Uutiset Jokelan kirkon kellot varastettiin – ”Hiljaiseksi vetää”

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Mua oikeesti naurattaa ja säälittää ihimiset jotka varastaa KIRKONKELLOJA ynnä muuta sellasta mitä ei kaiken järjen mukaan kanttis varastaa xDDDD
Romuraudaksi myydään. Kirkonkellot yleensä tehdään peruspeltiä arvokkaammasta pronssista, jossa on kuparia (äärimmäisen hyödyllinen) 80 %. Siinä on Igor ja Alar tehneet hyvän tilin tuollakin. Ei ole edes pitkä aika, kun Helsingin Finlandia-talosta nyysittiin kupariset kaiteet.
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Itse en tykkää lukee nykyään juurikaan uutisia, kun tuntuu että lehdet uutisoivat aina vain negatiivisistä asioista suomesta sekä maailmalta, esim ilmaston muutos ym, olisipa kerrankin päivä jolloin olisi uutisissa vain hyviä uutisia. :cry:
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse en tykkää lukee nykyään juurikaan uutisia, kun tuntuu että lehdet uutisoivat aina vain negatiivisistä asioista suomesta sekä maailmalta, esim ilmaston muutos ym, olisipa kerrankin päivä jolloin olisi uutisissa vain hyviä uutisia. :cry:
Itsestäni tuntuu täysin samalta!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Itse en tykkää lukee nykyään juurikaan uutisia, kun tuntuu että lehdet uutisoivat aina vain negatiivisistä asioista suomesta sekä maailmalta, esim ilmaston muutos ym, olisipa kerrankin päivä jolloin olisi uutisissa vain hyviä uutisia. :cry:
Snif snif
 

neptunia

\ಠ___ಠ/
Liittynyt
17.9.2021
Viestejä
138
Reaktioarvo
114
Ehkä heillä on outo tapa varastella jotain ja pistää se koristeeksi. (krhm saatan itse harrastaa tätä)

Ainoa ero on se, että a) varastelen vain sisarusten vanhoja leluja ja b) en varasta kirkonkelloja ::D
 
Ylös Pohja