Aihe vapaa Jos MINÄ, Rillis menisin "Temptation Island"-ohjelmaan...

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Niin en tekisi laisinkaan klassisia "tempparitempauksia", tuskin edes puhua pukahtaisi kellekkään, mies-nais-tai muunsukupuoleisille. Ottaisin koko reissun ilmaisena rentoutuslomana ja jos joku toivonsa menettänyt rassukkaraukkaparka yrittäisi tulla minua "iskemään" niin lausahtaisinkin että "hus hus pois, Rillis on lomalla, ei ole aikaa moiseen venkuiluun!" ja menisin köllöttelemään flamingo-uimarenkaani päälle lämpöiseen uimaaltaaseen appelsiinilimonaatini kera.
Ehkä lentäisin pihalle koska olisin niin tylsä, mutta saisin sentään hiukan taskurahaa sekä muutaman päivän ilmaisen loman ja koska olisin niin kertakaikksen keskinkertainen pitkässä yöpaitamekossani ja rilleissäni en saisi ollenkaan ruutuaikaa, siispä en joutuisi parrasvaloihin edes mediaspekuloinneissa! :D

Alussa voisin esitellä itseni näin:
"Tervehdykset, olen Rillis. Pidän pöllöistä, ankoista, Jaffasta, pitkään nukkumisesta sekä munkkirinkilöistä. Ethän tule puhumaan minulle koska en todennäköisesti ole kiinnostunut sosiaaliseen kanssakäymiseen kanssasi, kiitos"

Tai ainakin luulisin tekeväni näin, en ole koskaan katsonut Temppareita D:
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Hyvä taktiikka! Lentäisit todennäköisesti pihalle aika äkkiä, mutta toisaalta olisit saanut jo ilmaisen lennon Thaimaahan (siellä se vissiin pidetään??) niin voisit vaan siirtyä muualle jatkamaan lomaa :D
Totta! Suorastaan nerokas huomio! Tämä suunnitelmahan paranee koko ajan :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Hyvä suunnitelma. Ne vaan tuskin ylipäätään päästäis sua koko ohjelmaan mukaan. :D Paitsi jos valehtelet hiukan: "Hei! Olen Rillis ja käyn niin kuumana komeisiin miehiin. Ihastun aika helposti, mutta pitkät suhteet tylsistyttää mua. Mun mielestä suhteessa pitää olla intohimoa. Alle 180 cm miehet on mulle ehdoton turn off. Seurustelin ekan kerran jo 6-vuotiaana. Nyt oon seurustellut 12 kertaa ja suhteet on olleet viikosta kuuden kuukauden mittasii. 14 vuotta täytettyäni oon oikeestaan melkein aina ollut jossain suhteessa ja pisin aika jonka oon ollut seurustelematta on kuukaus. Flirttailen niin luonnostaan etten aina edes huomaa sitä. Mä oon päämäärätietoinen, kuuma ja lähden hulluihinkin juttuihin helposti mukaan. Olen kuitenkin joskus vähän röyhkeä ja enkä oo hirveen kärsivällinen. Tykkään olla kameran edessä ja esiintyä. Mun mielestä on kivaa jos pääsen jakamaan kaiken katsojilleni ja viihdyttämään muita tän ohjelman faneja. Ottakaa muhun yhteyttä ennen ku mä otan teihin. ;)"

Ja sit vaan oikeesti ohjelmassa alatki käyttäytyy tolleen ja sanot syyksi vaikka yhtäkkisen masennuksen ja koti-ikävän tai älä vaan selitä niille mitään. :D Tosin valehtelusta saattaa tulla lehtijuttui.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Hups, meni muuten vähän tempparit ja Love Island sekasin. :D Mut jos sinkuks menisit nii kyllähän toi mun ehottama juttu varmaan kelpais niille pienillä muutoksilla. :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mä oisin varmaan samanlainen :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mitäs jos varaaniporukalla haetaan kaikki Temppareihin ja käyttäydytään siellä jokainen RilliPöllön kuvailun mukaisesti. Hakuprosessissa voitaisiin hyödyntää hämäykseksi Taivaansinin kirjoittamaa mallipohjaa. Tulisi kyllä mahtavat kattaukset uudelle tempparikaudelle :unsure:
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mitäs jos varaaniporukalla haetaan kaikki Temppareihin ja käyttäydytään siellä jokainen RilliPöllön kuvailun mukaisesti. Hakuprosessissa voitaisiin hyödyntää hämäykseksi Taivaansinin kirjoittamaa mallipohjaa. Tulisi kyllä mahtavat kattaukset uudelle tempparikaudelle :unsure:
tämä kuulostaa jännittävämmältä kuin kebun ehdottama miitti siinä mielessä että se on telkkarissa
ja kyllä kebu on ehdottanut miittiä luit oikein
 
Ylös Pohja