Aihe vapaa Joo oispa kavereita

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Ehotin siis mun kolmelle serkulle että lähetään festareille yhessä kesällä. Sopivat löyty tarpeeks läheltä. Yks ei sit pääse sinne (jotku kisat) ja kaks muuta ottaa niitten kavereita mukaan. X ottaa kolme kaveria ja Y yhen. En ees oikein tykkää siitä Y:n kaverista ja se kyllä tietää asian ihan hyvin. Vähän ilkeä tyyppi on nimittäin.

Ne ei kumpikaan ees kertonu etukäteen että ne pyytää muitaki kavereita sinne. Ois voinu mun mielestä ees sanoa mullekki ensin. Tai oikeesti mun mielestä ois ollu kiva kysyä että onko ok.

Mie ainaki halusin mennä neljästään (tai siis kolmestaan ko se yks ei pääse). Mulla ei oo muita kavereita kenen kaa haluisin lähteä yhtään mihinkään nii ei tunnu kivalta että muut ottaa parhaat kaverit mukaan ://

Eniten ehkä ärsyttää se että kumpikaan ei kertonu etukäteen että aikoo pyytää muitaki mukaan.. ilmotti vaan että nääki muuten tulee matkaan.

Itkettää taas vaihteeks ko aattelin että tulis kivat festarit serkkuporukalla

Ja kuitenki vaikka noi ei silleen jättäis mua yksin niin on silti ulkopuolinen olo aina..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Vituttaa ko oli mun idea lähteä ja sit ei ees kysytä mittään
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Suoraan sanottuna sairaat setit. En sano, että huonoa musiikkia, mutta jos pitää joka viikko esiintyä samojen artistien kanssa eri puolilla maata niin sama olisi vain näyttää jotain DVD:tä yleisölle.. mutta tätä se on, kun Nelosella käytännössä kaikki kaupalliset radiot omistuksessa. Snif snif
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Suoraan sanottuna sairaat setit. En sano, että huonoa musiikkia, mutta jos pitää joka viikko esiintyä samojen artistien kanssa eri puolilla maata niin sama olisi vain näyttää jotain DVD:tä yleisölle.. mutta tätä se on, kun Nelosella käytännössä kaikki kaupalliset radiot omistuksessa. Snif snif
No niin kai..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
No mieti, jos bändit ja artistit A-J lähtevät kiertämään festareita 1-19 niin monesko keikka aiheuttaa sellaisen kisaväsymyksen, että vedetään oma setti rutiinilla ja sinne päin ja yleisökin osaa arvata, että seuraavaksi tulee kappale AB, jota seuraa BC ja CD. Olisi edes jotain vaihtelua kokoonpanossa, mutta niin jutkua Neloselta että uh huh.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
No mieti, jos bändit ja artistit A-J lähtevät kiertämään festareita 1-19 niin monesko keikka aiheuttaa sellaisen kisaväsymyksen, että vedetään oma setti rutiinilla ja sinne päin ja yleisökin osaa arvata, että seuraavaksi tulee kappale AB, jota seuraa BC ja CD. Olisi edes jotain vaihtelua kokoonpanossa, mutta niin jutkua Neloselta että uh huh.
No niinhän se tietty mennee.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Tekis mieli sanoa että harmittaa ettei ne puhunu mun kaa mitään etukäteen.

Mutta ei se mitään auttais..

Vaikuttaisin vaan inhottavalta ja siltä että en anna nuilla olla muita kavereita. Niin siinä viimeks kävi.

Mutta jotenki vaan ärsyttää ko oli kuitenki mun idea alunperin nii ei voinu ees mainita että aikoo pyytää muitaki mukaan ://
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Tekis mieli sanoa että harmittaa ettei ne puhunu mun kaa mitään etukäteen.

Mutta ei se mitään auttais..

Vaikuttaisin vaan inhottavalta ja siltä että en anna nuilla olla muita kavereita. Niin siinä viimeks kävi.

Mutta jotenki vaan ärsyttää ko oli kuitenki mun idea alunperin nii ei voinu ees mainita että aikoo pyytää muitaki mukaan ://
Kuinka paljon ne muut haittaavat sinua sitten? Onko teillä ollut beeffiä vai halusitko vain olla läheisten kanssa?
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Kuinka paljon ne muut haittaavat sinua sitten? Onko teillä ollut beeffiä vai halusitko vain olla läheisten kanssa?
No yhen kaa ei olla kovin mahtavissa väleissä ko on niin ilkeä kaikille, kolme muuta nyt on sinänsä ok. Halusin nimenomaan mennä läheisten kaa enkä isommalla porukalla missä oon kuitenki vähän ulkopuolinen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
No yhen kaa ei olla kovin mahtavissa väleissä ko on niin ilkeä kaikille, kolme muuta nyt on sinänsä ok. Halusin nimenomaan mennä läheisten kaa enkä isommalla porukalla missä oon kuitenki vähän ulkopuolinen.
Hyi ilkeitä ihmisiä. Ja onhan se aina kiva, jos on läheinen kaveripiiri eikä isoa lössiä, itsekin joskus epäilen että Läski-Sami tuntee olonsa hieman ulkopuoliseksi, kun kaikki muutkin ovat paikalla..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Hyi ilkeitä ihmisiä. Ja onhan se aina kiva, jos on läheinen kaveripiiri eikä isoa lössiä, itsekin joskus epäilen että Läski-Sami tuntee olonsa hieman ulkopuoliseksi, kun kaikki muutkin ovat paikalla..
Joo ois paljon parempi että vaan meän pieni porukka lähtis. Tai sitten niin että sovitaan että kaikki ottaa pari muutaki kaveria..
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,393
Reaktioarvo
965
Tungen sit nuitten seuraan päättäreinä jos kerta tonne on ihan ookoo pyytää muita
 
Ylös Pohja