Ihastuminen (jälleen) hengasin ihastuksen kaa :D <3!

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
tosiaan! koulupäivä loppu poikkeuksellisesti klo. 11.
>olin 12 maissa kotona ja olin ihastuksella n. 13.30.

hän esitteli miulle niitten kämpän, joka oli aivan ihana (tosi kodikas). ja kun hän näytti hänen huoneen, niin huomasin kaikki ne maalaukset hänen pöydällä, jotka olin hälle tehny ;w;!

>myö mentiin sitten olohuoneeseen ja chillattiin sohvalla (katottiin dokkareitten pätkiä).
>mie en uskaltanu silittää hänen toista koiraa, kun oli vähän ärhäkkä. ihastus otti minuu hellästi kädestä ja ohjas sen koiraa päin <3
>hän laitto käen miun olan yli ja jossain vaiheessa taas laitto käen miun käen päälle, joka oli aivan ihanaa - siinä myö istuttiin ja juteltiin.

loppu vaiheessa (loput 30min - siinä puol neljän maissa) minuu rupes jostain syystä ahistaa, enkä tiiä miks D: uskoisin sen johtuvan siitä läheisyyden määrästä? kun en oo tottunu läheisyyteen... siitä en sanonu mitään, ettei ois vähentäny, koska kumminkin rakastan sitä läheisyyttä (+hän kysy tarviinko omaa tilaa, mutta sanoin etten tarvii). mutta se oli ees iso steppi, että uskalsin sanoo ylipäänsä hälle, että "minuu taitaa vähän ahistaa".
tosiaan, mie tärisin kauheesti :D tic-oireita (nykimistä) alko tulla enemmän, kun olin hermostunu... hän yritti lohduttaa minuu > laitto viltin miun päälle ja tyynyn pään alle (hänen reisien päälle), silitti minuu hellästi ja piteli käsistä.

myö mentiin hänen huoneeseen (kauhee tärinä miulla päällä :D) ja katottiin youtubee (lakolta sen hertan maailma video :D <3), jolloin mie rauhotuin huomattavasti, kun sain muuta ajateltavaa D:! mie rupesin kans nauraa hulluna sille videolle, jolloin hän paijjas minuu enemmän ;w;

sit miun piti lähtee (isi tuli hakee) ja halasin häntä kahesti (hänen huoneessa ja vielä eteisessä).

oli jälleen aivan ihana päivä <3! ja mie viihyin heillä yllättävän hyvin (yleensä en tykkää olla kavereilla, vaan tykkään olla ennemmin meillä)!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,142
Aww miten ihanaa 😍
Itsekin kaipaan jotain tollaista.
 
Ylös Pohja