Aihe vapaa Jäikö teille tämän testin perusteella mitään päähän prruskoulun yhteiskuntaopin tunneilta?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Vastasin oikein 8 kysymykseen
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
10 oikein! Yhteiskuntaoppi ei kylläkään kiinnostanut pätkääkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,332
Reaktioarvo
2,892
12 oikein mutta olipahan puuduttavaa yrittää ymmärtää noita kysymyksiä edes. Keskittyminen niin hakoteillä taas :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511

Hienosti meni, sinulla on hyvät tiedot yhteiskunnasta!​


  • Vastasit oikein 14 kysymykseen
Opitko nuo kaikki peruskoulun yhteiskuntaopin tunneilla? Kyselen tätä vaan siksi, koska ite opin osan testin vastauksista peruskoulun jälkeen.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
10 oikein! Yhteiskuntaoppi ei kylläkään kiinnostanut pätkääkään.
Joo, ei se kiinnostanut muakaan peruskoulus ja lukios lainkaan. :D Yhestä lukion yhteiskuntaopin kurssista ei muista tyylii mitää. :D Onneks meillä kuvislinjalla sai viimeisen pakollisen yhteiskuntaopin kurssin jättää suorittamatta.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo, itellekin yhteiskuntaopin asiat on vaikeita, vaikka testin kysymykset oli mulle osittain helppoja.
Mulla on itseasiassa toisin päin, kuin monilla muilla, että oon jonkin verran kiinnostunut yhteiskuntaopista ja se on mulle suht. helppoo oppii, mutta nää asiat liitty lähinnä politiikkaan, josta en peruskoulusta muista juuri mitään ja lukiossa vasta alettiin käymään sitä läpi. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mulla on itseasiassa toisin päin, kuin monilla muilla, että oon jonkin verran kiinnostunut yhteiskuntaopista ja se on mulle suht. helppoo oppii, mutta nää asiat liitty lähinnä politiikkaan, josta en peruskoulusta muista juuri mitään ja lukiossa vasta alettiin käymään sitä läpi. :D
Jaa. :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
13/14. olin ihan hyvä yhteiskuntaopissa aikanaan ja se oli aineena ihan kiinnostava, vaikka ne tunnit olikin kuolemantylsiä
 
Ylös Pohja