kaveri kyl tietää tästä koska lerroin ja siis senki ajatusmaailma tästä kyseisestä jätkästä muuttu et se ymmärtää miks mua vituttaa nähä tätä jätkän naamaa
no varmasti :/! ja luojan kiitos siun ystävä ymmärtää tuon asian (noh, tottakai kun on siun ystävä loppujen lopuks) ja se on ymmärrettävää, että siun ystävän ajatusmaailma on kokonaan eri kyseisestä jätkästä nyt D:!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
no just :/ tosi ikävä temppu heiltä... ja jep, se varmasti tuntuu kauheelta ja niinhän sen kuuluukin - ei se ikinä tunnu kivalta :(!
Ei niin onnels ei tarvii noit tyttöjäkään koskaan nähä varsinkin sitä toista joka meni tän jätkän luokkalaisten kuullen kertoo vittu se tyttö varman oli mustasukkanem ku sai kuulla et mulla ja sillä jätkällä oli juttua koska siis tää tyttö löi useesti tätä jätkää perseelle ka tuli takaa päin potkaseen sitä vaikka ne ei ees ollu yhessä missään kohtaa
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
On mulla sit yks toinenki tollanen juttu joka tapahtu myös yläasteel mut seiskaluokalla ja noh sen jutun takia mun itsetunto huononi mut nykyään mulla on ihan hyvä itsetunto
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
<33 hyvä että jätät sen jätkän omaan arvoonsa siis mulla oli joskus ysiluokalla juttua yhen jätkän kaa josta olin siis aina luullu et se ei pidä musta mut sit yhtenä päivänä ysillä se pyaähty mun viereen kun menin kouluun ja kerto on katellu mua ja tykkää musta noh sit me nähtiin pari kertaa ja nähtiin jossain kaupan vieres mut sit se halus aina mettään mennä ehotti suihin ottoo joka kerta ja pussailriinkin joka oli kivaa mut se et aina kysy suihin ottoo ja ku sanoin et en halua niin kesti ehkä 10min ku uudestaan kysy ja ne kaikki tapaamis kerrat oli ihan samanlaisii ja noh senhän luokka sai sit tietää et se tykkää musta ku yks vitun ärsyttä tyttö meni kertoo siitä ja sithän se väitti koko luokalle ja kaikille sen muille kavereille et mää oisin lelsiny ton jutun ja siis toi alko talven aikoihin sit jossain loppu talvesta se meni poikki mut sit jatku taas kevällä ja keväällä ku vikan kerran nähtiin niin

Niin se ehotti et olisin menny sen iaa niiden mökille ja oltais harrastettu seksiä ja se sit väitti koko ajan et se tietää mua paremmin et oonko mä valmis seksiin vai ei ja kerran se soitri mulle video puheluu ja kysy mua niille mut en mä halunnu lähtee ku tiesin et mitäse ois ehottani niin se siin puhelus kuvas ku se runkkas ja oli silleen et tekiskö mieli sanoin et ei ja se oli sillewn et tekis kuitenkin jne

Ja siis sehän oli vaan puutteessa ku ei se ees olis halunnu kertoo sen kavwreille varmaam missään vaiheessa jos tota olis jatkunj

Noh niinpä ja siis vaikka mä en iyse pis kertonu tälle tytölle tästä jutusta niin yks tpinen tyttö joka ties jo tosta jutusta ois kertonu et se ns kiristi mua se oli silleen et kerrotko sä eli mä vai kertooko tää joka entiudestaan jo ties tästä ku olin tälle toiselle tytölle jo kertonu ja siis olihan se ärsyttävää tajuta et se poika halus vaan seksiä jne koska ei sun oikeesti tarvii kysyä jätkältä joka susta oikeesti tykkäis niin et tykkääkö se susta et joo
Kenenkään ei pitäis kokee tämmöistä, onneks pääsit eroon siitä.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Kenenkään ei pitäis kokee tämmöistä, onneks pääsit eroon siitä.
Niinpä ja vittu tää jätkä sano sillon joulukuus ku sen luokkalaiset sai kuulla siitä et tää jätkä muka tykkäs musta niin se sillon sano et me ei enää koskaan tulla tapaa et tää juttu on täs mut sit se vittu tuli ite sit keväällä takas mun lui ku näki et oon kenkillä ku oli liikka tunti ja piti lähtee lenkille niin se wit tuli muaa vaataan ja se oli maatakaalalaa sen äitin luo mut ku näki mut nin eipä enää kiinistanu mennä äitim lui vän halus ettii oaaiakan minne mentöis ja taas nentiin mettään ja nih se oli sit onnek viimenen kerta ku nähtiin
 
Ylös Pohja