Taide Jos olisit kirjailija/sarjakuvapiirtäjä, millaisia tarinoita kirjoittaisit/kuvittaisit?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Laitoin tägiksi "taide", koska ajattelin sen olevan laajempi kuin "kirjallisuus".

Omat aiheeni olisivat lähes poikkeuksetta eläimiin liittyviä ja usein fantasiapainotuksella. Olen aikeissa piirtää vielä joskus sarjakuvia ja kirjoittaa kirjoja, mutta yhtään suunnitelmaa en ole tehnyt vielä valmiiksi asti, joskin suunnitelmia ja tarinoita on useita erilaisia, moni pitkällekin tehtyjä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,982
Reaktioarvo
8,477
En keksi muutakaan paikkaa mihin valittaa, mutta yritäpä keksiä supersankarihahmolle nimi, joka ei ole valmiiksi korni tai lattea? Ysärin hahmoilla on myötähäpeämpää herättivimmät nimet, mutta jos Stan Leen mielestä joku "Ihmemies (Wonder Man)" oli korni jo vuonna 1964 niin on tämä pirusti vaikeampaa nykyään.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Piirtäisin yhden mun keskeneräisistä tarinoista, joka sijottuu keksimääni fiktiiviseen kaupunkivaltioon ja kuvaa yhden perheen (ja muutaman muun saman katon alla asuvan) elämää siellä. Mulla on hirveän tarkka kuva miltä siellä näyttää, mutta harmi vaan etten osaa piirtää sitä D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Eläinfantasiaa, roolipelaamista ja rikoskirjallisuutta. Avaruusoopperaakin haluaisin tehdä, mutta sellaisella keskiaikaisella vivahteella.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
runojahan mä kirjoittaisin. ja sydäntäsärkeviä romaaneja ja rikostarinoita. x)
 
Ylös Pohja