Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
Kauhean vaisuksi mennyt koko varasija vaikka väkeä on paikalla kuin pipoa verrattuna ainakin joihinkin päiviin.
Niin muakin! Jos vaan olis keskustelunaiheita D:Minua kiinnostaisi keskustella :)
Mitäs iloa siitä olisi? Ruotsin taitoni ovat nollassa ja olen siksikin puoliksi ruotsinkielisen sukuni häpeäpilkku.Muututaan ruotsinkielisiksi!
Kuulostat eräältä kaveriltani.
Saadaan ruotsinkielinen populaatio kylään + heikot ruotsinkielen taitonne nousuun. Kjehkjeh mulla se on sentään kohtalaisen hyvä ruotsinvierailuiden jälkeen :DMitäs iloa siitä olisi? Ruotsin taitoni ovat nollassa ja olen siksikin puoliksi ruotsinkielisen sukuni häpeäpilkku.
Keh keh köh... alan puhumaan pelkkää ranskaa jos tämä paikka muuttuu ruotsinkieliseksi.Saadaan ruotsinkielinen populaatio kylään + heikot ruotsinkielen taitonne nousuun. Kjehkjeh mulla se on sentään kohtalaisen hyvä ruotsinvierailuiden jälkeen :D
Muistan kun mulla oli joskus frida.se sivustolla nikki ja puhuin siellä kouluruotsia. xDKeh keh köh... alan puhumaan pelkkää ranskaa jos tämä paikka muuttuu ruotsinkieliseksi.
Hui D:Kuulostat eräältä kaveriltani.
Niin juuri D:Hui D:
Kohta sorrut varmaan kommunismiin... hyihyi!Keh keh köh... alan puhumaan pelkkää ranskaa jos tämä paikka muuttuu ruotsinkieliseksi.
en varmasti!Kohta sorrut varmaan kommunismiin... hyihyi!
oletko varma? kommunismi vaikuttaa jo aivoisi...en varmasti!
Finnjävel!Mitäs iloa siitä olisi? Ruotsin taitoni ovat nollassa ja olen siksikin puoliksi ruotsinkielisen sukuni häpeäpilkku.
Hui kamalaa...oletko varma? kommunismi vaikuttaa jo aivoisi...
Kommunismi on kuin kieltolaki - hyvä idea, mutta ei toimi.Hui kamalaa...
No näinpä D:itsekin toivoisin lisää kiinnostavia aiheita puhua, silti en itse keksi mitään :dddd