Kyllähän tähän haettiin ihmisiä, mutta ketään ei tainnut kiinnostaa. Sitten siellä on joku ex-missi, ex-bb-"tähti", ex-muu reality"tähti", urheilija joka oli relevantti 25 vuotta sitten, Simo Silmu ja Seiskan toimittaja.Jaahas tähänkin julkkiskausi. Turhauttaa, kun tuntuu ettei tavallisia ihmisiä ole enää missään tositv-ohjelmassa, vaikka mielestäni julkkiskaudet on järjestäen tylsempiä.
keväällä on julkkis-bb, syksyllä sitten se tavallinenMitä vittua tuleeko julkkis bb? Mitäh eikd tuu sit tavallista kautta ollenkaan voi ny saakeli. No on varmaan julkkisversiokin ihan fine mut ... Ei vittu, oon shokissa :D
Okei no sittenhän tää on helvetin hyvä juttu koska KAKS bb:tä, kyllä meitä nyt hemmotellaan. Ja ihan sama vaikka olis kuinka tylsä kausi, bb on kuitenkin aina bb :D (ja mulla ei ole elämää joten)keväällä on julkkis-bb, syksyllä sitten se tavallinen
sama :D hetkeen ei tarvi ajatella yhtään mitään (paitsi koulujuttuja koska opiskelen nykyään... höh) mutta onpahan edes joku tarkotus elämälle taas hetken aikaa kuulostaapa muuten säälittävältä XDOkei no sittenhän tää on helvetin hyvä juttu koska KAKS bb:tä, kyllä meitä nyt hemmotellaan. Ja ihan sama vaikka olis kuinka tylsä kausi, bb on kuitenkin aina bb :D (ja mulla ei ole elämää joten)
Syksyllä tulee taviskausi ku hakuki oli siihen D:Mitä vittua tuleeko julkkis bb? Mitäh eikd tuu sit tavallista kautta ollenkaan voi ny saakeli. No on varmaan julkkisversiokin ihan fine mut ... Ei vittu, oon shokissa :D
Andy on legenda!Andy McCoy oli legendaarinen
Mäki haluaisin Erikan bb-taloon D:Härregyyd millaiset paskamyrskyt Nordinin Maria saisi BB-talossa aikaiseksi. :D Veikkaan kuitenkin salisburyn tavoin, että siellä on jotain nuorisolaisia Youtube-persoonallisuuksia ja Seiska-tason "julkkiksia".
// Edit: Ai niin, keitä itse haluaisin taloon: ensimmäiseksi tulee mieleen Erika Vikman, ihan vaan koska tykkään Erikasta ja sillä on varmaan BB-taloon sopiva persoona. :D
Erika Vikmanille sopii talo, mikä on täysin suorakulmion muotoinen.Mäki haluaisin Erikan bb-taloon D:
Jep ole samaa mieltä. Olen tyytyväinen Archien valintaan juuri hänen persoonansa ansiosta. Muuten en tyypistä kovin välitä.Ilmeisesti Archie Cruz on mukana siinä
Mitä oon Selviytyjiä kattonu nii mielestäni Archie on ihan ruton raivostuttava tyyppi
Eli täydellinen BB-taloon tuomaan ristiriitoja :)))
Tämäpä :DJ
Jep ole samaa mieltä. Olen tyytyväinen Archien valintaan juuri hänen persoonansa ansiosta. Muuten en tyypistä kovin välitä.
Ilmeisesti jotain seiskan sisäpiiritietoja tai jotainMitä eiks ne pitäny paljastaa vasta toukokuussa whaaat