Elokuvat & Sarjat Julkkis-bb 2021

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ketä julkkiksia haluaisitte nähdä seuraavalla 3 viikon julkkis-bb kaudella, joka starttaa toukokuussa? Itse haluaisin nähdä siellä Maria Nordinin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Kaikki suomi-räppärit, twitteristä tunnetut öyhöt, tosi tv-tähdet ja muut turhat julkkikset. Sitten ovet säppiin ja napalmilla kuorrutetaan koko mökki, jonka jälkeen tuikataan koko helahoito palamaan.
 

SuloKissa

7v pissis
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
72
Jaahas tähänkin julkkiskausi. Turhauttaa, kun tuntuu ettei tavallisia ihmisiä ole enää missään tositv-ohjelmassa, vaikka mielestäni julkkiskaudet on järjestäen tylsempiä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Jaahas tähänkin julkkiskausi. Turhauttaa, kun tuntuu ettei tavallisia ihmisiä ole enää missään tositv-ohjelmassa, vaikka mielestäni julkkiskaudet on järjestäen tylsempiä.
Kyllähän tähän haettiin ihmisiä, mutta ketään ei tainnut kiinnostaa. Sitten siellä on joku ex-missi, ex-bb-"tähti", ex-muu reality"tähti", urheilija joka oli relevantti 25 vuotta sitten, Simo Silmu ja Seiskan toimittaja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Mitä vittua tuleeko julkkis bb? Mitäh eikd tuu sit tavallista kautta ollenkaan voi ny saakeli. No on varmaan julkkisversiokin ihan fine mut ... Ei vittu, oon shokissa :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
keväällä on julkkis-bb, syksyllä sitten se tavallinen
Okei no sittenhän tää on helvetin hyvä juttu koska KAKS bb:tä, kyllä meitä nyt hemmotellaan. Ja ihan sama vaikka olis kuinka tylsä kausi, bb on kuitenkin aina bb :D (ja mulla ei ole elämää joten)
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
Okei no sittenhän tää on helvetin hyvä juttu koska KAKS bb:tä, kyllä meitä nyt hemmotellaan. Ja ihan sama vaikka olis kuinka tylsä kausi, bb on kuitenkin aina bb :D (ja mulla ei ole elämää joten)
sama :D hetkeen ei tarvi ajatella yhtään mitään (paitsi koulujuttuja koska opiskelen nykyään... höh) mutta onpahan edes joku tarkotus elämälle taas hetken aikaa kuulostaapa muuten säälittävältä XD

harmi vaan ko se julkkisversio kestää vaan kolme viikkoa
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
eiköhän sinne pistetä jotai näitä tubettajia esim joku parkkali , roni back ja mitä näitä on jotka muutenki joka paikas
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Pelkään, että siellä enemmistö on jotain 19-24 vuotiaita somepersoonia. Haluisin kunnon tyyppejä sinne :D Vaikka Katri Helena, Makwan Amirkhani ja Sauli Niinistö vois perustaa sinne oman gängin ja tuhota vastustajansa Katrin arvaamattomuudella, Makun kierrepotkulla ja Salen pelottavalla katseella
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Härregyyd millaiset paskamyrskyt Nordinin Maria saisi BB-talossa aikaiseksi. :D Veikkaan kuitenkin salisburyn tavoin, että siellä on jotain nuorisolaisia Youtube-persoonallisuuksia ja Seiska-tason "julkkiksia".

// Edit: Ai niin, keitä itse haluaisin taloon: ensimmäiseksi tulee mieleen Erika Vikman, ihan vaan koska tykkään Erikasta ja sillä on varmaan BB-taloon sopiva persoona. :D
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Härregyyd millaiset paskamyrskyt Nordinin Maria saisi BB-talossa aikaiseksi. :D Veikkaan kuitenkin salisburyn tavoin, että siellä on jotain nuorisolaisia Youtube-persoonallisuuksia ja Seiska-tason "julkkiksia".

// Edit: Ai niin, keitä itse haluaisin taloon: ensimmäiseksi tulee mieleen Erika Vikman, ihan vaan koska tykkään Erikasta ja sillä on varmaan BB-taloon sopiva persoona. :D
Mäki haluaisin Erikan bb-taloon D:
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Oho tää uutinen oli mennyt multa ihan ohi O.O
Mutta voi toivottavasti olis jotain oikeesti mielenkiintoisia tyyppejä, eikä kaikki vaan jotain some"tähtiä", joiden sohvalla makoilla näkyy muutenkin mediassa kokoajan..
Hiukan kyllä yllätti, että tänä vuonna tehdään kaksi bb-kautta, mutta toisaalta tän julkkis kauden ollessa noin lyhyt, niin on varmaan ihan helppo toteuttaa kaksi kautta..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jes! Archie Cruz ja Sanna Ukkola ainakin mukana! Toivottavasti kans Ilkka ”Danny” Lipsanen tulee tälle kaudelle.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Ilmeisesti Archie Cruz on mukana siinä

Mitä oon Selviytyjiä kattonu nii mielestäni Archie on ihan ruton raivostuttava tyyppi
Eli täydellinen BB-taloon tuomaan ristiriitoja :)))
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
J
Ilmeisesti Archie Cruz on mukana siinä

Mitä oon Selviytyjiä kattonu nii mielestäni Archie on ihan ruton raivostuttava tyyppi
Eli täydellinen BB-taloon tuomaan ristiriitoja :)))
Jep ole samaa mieltä. Olen tyytyväinen Archien valintaan juuri hänen persoonansa ansiosta. Muuten en tyypistä kovin välitä.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
oh god, Archie tulee aiheuttamaan niin paljon myötähäpeää :D cringet tulille, lisää vaan tämmösiä
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ylös Pohja