Ihastuminen I'm scared :D jälleen.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Huutista selitän tänne koska en voi muuta.

Tunteet vegardia kohtaan on niin helvetin pinnassa. Näin ehkä PARI KUVAA VAAN SIITÄ. äsken ja oon nyt niiiin sekasin jälleen. Siis ne samat tunteet on niin pinnassa ihan ku silloinkin.

Ja koska se ei riitä, ei vaan RIITÄ, niin mul on todella pinnassa myös tunteet: 1) gd:tä kohtaan 2) hobia kohtaan 3) huita kohtaan. Siis vähintään noi mutta en tiiä onko muutkin mutta ainakin noi nyt shokeeraa huolella. Siis jo pelkästään noi neljä miestä on ihan 🙂🙂🙂🙂🙂 vittu -.- en tajuu miten voi olla näin pinnal tunteet pitkäst aikaa ainakin vegardin suhteen, noita muita mä ny oonki ajatellut viime aikoinakin vitusti.

Mut tuntuu jotenkin oudolta et kuinka paljon vieläkin voi olla samat tunteet.

Ööm ja sit mul on joku ihme case yuton suhteen koska joo oon tykännyt siitä tavallaan koko ajan samal taval ku huistaki mut sit se on vaa jotenki niin eri juttu silti. Tai siis en tajuu yhtään mitä tunnen sitä kohtaan :Ddddddd mut emt mun mielestä yuto on jotenki turvallisuuden tunteen määritelmä oikeest siin ei oo MITÄÄN ahdistavaa se on nii hellyyttävä tyyppi jotenki. Tai siltä vaikuttaa et juu. Ehk siks tykkään siitä niin paljon mut .... Myös hui 😫 aha this scares the shit out of me. Sitä paitsi sekoon gd:stä ja vegardista edelleen ja hobista jumalauta todellakin ja eih en vaan voi. Eipä siinä. Taeil myös jonku verran mieles. Ofc taeil, kukas muu.

Mut erityisesti vegardin suhteen mua alko ny pelottaa :D ja no...... Toisaalta myös ehk nää pari viron poikaa kosk oon ny viime aikoina vähän selaillu niiden soittolistoi ja tuntuu siltä et ei hyvältä tunnu. Ja toisaalta Dave. Emt en oo kuunnellu vennaskondii pitkään aikaan ja tosiaa mietin tõnuu tässä jonku verran viime päivinä et joooooohhhhhh?

En tiiä sit kans et miks piti kuunnell untitled koska rakastan sitä biisiä mutta gd:n ääni huoh älkää viitsikö.

Oikeastaan yhä enemmän ja enemmän tää on pelkästään fever dream ja siinä se. Tuntuu että mitään näin outoa ei voi olla olemassakaan :D enkä tiedä puhunko nyt elämästä yleensä vai vain näistä mun ihastus asioista. Onhan nää sen verran huvittavia että ei voi olla nauramatta. Mutta sitten taas toisaalta se pointti että kukaan muu ei ymmärrä niin ei se kauaa naurata vaan rupee itkettää koska oot yksin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Um. Yläasteajat ja vegard. Tai no ei niinkään yläasteajat vaan olin kyl just tainnu päästä yläasteelt sillon ku rakastuin vegardii. Jos muistan oikein se oli kesäkuu 2014. Ja just sitä ennen tyyliin viimeistään toukokuus 2014 oli Dominic :s karseita

Eikä ihme että tuntuu fever dreamiltä varsinkin kun kuuntelen tällä hetkellä twicee ah mitä:DDDDDD really. Huudan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Huudan kuuntelen atm bang bang bang :DDDDD "pitkästä aikaa"

SKSKSKSKSKSKKJJHHHHHHHHH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
En voi uskoa että oon kulkenut tän polun XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja vieläpä täysin vahingossa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Siis mä en todellakaan pyytänyt syntyä :D it's like ....... God is really laughing at me. 🤨 What the heck.

Miten tää voi muka olla tarkotuksen mukasta. Mate i don't even anymore.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Also Kari.

Tuli vaa mielee kosk en tiiä?
En tiiä miks.

MuttA joo
Taas

Ok jälleen kuuntelen bigbangii.

Nope.

Tulee kans mieleen ehk kesä 2020 enkä tiedä mitä ajatella siitä. Kosk joo kuuntelin sillon kans bigbangii. Muutenki 2020 oli outo vuosi. Eikä pelkästään se. Mut sanotaan et oon ollu täysin outo vuodesta 2015 alkaen ehk. En tiiä oon kadottanut itteni tai sitten se vaan tuntuu siltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Also Kari.

Tuli vaa mielee kosk en tiiä?
En tiiä miks.

MuttA joo
Taas

Ok jälleen kuuntelen bigbangii.

Nope.

Tulee kans mieleen ehk kesä 2020 enkä tiedä mitä ajatella siitä. Kosk joo kuuntelin sillon kans bigbangii. Muutenki 2020 oli outo vuosi. Eikä pelkästään se. Mut sanotaan et oon ollu täysin outo vuodesta 2015 alkaen ehk. En tiiä oon kadottanut itteni tai sitten se vaan tuntuu siltä.
Pistiks lukioajat mut niin sekasin vai mist se johtuu et 2015 kaikki meni päin persettä. Silloin tapahtui kyl kaikkee lievästi traumatisoivaa vaikka sellast ei ehkä yleisesti pidetä traumaattisena mut mulle se oli. Mietin et olikohan se syynä siihen pahaan oloon vai koulustressit. Toisaalta en voi syyttää itteeni siitä vaikka se tavallaan pilaskin mut. En osannut varoo tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
En vaan kestä sitä kuinka kamalaa elämä on.

Eikä tää oo mitään perus angstia vaan mä oon joka päivä silleen "missä mä oon" ja "mikä on todellista"
 
Ylös Pohja