joululahja-apua

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
ajattelin et tehtäisiin ketju jossa voi pyytää apua muilta jos ei itse keksi lahjaa. tiedän et oon ajoissa mut syynä on se et kärsin tästä oikeesti joka vuosi ja aina menee tiukille. xd

mun ongelmana on mun 17v veli. en rehellisesti sanottuna tiedä yhtään mistä se tykkää. kysymällä siitä ei saa mitään irti. se asuu omillaan mut en oo käynyt sen luona eli en tiedä puuttuuko sen asunnosta jotain oleellista. en tiedä et se harrastais mitään, se ei kai enää pelaakaan. opiskelee raksalla. mopoa, mönkijää tai autoa sillä ei oo. auto nyt ehkä on tulossa ens syksynä. päihteet sille nyt varmasti kelpais mut niitä en osta ihan periaatteesta. finnkinoa ei paikkakunnalla eikä ees missään lähellä ole, eli joku sarjalippukin olis lähinnä ongelmallinen lahja autottomalle.

saa oikeesti ehdottaa mitä tahansa mistä se saattais pitää tai vois tarvita. ostin sille viime vuonna lampun kun se oli just muuttanut pois kotoa. :DD mitään hirveän työlästä en pysty itse tekeen, koska mulla on jo pari joululahjaa aloitettuna puikoilla.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Jos löydät jostain muovisen puuhaarukan (nämä yleensä tiskikoneen kestäviä toisinkuin puiset ja menevät myös paistinlastasta) ja ehkä pesukoneen kestävän kulhon kaveriksi niin nämä kaksi on ihan älyttömän hyödyllisiä eikä haittaa vaikka olisi useampikin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ihana keskusteluidea! Itekki oisin just jotain lahjakorttia ehottanut.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Joku vähän erikoisempi muki? Sitte just joku lahjakortti mitä täällä onkin jo ehdotettu
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Astiat/petivaatteet/tms on aina hyödyllisiä jos ei keksi mittää erityistä :D
 
Ylös Pohja