RilliPöllö
Alisuoriutuva ylisuorittaja
- Reaktioarvo
- 592
Niin en tekisi laisinkaan klassisia "tempparitempauksia", tuskin edes puhua pukahtaisi kellekkään, mies-nais-tai muunsukupuoleisille. Ottaisin koko reissun ilmaisena rentoutuslomana ja jos joku toivonsa menettänyt rassukkaraukkaparka yrittäisi tulla minua "iskemään" niin lausahtaisinkin että "hus hus pois, Rillis on lomalla, ei ole aikaa moiseen venkuiluun!" ja menisin köllöttelemään flamingo-uimarenkaani päälle lämpöiseen uimaaltaaseen appelsiinilimonaatini kera.
Ehkä lentäisin pihalle koska olisin niin tylsä, mutta saisin sentään hiukan taskurahaa sekä muutaman päivän ilmaisen loman ja koska olisin niin kertakaikksen keskinkertainen pitkässä yöpaitamekossani ja rilleissäni en saisi ollenkaan ruutuaikaa, siispä en joutuisi parrasvaloihin edes mediaspekuloinneissa! :D
Alussa voisin esitellä itseni näin:
"Tervehdykset, olen Rillis. Pidän pöllöistä, ankoista, Jaffasta, pitkään nukkumisesta sekä munkkirinkilöistä. Ethän tule puhumaan minulle koska en todennäköisesti ole kiinnostunut sosiaaliseen kanssakäymiseen kanssasi, kiitos"
Tai ainakin luulisin tekeväni näin, en ole koskaan katsonut Temppareita D:
Ehkä lentäisin pihalle koska olisin niin tylsä, mutta saisin sentään hiukan taskurahaa sekä muutaman päivän ilmaisen loman ja koska olisin niin kertakaikksen keskinkertainen pitkässä yöpaitamekossani ja rilleissäni en saisi ollenkaan ruutuaikaa, siispä en joutuisi parrasvaloihin edes mediaspekuloinneissa! :D
Alussa voisin esitellä itseni näin:
"Tervehdykset, olen Rillis. Pidän pöllöistä, ankoista, Jaffasta, pitkään nukkumisesta sekä munkkirinkilöistä. Ethän tule puhumaan minulle koska en todennäköisesti ole kiinnostunut sosiaaliseen kanssakäymiseen kanssasi, kiitos"
Tai ainakin luulisin tekeväni näin, en ole koskaan katsonut Temppareita D: