Ihastuminen Ihastus sekoilua 🙈 (kerrottava deitistä)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Joo-o, en oo pitkään aikaan ollu täällä, mutta nyt taas pakko päästä kertoo.

LA 9.7:
-Tinderissä tuli matchattyy yhen 21v herran kanssa ja tuli ilmi, että kumpikin on kauhufani.
-Sovittiin sitten, että "ens perjantaina" (15.7.) treffit hänellä ja katotaan Badabook.

PE 15.7. - LA 16.7:
-Nähtiin iltamyöhään (joskus 22 aikaan) lähikaupan edustalla. Käytiin ostamassa vähän herkkuja ja hän tarjos (sanoin, että mie seuraavalla kerralla) ;w;
-Käveltiin hänen kämpille ja meillä synkkas tosi hyvin! Hän on oikeesti niin hauska persoona (+hänen ääni on aivan ihana)
Katottiin "His House", kun Badabook oli poistunu NF. Sen jälkeen katottiin Man vs Bee komediasarjaa. Elokuvan ajan mietin uskallanko nojautuu häntä vasten, mutta en...
-Komediasarjan vikan jakson aikana uskaltauduin ja hän otti paremman asennon, käsi selän taa ja kämmen miun käden päälle ;w;
-Nukuttiin sitten koko yö lusikassa, mikä oli super kivaa, vaikka en tosin saanu nukuttuu kun oli sen verran kuuma

-Lauantai aamuna oli vähän huono olo, kun oli väsy, nälkä & kuuma :D Simpsonit pyöri telkkarista, kunnes rupesin sit makaamaan. Hän jossain vaiheessa rupes myös makaa ja hipsutteli miun selkää sekä piirs jotain kuviota ;w; ja hän silitteli myös miun hiuksia.
-Btw, hän kuunteli ihan kiinnostuneena, kun kerroin pari haifaktaa ja kysy oma-alotteisesti, mikä on miun lempi hailaji ;w;

-Illalla menin hänen töitten jälkeen hälle sitten ;w; myö katottiin Brooklyn 99 lusikassa! Jossain vaiheessa sitten käännyin, kun...noh, mie olin hipsutellu hänen kättä ja tunsin...sen... niin mie käännyin, katottiin toisiamme silmiin ja...hän suuteli minuu. Hän kyllä vähän ootti, että mie suutelisin ekana, mutta en oo ikinä suudellu, niin mietin hetken, että "apua miten se tehään" :D Myö sit tehtiin myös vähän jotain muuta, mutta vaatteet päällä...
-Ja joo, se eka suudelma oli hyvin kiusallinen (ainakin miun osalta) ja kun lähin, niin itkin hämmennyksestä... Kun suutelu sillon tuntu epämukavalta ja mietin, että miks en nauttinu siitä, mutta varmaan oli jännityksestä ja ekasta suudelmasta johtuen.

SU 17.7:
-Katottiin taas B99 ja...no sama toistu, mitä lauantai iltana :)! Mutta tällä kertaa suuteleminen oli paljon kivempaa ja olin siinä itsevarmempi.

MA 18.7:
-Taas B99 :D Mutta käytiin sitä ennen kaupassa, kun hän teki amerikkalaisia pannareita (oli ihan hemmetin hyviä)
-Kun taikina oli valmis paistettavaks, niin kun hän nous sohvalta, niin suudeltiin muutamaan otteeseen. Se on oikeesti niin paljon kivempaa nyt ja harjottelu tekee mestariks ;) tarviin vaan aikaa.
-Jossain vaiheessa sitten...noh...joo...tehtiin vähän jotain enemmän, että vaatteita väheni enemmän, mutta ekaa kertaa ei kumminkaan tapahtunu, kun sitä haluun oottaa pidempään.

Tänään meiän piti nähä, mutta hän joutu jäämään töihin pidemmäks aikaa, niin menis myöhäks... Hän ehotti huomista, mikä miulla on vapaa töistä, mutta...olin luvannu jo yhelle ystävälle! Ehkä sit torstai (riippuu miten hänellä on töitä), mutta viimeistään lauantaina nähään, kun oon taas yötä sit hänellä x)!!!

Mie oon salaa niin innoissani, mutta hillitsen kumminkin itteeni, etten joutuis taas pettyy ja ettei vaan sattuis sit...
 
Ylös Pohja