Suhteet Ikävöin välil mun entist parast ystävää

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Mut ei siin olis järkee. Jotenki ikävöin sitä.

Siis mul oli tuo tyyppi koko ala-asteen parhaan kaverin, sitku mentii seiskalle eri kouluihin niin jotenki meiä juttelu loppu siihen eikä enää koskaan olla puhuttu sen jälkee.
Yläastee jälkee mentii molemmat samaa lukioo, ku näin sen siellä ekaa kertaa nii tuli niin haikeet fiilikset. Joskus kuljettii toistemme ohi käytävil eikä kumpikaa moikannu. Ja nyt molemmat ollaa valmistuttu lukiosta. Niin se vaan menee, viimeks ollaa juteltu 13 vuotiaina ja molemmat ollaa 20v.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Mulla oli pitkään sama. Oltiin eskarista asti parhaat ystävät mutta välit meni riidan seurauksena 15-vuotiaana. Luulin jo, etten koskaan pääse ikävästäni yli. Nyt 26-vuotiaana voin vihdoin sanoa, etten ikävöi häntä enää enkä haluaisi oikeastaan edes tavatakaan. Muistot on ja pysyy mutta ihmisinä me ei olla enää samoja, joten parasta vain mennä eteenpäin nykyisten rakkaiden kanssa.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Sama täällä. Kahdesta olen suurinpiirtein päässyt yli, koska he ovat sentään vielä elossa.
Esimmäisen kanssa meni muutama vuosi kuitenkin, viimeksi juttelimme kahdeksannella luokalla, josta on nyt 4-5 vuotta. Tuntuu kyllä pidemmältä, olin silloin aivan eri ihminen. Eipä siinä mitään, kasvoimme eri suuntiin. Hän siirtyi perusteinityttöporukkaan, minä omituisten otusten kerhoon.

Toisen kanssa vain lopetimme jostain syystä kommunikoinnin. Välillä mietin, pitäisikö laittaa hänelle viestiä, mutta tulen aina tulokseen, että jos häntä kiinnostaisi, olisimme yhä yhteyksissä.

Kolmannessa oli sitten hieman enemmän sulattelemista, 10 kuukautta sitten se loppui. Vituttaahan se, kun paras ystävä menehtyy. Ei siitä helpolla yli pääse. Ei hän kuitenkaan täysin poissa ole, unissani hän vierailee säännöllisesti, ja tunnen hänen läsnäolonsa joskus.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mäki ikävöin aina välillä joitain entisiä ystäviä ja jopa kavereita, mutta ei voi mitään. Monien kohdalla ikävöin enemmänkin niitä aikoja, joita silloin elettiin. Nyt jotkut ovat muuttuneet, tai on tapahtunut joku muu muutos niin en oikein voi enää jutella niille.
 
Ylös Pohja